Вантажівки змусять платити за користування закарпатськими дорогами?

Вантажівки змусять платити за користування закарпатськими дорогами?
Глава "Укравтодору" пояснив, з кого треба брати гроші за знищення доріг

 

Основне фінансове навантаження по утриманню доріг повинна лежати на власників великих вантажівок, які отримують прибуток за рахунок використання автотрас і одночасно завдають їм найбільшої шкоди.

Про це заявив новопризначений глава "Укравтодору" Славомир Новак в ефірі "Еспресо".

"У Європі є святе правило- “Хто використовує- той оплачує.” І той, хто завдає найбільших знищень й платить. А хто найбільше нищить дорогу? Великі важкі автомобілі, які заробляють гроші на перевезенні вантажу. Не було і не буде міністра транспорту, мага чи чаклуна, який зуміє збудувати дорогу, яка під вагою вантажівки не розтрощиться. Це абсолютно звичайний і технічно обґрунтований процес", - переконаний Новак.

На думку посадовця, якщо підприємці хочуть заробляти гроші на дорогах, то вони мають інвестувати в ці дороги. Не тільки купуючи пальне, бо це нормально, а оплачуючи користування цією дорогою. Друга умова, за словами Новака - пристосовувати свій вантаж до можливостей дороги.

"Не може бути так, щоб вантажівка була  перевантажена у три рази, тому що не існує технології створення доріг, які б витримували вантажівку вагою 120-150 тон. Тому, що це буде знову цілеспрямована витрата грошей громадян", - стверджує голова "Укравтодору".

Необхідно створити  прозору систему для вантажівок, ввести оплату за дорогу та контроль ваги, вважає він.

"Я вже обговорював це з представниками європейських установ, які приїздили до Києва минулого тижня, з Welbank, Zib... - це контроль інвестицій фінансуючих установ. Ми говорили про план втілення системи контролю ваги і введення оплати для вантажівок на українських дорогах. І знову ж, я розраховую, що депутати Верховної Ради відповідальні за цілу державу, а не тільки за партію, яка їх підтримує і, що вони візьмуться за голову і проголосують за це, тому, що немає іншого вибору", - резюмує Новак.

 

06 листопада 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів