Адміністратор: компетентність, ввічливість, дипломатичність

Адміністратор: компетентність, ввічливість, дипломатичність
Салони краси, особливо елітні, нагадують собою своєрідні жіночі клуби з постійною клієнтурою. Їх відвідують не тільки заради тих чи інших процедур, а й для знайомства з новинками в сфері краси, неформального спілкування в своєму колі. Адміністраторами працюють, як правило, молоді і красиві дівчата, що представляють «обличчя компанії».

 

Адміністратор — це господиня

Така робота виглядає престижною і привабливою для дівчат, які цікавляться світом моди і краси. Мріючи про професію адміністратора в салоні краси, потенційні претендентки повинні розуміти, що вимоги в сфері салонних послуг досить високі.

Крім стандартних пунктів про порядність, сумлінність, відповідальність, важливе місце займають такі особисті якості, як уважність, тактовність, організаційні навички, вміння спілкуватися з відвідувачами та персоналом, працювати в команді. Необхідно досконало володіти інформацією про послуги, що надаються, і матеріали, з якими працюють в закладі, приймати відвідувачів і відповідати на дзвінки, консультувати клієнтів і проводити розрахунок.

Адміністратор по-хазяйськи контролює ситуацію в цілому: від організації роботи — до підтримки порядку і чистоти у всіх приміщеннях салону. В обов'язки входить також контроль на предмет дотримання співробітниками стандартів компанії.

Зберегти обличчя і клієнта

Салони краси відвідують абсолютно різні люди, і деякі з них можуть бути з претензіями на обраність, свідомо конфліктні або примхливі. Завдання адміністратора — ввічливо і коректно обслужити їх, дипломатично попередити назріває конфлікт, правильно зреагувати в нестандартній ситуації. Щоб і клієнта не втратити, і обличчя зберегти.

Багатьом людям приємно особисту увагу: коли персонал пам'ятає ім'я, звички, смаки, захоплення відвідувача. Такий талант особливо цінується в даній професії.

Іноді роботодавець вимагає додаткові знання і навички, наприклад:

·розуміння ринку і досвід в салонному бізнесі;

·ведення ділових переговорів, листування, документації;

·активізація продажу послуг;

·розширення клієнтської бази;

·організація презентацій та інших заходів;

·знання одного або двох іноземних мов.

У кандидатів, які відповідають цим критеріям, значно зростають шанси працевлаштування.

А що натомість

Натомість людина отримує повну зайнятість по змінному графіку, конкурентну офіційну зарплату, кар'єрні перспективи. На сайті https://hh.ua/catalog/Sportivnye-kluby-fitnes-salony-krasoty/Administracija розміщені пропозиції таких вакансій, серед яких ви зможете знайти собі бажану роботу.

 

30 травня 2017р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів