Медіація, як ефективний метод вирішення конфліктів
Медіація – це один з найефективніших методів вирішення конфліктних ситуацій при виникненні спірних питань між колегами, партнерами по бізнесу. Медіатори є спеціалістами, які виступають як третє нейтральне обличчя, яки допомагають швидко вирішити конфлікти зі урахуванням точки зору кожної з сторін.
Медіатор: що це за професія
Медіатор на сьогодні є затребуваним фахівцем на великих підприємствах, в компаніях, в навчальних закладах, державних органах. При цьому сертифікований професіонал отримує доволі високу зарплату, може надавати послуги в приватному порядку або ж бути штатним співробітником в організації. Пройти сертифікацію LEAN IIBLC® Ощадливе виробництво в Україні реально в бізнес-школі «КРОК». Більш детальну інформацію пропонується дізнатися на сайті https://bs.krok.edu.ua/sertifikacija/sertifikacija-lean-iiblcr/, а також пройти реєстрацію на навчання.
Медіатор як спеціаліст повинен мати наступні навички та вміння:
- нейтральне відношення до кожної сторони конфлікту;
- врівноваженість, збереження позитивного настрою навіть під тиском;
- відмінний рівень знань в психології та соціології;
- вміння слухати та проявляти терплячість;
- вміння знаходити рішення, які будуть задовольняти обидві сторони конфлікту;
- високий рівень знань у сфері рівноправ’я.
По своїй суті медіатор повинен вміти швидко, спокійно з’ясовувати спірні ситуації, при цьому створивши основу для подальшої продуктивної співпраці, якщо, наприклад, конфлікт трапився між колегами. Вивчитися на таку професію як медіація курси можливо в бізнес- школі «КРОК».
Особливості вирішення конфліктів методом медіації
Медіація – метод вирішення спорів, який носить добровільний, конференційний характер. Головна мета – примирення між двома сторонами із залученням третього нейтрального обличчя (медіатора), який допомагає людям прийти до спільних точок дотику. Саме подолання конфлікту за участю медіатора проходить в декілька етапів:
- збір інформації відносно причин та передісторії спірної ситуації;
- спілкування з кожною зі сторін для розуміння думок обох;
- забезпечення комунікації людей для обговорення проблеми;
- пошук оптимального рішення, яке б задовольнило обидві сторони.
Враховуючи добровільність, конфіденційність та можливість збереження поваги між колегами, яки конфліктували один з одним, медіація виступає найоптимальнішим варіантом виходу зі спірних ситуацій.
До теми
- Тонкощі покриття: чи є відмінності між тональним та вв-кремом
- Як обрати тональний крем онлайн і не прогадати: поради, які варто врахувати
- "е-Підприємець" в "Дії": які послуги можна отримати та як подати заяву
- Брендовані пакети – невід’ємна частина сучасного бізнесу
- Як вибрати систему СРМ під потреби свого бізнесу
- Як підібрати сироватку для обличчя на літо?
- Три косметичні засоби, які ви швидше за все використовуєте неправильно
- Медіація в бізнесі - що потрібно знати довірителю
- Как безопасно и точно выполнить обмен криптовалют онлайн: что нужно знать о процессе?
- Студия Pawa будет создавать и развивать AI- и ML-стартапы
- Як доглядати за шкірою обличчя?
- Як обрати крем для обличчя на зиму
- Жіноча шпаргалка: як правильно підібрати колір косметичної глини для догляду за шкірою обличчя
- Корисні поради щодо вибору і використання олій для догляду за шкірою
- Чому так важливо користуватися тоніком для обличчя в зимовий період
- Помилки у догляді за шкірою, які здатні її зіпсувати
- Как устранить «холод» в отношениях супругов
- Беріть на замітку: ознаки того, що крем не підходить для шкіри вашого обличчя і від нього необхідно відмовитися
- Жіноча шпаргалка: як правильно підібрати та нанести тіні для очей?
- Жіноча шпаргалка: щоденні звички, які шкодять шкірі обличчя
До цієї новини немає коментарів