Уперше в УжНУ – магістратура з реклами та піару

Тож відтепер усі, кого цікавлять аспекти сучасної комунікації на професійному рівні, мають нагоду не просто докладніше їх пізнавати, а й мати відтак докуметальне підтвердження власної фаховості.
Які ж основні орієнтири у роботі тих, кого іноді називають архітекторами згоди?Справді, фахівці зі зв’язків із громадськістю, з одного боку, мають за завдання досягати взаєморозуміння між компанією, на яку працюють, з її клієнтами, партнерами, представниками влади різних рівнів, журналістами, населенням тощо, з іншого – не менш запитані всередині компанії, бо ж від них великою мірою залежить розробка принципів кадрової політики, взаємини у колективі, запобігання діловим конфліктам чи своєчасне їх вирішення.
Ми пропонуємо найголовніші, на нашу думку, ціннісні маркери, на які варто зважати майбутнім кваліфікованим рекламістам і піарникам:
- Україна потребує фахівців, здатних бути провідниками на рекламному ринку, – це забезпечить зростання й розширення економічних можливостей країни;
- сучасні комунікативні зв’язки – це співтворчість нового рівня, де провідну роль відіграє соціальний брендинг;
- креативність і нові підходи дають постійне особистісне зростання;
- відповідальність і професійність – головні риси, які дозволяють довіряти обраному шляху;
- винахідливість і комунікабельність – основні складові професії;
- володіння оптимізованою інформацією дає змогу бути ціннісним орієнтиром у сучасному мегаінформативному світі;
- магістратура з реклами та піару в УжНУ – це орієнтир для того, щоб стати в майбутньому для когось орієнтиром у просторі реклами та піару.
Вступати в магістратуру на «Рекламу та зв’язки з громадськістю» можуть не лише цьогорічні випускники бакалаврату з реклами та PR, а й ті, хто навчався за іншими спеціальностями, а також випускники минулих років. Необхідна умова вступу – складання зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови й іспиту зі спеціальності.
Можливості працевлаштування дуже широкі, адже професійні комунікатори (рекламні та піар-менеджери) – це запорука успіху як компанії, так і кампаніїзавжди і скрізь! Ми пропонуємо ключ до вашого особистого успіху – вибір, узяти чи ні, – за вами.
До теми
- Відновити Землю після різних екологічних катастроф – мета гри, яку розробили студенти УжНУ
- Сакурове диво Ужгорода: як прищеплюють дерева і чому іноді на одному — два цвіти
- «Біологія — це моє!» — конкурс фото та відео до Дня довкілля для школярів від біологічного факультету УжНУ
- Закарпатські студенти можуть отримати грант: "Відповідальне використання соціальних мереж: Виклики та можливості"
- В УжНУ сьогодні навчаються студенти-іноземці із 26 країн
- Закарпаття серед лідерів: де в Україні найбільший рівень міграційних настроїв
- УжНУ посів 10 місце серед українських вишів в рейтингу GreenMetric World University Rankings 2024
- Від початку 2024 року в УжНУ припинили навчання 549 студентів-чоловіків віком понад 25 років
- В Ужгороді студенти створили студію дубляжу і озвучують українською відомі мультфільми
- Топ-10 шкіл Ужгорода за підсумками НМТ 2024 року
- УжНУ - у топ-20 вищих навчальних закладів країни
- Студенти УжНУ щодня після пар плетуть маскувальні сітки
- УжНУ вперше ввійшов до першої десятки рейтингу закладів вищої освіти України «Топ-200»
- Команда УжНУ вийшла до фіналу Європейської олімпіади з програмування
- В Ужгороді провели екологічний фестиваль
- Успішна співпраця біологічного факультету УжНУ та Кошицького університету - науковці завершили спільний проєкт
- А ви знали, що в УжНУ є власний виноградник, де виготовляють вино?
- Викладачі біофаку УжНУ разом зі студентами науково працюють на винограднику (ВІДЕО)
- Школярі продовжують знайомство з УжНУ в Літньому університеті (ФОТО)
- Вийшов друком цьогорічний рейтинг «Впливові люди Закарпаття. ТОП-100 – 2023»
До цієї новини немає коментарів