Сьогодні в кінотеатрах ["Доміон"] - "ТЕРМІНАЛ".
Війна стерла з обличчя Землі малюсіньку східноєвропейську державу, і бідний емігрант Віктор Наворскі, що рвонув за щастям в Америку, опинився у двозначному становищі. Як у підданого неіснуючої держави, у нього на руках лишилися документи, що втратили силу, а емігрантський статус він ще не знайшов.
Тепер, за законом, Віктор не ма? права залишати межі аеропорту імені Кеннеді, і змушений обживати величезні простори місцевого термінала. За час його надзвичайних мучень він встига?яка знайти друзів, ворогів і навіть нову любов...
Людина без адреси й громадянства, яка не зна? англійської й нездатна у зв'язку із цим адекватно реагувати на те що відбува?ться, Віктор Наворскі намага?ться звикнути до навколишнього його світу, світу аеропорту імені Кеннеді. Такий собі Робінзон XXI століття, він почина? свій розвиток з будування власного житла - Термінала ?67. У ньому панують свої закони й свої порядки, являючись, по суті, невеликою моделлю планети, він досить складний для розуміння. Однак через кілька місяців перебування на прикордонній між небом і землею території герой Хенкса, ста? повноправним громадянином країни ?67, у якій він Бог і Цар. Однак зненацька настільки розміряне життя припиня?ться, і доля дару? Віктору кохану в особі приголомшливої Амелії. Будучи стюардесою, вона теж ста? свого роду заручником аеропорту й постійним гостем у домі та?мничого незнайомця зі Східної ?вропи.
Сюжет картини прекрасно збалансований, герої - багатогранні і являють собою самі різні прошарки нашого суспільства. У фільмі ясно продивля?ться психологія персоналу аеропорту після 9/11 і з їдкою іроні?ю демонструються близькі до абсурду правила безпеки, через які іноземець опиня?ться під замком у терміналі, після чого працівники останнього починають будувати теорії щодо особи Віктора - чи те він іноземний шпигун у клітці, чи те секретний агент ЦРУ в засідці.
Майстру Спілбергу вдалося посміятися над нашою бюрократичною системою, при цьому, однак, показавши часто не зауважуваний, людяний, бік її роботи. Шаблоновий підхід працівників аеропорту до вирішення проблем прекрасно показаний в епізоді з росіянином, який намагався провезти під полою ліки з Канади й був затриманий американською владою за контрабанду.
Мораль розказаної фільмом історії проста: неважливо, чи застрягла людина в терміналі аеропорту або опинилась на незаселеному острові, якщо вона порядна і шляхетна, її не змінять ніякі негоди.
Про зйомки:
Знімальний процес: 1 жовтня 2003 - 12 грудня 2003. ?сторія навіяна справжніми подіями. В 1988-ом року іранський біженець Мерхан Нассері точно також застряг у паризькому аеропорті Шарля де Голля, оскільки загубив всі свої документи. Французькі власті заборонили йому вибиратися за межі відведеного термінала; кажуть, Нассері дотепер там живе, підробля? розповідями про свою скорботну долю всім, хто захоче їх вислухати. В 1994-ом році історія Мерхана Нассері вже була перенесена на великий екран. У французькій стрічці "Tombes du Ciel" головну роль зіграв Жан Рошфор. "Термінал" - другий підряд, після "Піймай мене, якщо зможеш" (2003), фільм Стівена Спілберга, заснований на реальних фактах, і третій, де він зніма? актора Тома Хенкса ("Порятунок рядового Райана", "Піймай мене, якщо зможеш").
Над сценарі?м фільму, разом із Сашком Джервазі й Джеффом Натансоном, також трудився Ендрю Ніккол, творець "Гаттакі" й "Сімони", однак у титрах він зазначений лише як один з авторів сюжету
Одного з робітників термінала зіграв популярний темношкірий актор Чі Макбрайд. Він замінив настільки ж популярного Берні Мака, після того, як той не зміг погодити знімальний процес зі своїм творчим графіком.
Жанр: драма - комедія
Режисер: Стівен Спілберг
Актори: Том Хенкс, Кетрін Зета-Джонс, Стенлі Туччі, Чі МакБрайд
Сайт: [a href="http://uzhgorod.net.ua"]http://www.theterminal-themovie.com/[/a]
Виробництво: США
/25kadr.novy.tv/
До цієї новини немає коментарів