«Сакура — це не все»: гід Юрій Зизич про туристичний сезон на Закарпатті, виклики й нові можливості

«Сакура — це не все»: гід Юрій Зизич про туристичний сезон на Закарпатті, виклики й нові можливості
Цьогорічний Сакура Фест в Ужгороді видався нетиповим: свято пройшло без масового цвітіння сакури, а частина подій з 4-6 квітня продовжилася на минулих вихідних. Ужгород зустрічав гостей із Харкова, Одеси, Києва, Луцька, Львова. Програма на вихідних в обласному центрі виявилася дуже насиченою: продовження «Сакура Фест», Uzhhorod Half Marathon та відкриття першого в області McDonald’s.

 

 

«Якщо минулого року фестиваль відбувся уже після цвіту сакур, то цього — навпаки, сакура не прийшла на власний фестиваль», — розповідає Юрій Зизич, гід і представник туристичної компанії Muse Travel. 

Цікаво, що цього року туристичний сезон вийшов розтягнутим у часі. Через пізнє цвітіння, потік туристів розподілився — хтось приїжджав до, хтось після фестивалю, хтось планує на Великдень, сподіваючись все ж побачити сакуру.

«Це навіть краще, ніж коли вся країна приїжджає в один вікенд. Так хоч трохи спокійніше. А ще люди починають цінувати й інші красоти міста — квітучі магнолії, іюдине дерево, японську айву», — каже Юрій Зизич.

 

Попри відомий імідж «міста сакур», Ужгород має значно більше туристичних родзинок. Наприклад, все більше мандрівників цікавляться мініскульптурами, питають як потрапити в Горянську ротонду та де знайти місцевий крафт, цікавляться які події ще є в місті.

Справжніми викликами для туристичного сезону стали погода, обмеження залізничного сполучення та труднощі з бронюванням житла. Однак, не зважаючи на це, туристичний сезон на Закарпатті виглядає перспективно. 

«Головне — зрозуміти, що сакура — це прекрасно, але це не єдине, що ми можемо запропонувати. Нам потрібні нові туристичні магніти, аби люди їхали сюди і влітку, і восени. І вони будуть — ми вже над цим думаємо», — наголошує екскурсовод. 

Карпатський Телеграф

 

14 квітня 2025р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів