Ужгородський аеропорт може стати «хребтом» розвитку Закарпаття

У центрі уваги зустрічі — розвиток регіону, який базується навколо розширення можливостей ужгородського аеропорту. Ідеться про розвиток територій довкола летовища з прицілом на побудову бізнес-центрів, офісів, виставкових центрів, конференц-залів, туристичних центрів та простору для працівників IT-сфери, Fin-tech, hi-tech, тощо.
Для цього фірма займається пошуком інвесторів серед потужних європейських та світових фінансових структур. Останні, щоправда, мають свої вимоги, серед яких, зокрема, і використання у будівництві енергозберігаючих технологій.
На думку гостей, аеропорт в Ужгороді може стати «хребтом» розвитку області. Першим кроком для цього має стати написання відповідної концепції, яка б передбачала ланцюговий, поступовий і взаємопов’язаний розвиток навколишніх територій.У свою чергу, голова Закарпатської облради Володимир Чубірко наголосив, що наразі небо над Україною закрите, тому аеропорт, хоч і має дозвіл, але, фактично, не функціонує у напрямку перевезення пасажирів. Він також зауважив, що, фактично, ужгородське летовище, яке є комунальним підприємством облради, починається в Україні і завершується у Словаччині.
Наразі є чимало ідей для його запуску, у тому числі і з добудовою на словацькому боці, укладанням угоди про його оренду чи віддачу у концесію.
Володимир Чубірко також зауважив, що реалізації масштабних проектів навколо аеропорту може завадити той факт, що земля і будівлі довкола летовища — приватизовані. Тому з будівництвом можуть виникнути проблеми.
Крім того, ми розуміємо, що найбільша кількість податків, які платитимуть фірми, розміщені навколо аеропорту, йтиме у державний бюджет, 25% — у міський і лише 15% — до нас, у обласний. Тому, на мою думку, у такій же пропорції фінансово мали б підтримувати аеропорт держава і місто. Поки ж ця структура повністю перебуває на утриманні області.
Голова облради також слушно підмітив, що озвучену ідею розвитку КП «Міжнародний аеропорт «Ужгород» та територій навколо нього практично можна буде розробляти лише після дозволу військового керівництва України на його повноцінний запуск.
Пресслужба Закарпатської облради
До теми
- В ужгородському НВК «Гармонія» відкрили сучасну ресурсну кімнату для учнів із особливими освітніми потребами
- В Ужгороді розробляють перший в Україні План шкільної мобільності
- Допомога, що змінює життя: в Ужгороді працює унікальний Центр реабілітації осіб з інвалідністю
- Безбар'єрність – не про зручність, а про гідність: влада враховує пропозиції та зауваження військових з інвалідністю
- "Навчання без бар’єрів: понад 100 діток з порушеннями слуху здобувають освіту в унікальній школі Ужгорода"
- Міська рада Ужгорода погодила розробку проєкту землеустрою для ветеранського простору
- «Фортеця духу»: на Закарпатті стартує унікальний проєкт з розвитку адаптивного виду спорту
- Закарпаття формує мережу зі 107 академічних ліцеїв
- Підтримка людей з порушеннями зору: уряд розширив доступ до допоміжних засобів реабілітації
- Міжнародний день сім’ї: в Закарпатській ОВА розповіли про допомогу родинам
- В Ужгороді відкриють новий автобусний маршрут із Горян до УжНУ
- Чоловіки 25–60 років з обмеженою придатністю мають з’явитися на повторну ВЛК
- Під час літніх канікул в Ужгороді працюватимуть денні табори відпочинку для дітей та підлітків
- В Ужгородській міськраді обговорили заходи для збереження дорожньої інфраструктури: акцент – на дотриманні габаритно-вагових норм
- Реформа старшої школи: що чекає на закарпатських учнів із 1 вересня?
- До 1 липня Ужгородська міська рада приймає пропозиції на здобуття премії імені Петра Скунця
- Нові правила оплати лікарняних: що змінилося з 4 квітня 2025 року?
- На Закарпатті стала доступною послуга соціального таксі для людей з інвалідністю і маломобільних громадян
- На Закарпатті склали 42 адміністративні матеріали на представників дорожньо-комунальних організацій
- Ужгород та Бахмут підписали Декларацію солідарності
До цієї новини немає коментарів