Нові машини за 4-7 років пробігу у нас знецінюються вдвічі менше, ніж у Європі

Нові машини за 4-7 років пробігу у нас знецінюються вдвічі менше, ніж у Європі
Лобі наших автодилерів і автоімпортерів шляхом підміни понять і за рахунок відвертої брехні протягнуло ті закони і підзаконні акти, які захищають лише їхні власні надприбутки. Причому це робилося лише для підтримки "вітчизняного виробника".

 

Усе зроблено для того, щоб та невелика частина населення, яка в змозі придбати новий автомобіль, кілька років покористувавшись ним, продала його за завищеною для такого віку ціною і, додавши трохи грошей, мала змогу придбати наступний. Альтернативи у вигляді дешевих б/в автомобілів із-за кордону немає. Тому в Європі автомобіль віком 4–7 років при пробігу 100–150 тис. км втрачає у своїй вартості 40–60%, а у нас лише 20–30%.

Чому так відбувається? Як відомо, на сьогодні сума, яку повинен сплатити покупець легкового б/в автомобіля за кордоном, щоб офіційно розмитнити та поставити на український облік, включає такі складові:

— ввізне мито (близько 10% від митної вартості автомобіля);

— акцизний збір;

— ПДВ (20% від суми митної вартості, ввізного мита та акцизного збору).

Питань до нарахувань ввізного мита та ПДВ немає, бо така практика існує в більшості країн світу і є простою та зрозумілою.

Акцизний збір становить левову частку суми розмитнення і є її основною корупційною складовою розмитнення як процесу. Створений для захисту "вітчизняного виробника", який нічого не виробляє, акцизний збір втратив свій зміст повністю. Натомість він став тим гальмом, яке не дало змоги розвинутися вітчизняній автопромисловості, бо перешкоджало здоровій конкуренції на ринку.

Джерело: Дзеркало тижня

 

18 березня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів