Українцям повернуто 8 млн гривень за неякісні товари або послуги
За минулий рік до Державного комітету з питань технічного регулювання і споживчої політики надійшло понад 30 тис. звернень.
З них задоволено близько 90%, і майже 8 млн гривень повернуто споживачам за придбані неякісні товари і неякісно надані послуги, повідомив голова Держспоживстандарту України Леонід Школьник.
На розширеному засіданні колегії, де підбивалися підсумки роботи в 2004 році, відзначалося, що активізація споживачів і збільшення надходжень письмових звернень від них викликана не лише ростом кількості порушень прав, але і тим фактом, що населення стало більше освіченим у правовому полі.
Структурний аналіз звернень показав, що основна їхня частина стосу?ться порушених споживчих прав у сфері послуг. Громадяни найчастіше скаржаться на незадовільні житло-побутові умови, роботу комунальних підпри?мств, необ?рунтоване нарахування плати за неякісні або фактично не надані послуги, обслуговування на ринках.
Під час роботи колегії були розглянуті результати проведення загальнодержавного етапу Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг) - "100 кращих товарів України" у 2004 році, а також перебіг підготовки до його заключного етапу, який плану?ться провести з 13 по 15 березня в рамках відзначання Всесвітнього дня захисту прав споживачів.
"Це ?диний конкурс, який проводиться на високому державному рівні за участю кваліфікованих експертів і якому наші споживачі можуть довіряти," - відзначив Леонід Школьник.
Також обговорювався експеримент, який проводиться на базі державного підпри?мства "Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації і захисту прав споживачів (Укрметртестстандарт)", з виокремлення державних інспекторів в окремий підрозділ.
Цей експеримент покликаний стати першим кроком на шляху виведення органів державного нагляду зі складу державних підпри?мств, які здійснюють госпрозрахункову діяльність.
За матеріалами ЛIГАБiзнесIнформ
До цієї новини немає коментарів