Автобан Київ-Одеса відкриється не раніше весни 2005 року
Мінтранс переніс завершення будівництва швидкісної автомагістралі Київ-Одеса на весну 2005 року. «Нове дорожнє покриття має осісти і укотатися, а весною 2005 можна починати укладання верхній шар асфальту», - заявив міністр транспорту і зв’язку Георгій Кирпа на нараді в Одеській облдержадміністрації.
Він нагадав керівникам районних і сільських адміністрацій Одеської області, на території яких ведеться будівництво магістралі, що автобан - державна дорога, яка буду?ться на державні гроші, і розпорядився створити штаб для координації відшкодування збитку підпри?мствам і районам.
За словами Кирпи, в будівництві задіяно 4,5 тис. одиниць техніки і більше 20 тис. госіб з 10 країн. На відновлення зруйнованих доріг в ході будівництва автобана потрібно 23 млн. грн. На відновлення потерпілих житлових будов ще 1,3 млн. грн., з яких половина вже виплатила, переда? ?Кореспондент?.
Нагаду?мо, що першу чергу будівництва автобану планувалося завершити 15 жовтня. Одеський Облавтодор просив Кабмін виділити на відновлення зруйнованих в регіоні доріг 17 млн. грн. Під час будівництва зруйновано близько 340 км доріг області.
Київ-Одеса - ділянка ?Х Міжнародного транспортного коридору і транспортного коридору Балтійське море - Чорне море. Загальна довжина траси - 454 км. Вона з??дну? промислові, адміністративні і культурні центри України з морськими портами і зонами відпочинку на убережжі Чорного моря, а також забезпечу? транзитні автоперевезення між Балканськими країнами, Росі?ю, державами Балтії і Скандинавії.
22 травня 2003 парламент прийняв Закон про реконструкцію і експлуатацію на платній основі автодороги Київ-Одеса на ділянці від Жашкова до Краснознаменки із залученням для робіт кредитних коштів. Генеральний підрядчик робіт - ?Укрзалізниця?. В жовтні 2003 Мінтранс, ?Укравтодор? і італійська компанія ?Torno Internazionale SpA? підписали угоду про співпрацю в реконструкції і експлуатації автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса.
Документ передбача? надання ?талі?ю Україні 420 млн ?вро на умовах безпроцентного кредиту строком на 40 років. Верховна Рада дозволила зробити платним проїзд на всій протяжності траси, а не тільки на ділянці від Жашкова до Краснознаменки, як передбачалося раніше. Загальна вартість споруди магістралі складе 2,15 млрд грн.
Брехня. На одному з участків дороги обвалився міст, тому цей "автобан", якщо його так можна назвати, будуть "робити" ше дуже довго ...