Куди скаржитися туристам, яким не сподобалося на Закарпатті?

Турінфоцентр краю збирає пропозиції та скарги гостей, які відвідали Закарпаття весною.

 

Туристичний інформаційний центр Закарпаття проводить роботу зі збору скарг чи пропозицій від туристів, що відвідали Закарпаття весною та у період травневих свят 2015 року.

Дана інформація надзвичайно важлива, у подальшому, стане джерелом інформації, щодо вироблення пропозицій з покращення роботи закладів індустрії гостинності Закарпаття.

УВАГА: свої зауваження та пропозиції надсилайте на електронну адресу [email protected] 

Увага: у темі листа вкажіть скарга/пропозицію та назву об’єкту.

У листі також опишіть:

назва та адреса закладу, місце вашого перебування

на що скаржитесь: наприклад – подія чи захід, обслуговування, проживання, харчування

ваші зауваження до роботи гідів-екскурсоводів, офіціантів, працівників готелів, перевізників, музеїв.

дата вашого перебування

ініціали (за бажанням)

Найбільш типові скарги та претензії будуть опубліковані на сайті http://tourinform.org.ua/ та надіслані керівникам зазначених закладів.

 

03 травня 2015р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів