В Ужгороді затвердили порядок дотримання дистанції між людьми

В Ужгороді затвердили порядок дотримання дистанції між людьми у продуктових магазинах, аптеках, кол-центрах, центрах отримання онлайн- замовлень, АЗС та інших закладах, які продовжують роботу в період карантину з метою попередження розповсюдження коронавірусу COVID-19. Рішення прийняли на позаплановому засіданні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій під головуванням міського голови Ужгорода Богдана Андріїва.
Відповідно до визначеного порядку із 21 березня і до скасування карантинних заходів:
- відвідування визначених рішенням XLV сесії Ужгородської міської ради VII скликання від 17 березня 2020 №1918 закладів, установ та організацій (надалі - заклади) повинно відбуватися виключно у разі нагальної потреби.
- за можливості рекомендується усім відвідувачам одягнути маски.
- керівники закладів в обов’язковому порядку повинні обмежити кількість одночасного перебування людей у торговому залі та розмістити відповідне оголошення на вході. Безпечна відстань між покупцями має становити не менше 2-х метрів, на касах та біля входу в магазин зробити розмітку для забезпечення такої відстані.
Максимальна кількість одночасного перебування людей у торговому залі площею:
- до 200 кв. м – 5 осіб;
- від 200 до 1000 кв. м – 10 осіб,
- від 1000 кв. м – 1 особа на 100 кв. м.
- клієнтам заборонено заходити до закладів, якщо там вже перебуває максимально допустима кількість відвідувачів. У такому разі клієнти повинні зачекати біля входу на відстані не менше 2-х метрів один від одного.
Також керівники закладів повинні призначити відповідальних працівників, які здійснюватимуть контроль за допустимою кількістю відвідувачів у приміщенні, забезпечити регулярне провітрювання та дезінфекцію приміщень, встановити станції гігієни рук. Персонал закладів зобов'язаний знаходитися у засобах індивідуального захисту та дотримуватися правил їх користування, а також дотримуватися правил особистої гігієни.
Крім того, комісія вирішила із 21 березня 2020 р. і до закінчення карантину в Ужгороді заборонити заселення громадян (нових відвідувачів) у готелі та інші заклади розміщення.
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- В ОВА обговорили нові підходи до вирішення трудових конфліктів
- З нагоди Дня Конституції - визнання для закарпатців, які змінюють країну
- Закарпаття отримало понад 5,3 млн грн на модернізацію харчоблоків у закладах освіти
- У кожній територіальній громаді Закарпаття працюватиме офіцер-рятувальник
- Щоб допомогти вступникам та їхнім батькам зорієнтуватися у вступній кампанії, працюватимуть спеціальні інформаційні лінії
- Послугами Закарпатської обласної служби зайнятості з початку року скористалися 6,4 тисячі шукачів роботи
- Майже 28 тис. документацій із землеустрою та оцінки земель оцифрували землевпорядники Закарпаття з початку року
- Закарпаття без «мертвих зон»: у віддалених селах покращать мобільний зв’язок
- Як обрати якісну штучну ялинку: поради для мешканців Ужгорода
- 5 громад Закарпаття отримають кошти для створення сучасного освітнього простору у навчальних закладах
- В Ужгороді з 1 липня впроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду в громадському транспорті
- Близько 1000 внутрішньо переміщених осіб отримали послуги обласної служби зайнятості з початку року
- Закарпаття вперше відвідав голова офісу Міжнародного комітету Червоного Хреста у Львові
- Додаткові виплати від ВПП ООН для пенсіонерів, осіб без права на пенсію та людей з інвалідністю продовжено до кінця липня
- Робота для ветеранів: стартувала онлайн-платформа з вакансіями, навчанням і підтримкою
- Онлайн-зустріч «Діалог влади та бізнесу»: як разом подолати трудові конфлікти — запрошують роботодавців
- Музична освіта оновлюється: українські мистецькі школи отримають понад 30 тисяч нових навчальних видань
- Уряд запроваджує новий вид виплати для сімей із низькими доходами
- Бізнес Закарпаття може скористатися грантовими можливостями програми «Горизонт Європа»
- Закарпатський обласний центр зайнятості має зараз 822 вакансії
До цієї новини немає коментарів