В Ужгороді перебував міністр транспорту України Георгій Кирпа, який негативно оцінив хід реконструкції автодороги „Київ-Чоп”

Крім ознайомлення з ходом реконструкції закарпатської ділянки автомагістралі “Київ – Чоп”, він побував на Чопському залізничному вокзалі та оглянув будівництво Ужгородського залізничного вокзалу.

 

Розпочалася робоча поїздка Гергія Кирпи в Закарпаття з ознайомлення з ходом ремонтних дорожніх робіт на ужгородській об?їзній від Розівки до Дравців. Македонські підрядники тут практично закінчують роботи. Ще дві бригади працюють поблизу санаторію ?Карпати? та на ділянці від перевалу до Біласовиці. З початку року укладено 18 кілометрів асфальтного покриття. З 29 мостів ? готові 9. Відставання від встановлених графіків становить два тижні.

На якості робіт Георгій Кирпа наголошував на будівельному майданчику Ужгородського залізничного вокзалу. Наразі роботи на виконанння доручення Президента України ведуться тут повним ходом. Цілодобово працю? тисяча чоловік. Практично готовий дах на старому корпусі вокзалу та фасад під проведення оздоблювальних робіт. На новій залізничній будівлі зведено уже два поверхи.

Підбиваючи підсумки робочої поїздки і побаченого на всіх трьох об??ктах, міністр транспорту Георгій Кірпа, зокрема, зауважив:[b]?? Якщо говорити відверто, то в мене склалися негативні враження після інспектування автодороги ?Київ ? Чоп?, яка реконструю?ться. Такі ж враження і по минулому, і по майбутньому дороги взагалі. Тому, що таке майбутн?, яке тут робиться другий рік македонцями... Треба переїхати пару кілометрів через кордон і подивитися, як робляться дороги. Тут ма?мо найбезвідповідальніше ставлення до будівництва, і воно було закладене з самого початку колишнім керівником ?Укравтодору?, який спільно з родичами створив тут комерційні структури і просто не міг з них питати. Сьогодні я спеціально проїхався і подивився результати роботи, зробленої ще минулого року. 3 жовтня ми з Президентом особисто інспектували хід робіт. Вже скоро буде рік і нічого не зроблено: нема ні узбіч, ні відбійних тросів, ні належно облаштованих з?їздів до подвір?їв. Робота абсолютно нікудишня. Найближ-чим часом ми запросимо ?вропейський банк, керівництво македонської фірми, і покажемо ці недоліки. Треба підключити і провідні правові й експертні інституції і готувати претензію ? за халтуру, яка тут зроблена.
Що стосу?ться Чопського головного вокзалу, то там просто нема справжнього господаря. Ми спробу?мо або цього перевиховати, або іншого знайти. А ще до нового року обов?язково відремонту?мо другу частину вокзалу і приведемо її в порядок, бо сьогодні зі всіх прикордонних вокзалів, які ма?мо на Україні, цей найгірший ? і по естетиці, і по культурі, і по всіх інших позиціях. Навіть привокзальна площа, яку у свій час зробили за кошти інвесторів, ? пустир, абсолютно не обслугову?ться, не полива?ться, без квітів ? одні будяки. Це головні наші ворота, причому на дві сусідні держави. ? просто соромно за таке, але застосу?мо заходи і становище обов?язково поправимо.
Щодо ужгородських залізничних ?воріт?, то вони наразі ще тільки формуються, але будуть хорошими воротами ? ми вестимемо за будівництвом контроль і дещо переробимо в проектах фасадів, дахів, внутрішніх інтер??рів. ? я думаю, що так як і намічено ? на перші числа жовтня ? Президент України приїде приймати і реконструйовану дорогу, і завершений Ужгородський вокзал.?[/b]

До речі, як повідомив міністр транспорту України Георгій Кирпа, прийнято рішення про виділення від 30 до 40 мільйонів гривень на реконструкцію та ремонт Чопського головного вокзалу і надання йому статусу міжнародного.

 

26 червня 2004р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів