Медіація, як ефективний метод вирішення конфліктів

Медіація, як ефективний метод вирішення конфліктів

 

Медіація – це один з найефективніших методів вирішення конфліктних ситуацій при виникненні спірних питань між колегами, партнерами по бізнесу. Медіатори є спеціалістами, які виступають як третє нейтральне обличчя, яки допомагають швидко вирішити конфлікти зі урахуванням точки зору кожної з сторін.

Медіатор: що це за професія

Медіатор на сьогодні є затребуваним фахівцем на великих підприємствах, в компаніях, в навчальних закладах, державних органах. При цьому сертифікований професіонал отримує доволі високу зарплату, може надавати послуги в приватному порядку або ж бути штатним співробітником в організації. Пройти сертифікацію LEAN IIBLC® Ощадливе виробництво в Україні реально в бізнес-школі «КРОК». Більш детальну інформацію пропонується дізнатися на сайті https://bs.krok.edu.ua/sertifikacija/sertifikacija-lean-iiblcr/, а також пройти реєстрацію на навчання.

Медіатор як спеціаліст повинен мати наступні навички та вміння:

  • нейтральне відношення до кожної сторони конфлікту;
  • врівноваженість, збереження позитивного настрою навіть під тиском;
  • відмінний рівень знань в психології та соціології;
  • вміння слухати та проявляти терплячість;
  • вміння знаходити рішення, які будуть задовольняти обидві сторони конфлікту;
  • високий рівень знань у сфері рівноправ’я.

По своїй суті медіатор повинен вміти швидко, спокійно з’ясовувати спірні ситуації, при цьому створивши основу для подальшої продуктивної співпраці, якщо, наприклад, конфлікт трапився між колегами. Вивчитися на таку професію як медіація курси можливо в бізнес- школі «КРОК».

Особливості вирішення конфліктів методом медіації

Медіація – метод вирішення спорів, який носить добровільний, конференційний характер. Головна мета – примирення між двома сторонами із залученням третього нейтрального обличчя (медіатора), який допомагає людям прийти до спільних точок дотику. Саме подолання конфлікту за участю медіатора проходить в декілька етапів:

  • збір інформації відносно причин та передісторії спірної ситуації;
  • спілкування з кожною зі сторін для розуміння думок обох;
  • забезпечення комунікації людей для обговорення проблеми;
  • пошук оптимального рішення, яке б задовольнило обидві сторони.

Враховуючи добровільність, конфіденційність та можливість збереження поваги між колегами, яки конфліктували один з одним, медіація виступає найоптимальнішим варіантом виходу зі спірних ситуацій.

 

23 квітня 2024р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів