Закарпатцям запропонують лікуватися насамперед телефоном

Закарпатцям запропонують лікуватися насамперед телефоном
Минулого року на «швидку» загалом по Україні надійшло 9,5 млн. дзвінків.

 

Як розповіла в.о. міністра охорони здоров'я України Уляна Супрун, госпіталізували 2,5 млн. осіб. "Виходить, 7,5 млн. пацієнтів викликали «швидку» без потреби. Якщо 10-20% цих дзвінків перекинемо на call-центр, 25% – на сімейну амбулаторію, то зможемо покращити систему екстреної медичної допомоги", – вважає в.о. міністра.

 Відповідаючи на запитання "Високого Замку", Супрун запевнила, що коли людина десь далеко від свого сімейного лікаря і захворіє раптово, то може звернутися у будь-яку поліклініку чи лікарню у відділення невідкладних станів – у допомозі їй не відмовлять. Якщо не все так критично, може зателефонувати до свого сімейного лікаря і повідомити йому, що має, до прикладу, кашель чи гарячку. Лікар порадить прийняти парацетамол, випити гарячого чаю і зателефонувати йому зранку. Фахівець, який добре знає свого пацієнта, вислухавши скарги, вирішить, чи потрібно викликати «швидку». Так це працює у цілому світі. Часом люди йдуть до лікаря чи викликають «швидку», хоча у їхньому випадку було б достатньо телефонної консультації.

На державному рівні створюють call-центр, де кожен  зможе отримати фахову консультацію телефоном.

Нагадаємо, за словами Супрун у західних країнах 80% допомоги пацієнтам надається на первинному рівні, в Україні – лише 21%. Експерти порахували: 41% українських чоловіків і 34% жінок працездатного віку померли, бо не перебували під наглядом сімейного лікаря. У 2017 році кожен українець мусить обрати лікаря, якому довіряє, та підписати з ним угоду.

Нагадаємо, що закарпатці можуть обрати собі сімейного лікаря хоч і в Києві

 

15 січня 2017р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів