Чий крутіший? Змагання ужгородського та маріупольського брендів

Чий крутіший? Змагання ужгородського та маріупольського брендів
У році, що минає, в Україні два міста отримали власний бренд: на сході - Маріуполь, на заході - Ужгород.

 

 

Студія ужгородського дизайнера Домініка Левицького 19 липня представила нову айдентику Ужгорода. Так як місто існує на стику культур, стилів і національностей, підкреслити цю багатогранність вирішили динамічним логотипом з використанням діакритики, яка присутні в мовах багатьох народів. В основі ідеї логотипу - показати багатогранність і відкритість міста для кожного, незалежно від мови і інтересів, повідомило MRPL.CITY.

Влітку, 9 серпня, маріупольський дизайнер Сергій Родіонов представив світу яскравий і позитивний бренд Маріуполя, який покликаний привернути увагу до краси міста і зруйнувати хибні стереотипи. Новий бренд Маріуполя складається з двох частин - шрифту та логотипу.

Вже наявний логотип міста у вигляді якоря в потоці розпеченій стали, що ллється з металургійного ковша, доповнили новим шрифтом в грецькому стилі зі стилізованими буквами Р, П і Л. Цей шрифт нагадує про коріння Маріуполя.

Український ресурс mmr.ua вирішив порівняти два бренду і з'ясувати, який бренд подобається більше жителям України.

 

26 грудня 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів