Автоматизація обліку в магазині: які проблеми вирішує

Автоматизація обліку в магазині: які проблеми вирішує

 

Сучасний бізнес потребує постійного контролю та відстеження всіх процесів. Записувати все, що відбувається, в зошиті чи фіксувати в електронних таблицях незручно, адже для цього потрібен час. Такий формат не гарантує точність та актуальність даних.

Автоматизація обліку для бізнесу – це використання програмного забезпечення з функціоналом для відстеження операцій із товаром, складських залишків, фінансових розрахунків та інших процесів. Сервіс у хмарі USAP.ONLINE зручний, простий та має всі можливості для оперативного контролю 24/7.

Розглянемо головні переваги, які отримає бізнес внаслідок автоматизації за допомогою програмного забезпечення.

Відсутність великих черг у магазині

Це один із головних факторів, який найбільше дратує покупців. Вважається, що сучасний користувач готовий витратити на очікування в черзі не більше ніж 9 хвилин. Якщо потрібно більше часу, він піде до іншої торгової точки. Коли людина підходить й бачить, що там стоїть 3 або більше чоловік, це зазвичай дратує, викликає негативні емоції.

За умови наявності програми для автоматизації продавець зможе приділити покупцям більше уваги й працювати швидше. Йому не доведеться вносити дані про кожен продаж вручну, довго шукати потрібний товар. Операції та розрахунки проводяться в одній програмі, дані заносяться в базу, а чеки друкуються автоматично в один клік.

Зменшення кількості товару, що залежується на складі

Накопичення залишків – проблема, якої важливо уникати. Якщо не знайти рішення, є ризик:

  • списати багато продукції через завершення терміну придатності;
  • витратити велику кількість коштів на нерентабельний товар, який майже не купують;
  • не знати актуальних потреб цільової аудиторії та не підлаштовуватись під них;
  • зіткнутися з нагромадженням зайвої продукції, яка займатиме забагато місця на складі.

Головна причина накопичення залишків – відсутність нормального обліку закупівель, що призводить до неправильного планування. Не варто робити висновки на основі суб’єктивних підрахунків працівників, для ефективної діяльності потрібні точні дані.

Хмарне програмне забезпечення USAP.ONLINE фіксує кожну операцію з товаром – від його надходження до продажу. За допомогою цього сервісу керівник завжди отримує актуальну інформацію щодо наявності товарів на складі й точно розуміє, яку продукцію необхідно докупити. Ці дані допоможуть аналізувати попит і потреби ЦА.

Зменшення випадків крадіжок

У роздрібному бізнесі інколи працюють нечисті на руку продавці. Вони можуть красти частину виторгу з каси чи товари зі складу – через відсутність контролю керівник не помітить цього вчасно. Єдиний спосіб постійно та оперативно відстежувати роботу працівників – автоматизація бізнесу.

Програмне забезпечення показує місце знаходження кожного товару та фіксує продажі, тому на кінець дня завжди зрозуміла точна сума виторгу. Сервіс також має функціонал для відстеження робочого часу, виконання працівниками задач, оцінки їхньої ефективності тощо.

Відсутність проблем, пов’язаних із недостачами

Це також поширена проблема, з якою стикаються торгові точки. Вона може призвести до колосальних витрат та навіть банкрутства. Недостачі виникають через недобросовісних продавців, відсутність контролю роботи персоналу, неправильні розрахунки внаслідок ведення обліку вручну.

Автоматизація торгівлі – це відсутність втрат через крадіжки, недостачі та списання великої кількості не проданого товару. Програмне забезпечення в хмарі USAP.ONLINE має увесь необхідний функціонал для повного контролю бізнесу.

 

22 жовтня 2024р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів