Москаль до Кабміну: фінансування доріг на Закарпатті - як сиріт з панського столу

Відкрите звернення голови Закарпатської ОДА до прем’єр-міністра України
Шановний пане прем’єр-міністре України!
На початку липня міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив на своїй сторінці у Фейсбуку, що у 2018 році бюджет обласних доріг становить понад 11 мільярдів гривень. На Закарпатську область із цього «пирога» заплановано виділити 218 мільйонів гривень. Це всього-на-всього 1,9 відсотків від загальної суми, їх не вистачить на капітальний ремонт навіть однієї обласної дороги. Але й ці гроші ми ще не отримали в повному обсязі. Мало того, що Закарпаття фінансують, наче сиріт із панського столу, так пан Омелян ще й підбурює громадян проти керівництва області, заявляючи таке:
«Тому, коли Ви бачите, що місцеві дороги не ремонтують – маєте повне право запитати в керівника області: «В чому справа? WTF?! Pourquoi?» І далі: «Не чекайте – вимагайте!»
Тобто міністр свідомо провокує конфлікт населення з обласними державними адміністраціями. При цьому яким чином за 218 мільйонів гривень можна відремонтувати 55 обласних доріг, 293 районні дороги і понад 5 тисяч комунальних доріг, які капітально не ремонтувалися від 20 до 40 років, пан Омелян скромно мовчить.
Однак суть навіть не в цьому. Головне те, що на Закарпаття «з милості» «Укрзалізниці», яка входить до Мінінфраструктури (тобто до відомства пана Омеляна), повністю заблоковані поставки щебеню та інших матеріалів, необхідних для виготовлення асфальту. Так, на залізничній станції «Коростень» стоять 52 завантажені для Закарпаття вагони, на станції «Гайворон» – 50 вагонів, на станції «Ушиця» – 30 вагонів, на станції «Шепетівка» – 5 вагонів. І це далеко не все. У Житомирській області вже півтора місяці заблоковані 30 вагонів із щебнем румунської фірми «ТРАМЕКО», яка ремонтує дороги на Закарпатті. На станції «Клесів» (Рівненська область) взагалі відмовляються приймати хоч один вагон для завантаження щебеню з кар’єру, при тому, що потреби в такому щебені тільки для Закарпаття – 50 вагонів щодня. «Укрзалізниця» заборонила відправляти на Закарпаття криті вагони, напіввагони, цементовози і всі види вантажних вагонів, які можна використовувати для перевезення щебеню та інших сипучих матеріалів для виготовлення асфальту. У результаті зараз усі асфальтні заводи області знаходяться на межі зупинки. Чому робляться такі речі, чим Закарпаття не догодило «Укрзалізниці», я не знаю. Але мушу застерегти вас, шановний прем’єр-міністре, що організоване паном Омеляном протистояння простих людей, котрі не розбираються в ситуації, з державними адміністраціями і водночас блокування ремонту доріг через відсутність вагонів, може повернутися персонально проти вас і проти Кабінету міністрів України.
26 липня відбудеться сесія Закарпатської обласної ради. Прошу вас, шановний прем’єр-міністре, направити на сесію керівника «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, щоб він персонально пояснив усій області причини блокування вантажних перевезень на Закарпаття.
За матеріалами сайту Геннадія Москаля
До теми
- В Ужгороді обговорили нові вимоги до працевлаштування людей з інвалідністю, які діятимуть з 2026 року
- У Закарпатському обласному кардіоцентрі встановлюють нове обладнання та модернізують інфраструктуру
- Голова Закарпатської ОВА обговорив із Послом Румунії спільні проєкти розвитку Карпатського регіону
- Голова ОВА Мирослав Білецький закликає закарпатців зважати на сигнали повітряної тривоги у найближчі дні
- Понад 30 мільйонів гривень із обласного бюджету спрямують на підтримку військових і на потреби ветеранів Закарпаття
- Закарпатські експортери можуть скористатися державними програмами підтримки від Експортно-кредитного агентства
- Закарпаття – у п’ятірці лідерів серед регіонів, які використовують в освітньому процесі застосунок "Мрія"
- Закарпаття має потенціал для розширення мережі центрів ментального здоров’я
- Закарпаття розширює безбар’єрний простір: громади, бізнес і заклади культури об’єднують зусилля
- Підтримка ветеранів — пріоритет для Закарпаття: передбачено понад 155 млн грн
- Закарпаття представлене на Європейському тижні регіонів і міст: обговорюють шляхи посилення євроінтеграції громад
- Закарпатським підпрємцям пропонують фінансову підтримку в межах політики «Зроблено в Україні»
- На Закарпатті готуються до відкриття нового пункту пропуску з Румунією: зустріч делегацій відбулася просто на місці будівництва
- Закарпаття розширіює транскордонне партнерство з регіонами Румунії
- На Закарпатті посилюють контроль за нелегальними пасажирськими перевезеннями
- Ветерани Закарпаття матимуть більше можливостей для спорту й реабілітації
- Ключові державні ініціативи презентують цього четверга закарпатським підприємцям у межах «Діалогу влади та бізнесу»
- Бюро економічної безпеки на Закарпатті виявило масштабні схеми ухилення від сплати податків
- Як громади Закарпаття можуть забезпечити кожній дитині турботу й сімейний затишок – в Ужгороді обговорили реформу кращого догляду
- Будівництво мосту через Тису між Україною та Румунією наближається до завершення

До цієї новини немає коментарів