Вантажівки змусять платити за користування закарпатськими дорогами?
Основне фінансове навантаження по утриманню доріг повинна лежати на власників великих вантажівок, які отримують прибуток за рахунок використання автотрас і одночасно завдають їм найбільшої шкоди.
Про це заявив новопризначений глава "Укравтодору" Славомир Новак в ефірі "Еспресо".
"У Європі є святе правило- “Хто використовує- той оплачує.” І той, хто завдає найбільших знищень й платить. А хто найбільше нищить дорогу? Великі важкі автомобілі, які заробляють гроші на перевезенні вантажу. Не було і не буде міністра транспорту, мага чи чаклуна, який зуміє збудувати дорогу, яка під вагою вантажівки не розтрощиться. Це абсолютно звичайний і технічно обґрунтований процес", - переконаний Новак.
На думку посадовця, якщо підприємці хочуть заробляти гроші на дорогах, то вони мають інвестувати в ці дороги. Не тільки купуючи пальне, бо це нормально, а оплачуючи користування цією дорогою. Друга умова, за словами Новака - пристосовувати свій вантаж до можливостей дороги.
"Не може бути так, щоб вантажівка була перевантажена у три рази, тому що не існує технології створення доріг, які б витримували вантажівку вагою 120-150 тон. Тому, що це буде знову цілеспрямована витрата грошей громадян", - стверджує голова "Укравтодору".
Необхідно створити прозору систему для вантажівок, ввести оплату за дорогу та контроль ваги, вважає він.
"Я вже обговорював це з представниками європейських установ, які приїздили до Києва минулого тижня, з Welbank, Zib... - це контроль інвестицій фінансуючих установ. Ми говорили про план втілення системи контролю ваги і введення оплати для вантажівок на українських дорогах. І знову ж, я розраховую, що депутати Верховної Ради відповідальні за цілу державу, а не тільки за партію, яка їх підтримує і, що вони візьмуться за голову і проголосують за це, тому, що немає іншого вибору", - резюмує Новак.
До теми
- На Закарпатті працюють понад 4000 IT-спеціалістів: за 9 місяців IT-компанії сплатили до бюджету майже 168 млн грн
- На Закарпатті буде ще один індустріальний парк
- Зміни в оподаткуванні: скільки платитимуть підприємці І і ІІ груп?
- Закарпаття може переправляти будь-який товар, вироблений в Україні, в будь-який куточок світу
- 27,5 мільйонів гривень упродовж 8 місяців цього року відшкодовано завдяки аудиторам Закарпаття
- Бограч-index» – вересень 2024: за місяць продукти подешевшали на 0,6%
- Закарпаття у п'ятірці областей з найменшою кількістю нових ФОПів, зареєстрованих від початку 2024 року — Опендатабот
- Правоохоронці виявили на Закарпатті склади з електронними сигаретами з підробленим акцизом. Вартість усього вилученого - близько 1 мільйона гривень
- У першому кварталі до місцевих бюджетів Закарпаття перераховано майже 2 млрд гривень податків
- Найбільше туристичного збору із початку року сплатили до бюджету Ужгорода
- Закарпатська митниця: цьогорічні митні платежі зросли на понад 2 мільярди гривень
- McDonald’s може відкрити заклади в Ужгороді та Мукачеві
- Закарпатці за 2 місяці 2024-го сплатили понад 98 мільйонів гривень земельного податку
- «Бограч-index» – березень 2024: за місяць продукти подешевшали на 7%
- Сучасне обладнання допомагає митникам виявляти приховані товари у важкодоступних місцях транспортних засобів
- Нові меблеві фабрики, деревообробні підприємства, виробництва електроніки, алюмінієвих труб, коньячний завод – Закарпаття лідирує за кількістю новостворених виробництв
- Закарпатські митники викрили неправомірне ввезення трьох вантажівок за заниженою вартістю
- На Закарпатті у 2023 році сплатили понад 617 млн грн військового збору
- Платники Закарпаття у 2023 році сплатили понад 9,8 млрд грн ЄСВ
- На 6 млн грн деревини та паливних брикетів вилучили минулоріч закарпатські митники у порушників
До цієї новини немає коментарів