Як заробити на якісному street food без франшизи

Як заробити на якісному street food без франшизи
Переїхали до нового регіону, є час і сили, але придумати напрямок бізнесу складно? Індустрія швидкого харчування має попит завжди. Чим вища щільність населення і нижчі доходи – тим більш популярний смачний фастфуд.

 

В сегменті street food України бренд №1 - Mr.Grill. Легендарні хот-доги, бургери, соуси та обладнання доступні на сайті Mrgrill. Бізнес прибутковий: мінімальний стартовий капітал, попит, що постійно зростає, один надійний постачальник, вигідні умови співпраці.

Чим відрізняється франшиза від партнерства з Mr.Grill

Більшість мережевих піцерій, ресторанів та кав'ярень працюють на умовах франшизи: компанія з розкрученим брендом включає франчайзі у свою мережу, забезпечує технологіями, постачанням, рекламними матеріалами. Натомість франчайзер отримує частину прибутку.

У франчайзингу є недоліки: потрібні значні стартові інвестиції, кастинг франчайзі, контроль штаб-квартири бренду. Зміни в меню, дизайні, стандартах, як правило, заборонені.

Mr.Grill пропонує готові рішення якісного street food для власників АЗС, супермаркетів, ресторанів, кафе, готелів, бізнес-центрів та фудтраків без жорстких обмежень та регулярних відрахувань франчайзеру. Клієнт Mr.Grill поєднує свободу дій з апробованим комплексом постачаннь.

Щомісяця в Україні продається 10 млн хот-догів від Mr.Grill

Гарячі хот-доги на заправці, бургери у кінотеатрі, роліні, круасани, стаканчики з профітролями – з продукцією бренду Mr.Grill знайома більшість українців.

2000 АЗС та 5000 точок street food закуповують усе необхідне в одного надійного постачальника:

– двадцять видів соковитих сосисок та ковбасок, кілька видів булочок та бріоші;

– котлети, булочки, сир і смажена хрустка цибуля для бургерів;

– безконтактні бургери та хот-доги;

– паніні, картопля фрі, шаурма;

– донати, роліні, круасани, мафіни, шарлотки, макарони, профітролі;

– соуси, топінги, молочні коктейлі, чай;

– надійне обладнання, фірмове пакування та витратні матеріали.

Mr.Grill – це власне виробництво, оригінальна рецептура, жорсткі технологічні стандарти, 15 років успішної роботи. Компанія організувала комплексну логістику класу 4PL. Точно за графіком фірмові рефрижератори з t-18ºС доставляють замовлення клієнту по всій підконтрольній території України.

Є все що потрібно для відкриття вигідного бізнесу. Стартовий бокс на 48 хот-догів чекає на випробування. Залишилося вирішити: поставити фудтрак, орендувати місце під гриль на ярмарку чи відкрити кейтеринг в інстаграм?

 

18 листопада 2022р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів