Ужгородський ЦНАП – лідер серед Центрів надання адмінпослуг Закарпаття

Підсумки роботи у минулому році підбивали напередодні на нараді у Закарпатській ОВА. Участь у ній взяли і керівниця ЦНАПу Ужгородської міської ради Жанна Павлув та заступниця начальника відділу дозвільних процедур та надання адміністративних послуг соціального характеру Вікторія Власик.
Заступник голови ОВА Олександр Пацкан підкреслив, що загалом закарпатські ЦНАПи надали у 2024 році майже пів мільйона адмінпослуг. На фоні інших регіонів це дуже високий показник, враховуючи кількість населення, яке зараз проживає на Закарпатті. Така статистика свідчить про те, що громадяни довіряють фахівцям ЦНАПів і частіше саме до них звертаються за отриманням необхідних державних послуг і сервісів, інформує ОВА.
Серед послуг, які найбільш затребувані – реєстрація місця проживання, оформлення й видача паспортів, довідок ВПО та отримання різних видів соціальної допомоги.
Олександр Пацкан подякував присутнім на нараді керівникам ЦНАПів за те, що кожен докладає максимум зусиль для забезпечення населення якісним, зручним і доступним сервісом. Відзначив, що керівництво ОВА розуміє, яке колосальне навантаження припадає на адміністраторів протягом останніх років.
Начальниця відділу адміністративних послуг, аналітики та цифрової взаємодії управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Закарпатської ОВА Христина Мацко поінформувала, що минулого року в області вдалося відкрити 2 нові центри надання адміністративних послуг, створити 2 територіальні підрозділи та 13 віддалених робочих місць для адміністраторів.
«Зараз ЦНАПи діють у 60 громадах Закарпаття, понад половина працює за принципом «єдиного ветеранського вікна», ще 5 – як Дія.Центри. Крім того, в області функціонує 5 територіальних підрозділів та 116 віддалених робочих місць. Загалом необхідні адміністративні послуги громадяни можуть отримати у 181 точці», – зазначила Христина Мацко.
Пріоритет у роботів всіх закарпатських ЦНАПів – позачергове консультування та надання послуг ветеранам, військовослужбовцям і членам їхніх родин. Зокрема, з моменту запровадження в області комплексної послуги «Я – ветеран» до центрів надання адмінпослуг звернулося 10 396 осіб, яким надали понад 11 тисяч послуг.
Під час наради також окреслили й актуальні питання в роботі ЦНАПів.
До теми
- В Ужгороді надаватимуть послугу "Соціальне таксі"
- Автобус Ужгород – Братислава: прямий маршрут до столиці Словаччини
- В Ужгороді діятиме тимчасова заборона на встановлення шлагбаумів на землях комунальної власності та ОСББ
- В Ужгороді уточнили перелік вулиць, закріплених за закладами загальної середньої освіти
- Завтра в Ужгороді запрацює ще один майданчик для платного паркування
- Сьогодні на Закарпатті День жалоби за жертвами атаки в Кривому Розі
- 3479 водіїв оштрафували через несплату за паркування в Ужгороді
- На будівлі ужгородської міської лікарні встановлять сонячні панелі - стартував грантовий проєкт
- Підприємців в Ужгороді закликають вчасно оформлювати дозвільні документи на відкриті літні майданчики - порушників штрафують
- Ужгород та Костянтинівка підписали меморандум про співпрацю
- Завдяки співпраці Ужгорода та Кошице ліцей №4 в обласному центрі може отримати новий спортивний майданчик
- Сприяння впровадженню енергоефективності та відновлюваної енергетики через транскордонне співробітництво між Румунією, Україною та Угорщиною
- В Ужгороді протягом двох років діятиме Програма підготовки населення до національного спротиву
- Лише протягом одного дня в Ужгороді за неправильну парковку оштрафували 160 водіїв
- Ужгородська міська рада співпрацюватиме із двома ветеранськими організаціями
- Закарпатське регіональне відділення Асоціації міст України провело зібрання в Ужгороді
- В Ужгороді громадський транспорт зупинятиметься під час хвилини мовчання
- Ужгородська лікарня отримала обладнання для передчасно народжених дітей
- Із понеділка в ужгородських школах відновлюють очне навчання
- Богдан Андріїв: "В Ужгороді комунальним транспортом уже обслуговуються 8 із 18 міських автобусних маршрутів"
До цієї новини немає коментарів