Сучасні сервіси «АТБ» значно поліпшують життя мешканців Закарпаття

Ця місія компанії має важливу соціальну складову, так само як і безперебійне забезпечення мільйонів громадян України, в тому числі й мешканців нашого Закарпаття, гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. В асортименті 1162 магазинів «АТБ» у 24 областях країни сьогодні понад 3,5 тисячі найменувань продукції.
Компанія системно докладає чималих зусиль, аби виводити обслуговування покупців і весь процес купівлі товарів загалом на якісно новий, сучасний, комфортний рівень. Наразі «АТБ» вже вважається лідером із впровадження сучасних клієнтських сервісів.
.jpg)
«Стратегія нашого розвитку заснована на потребах клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають партнерами по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які важливі для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців – це комфорт, гарантована якість та доступні ціни. Ефективно вирішувати такі завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень і створенню додаткових клієнтських сервісів», – поділився Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».
У цьому році відкрився перший у країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес приймання замовлення, його обробки та доставки вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу в Ужгороді зазвичай займає менше часу, ніж ми очікуємо кур'єра з піцою. Такий сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя навіть в умовах найсуворішого національного карантину.
Крім того, «АТБ» тепер пропонує сервіс попереднього замовлення. Покупцеві більше не треба витрачати час на пошуки продуктів в торговому залі – заощадити час і мінімізувати контакти можна, зібравши свій пакет онлайн та вибравши магазин, де його можна оплатити й забрати. До того моменту, коли клієнт прийде в маркет, його продукти вже будуть зібрані. Навіть оплатити таку покупку можна онлайн, а тоді лише показати чек в спеціально відведеній зоні магазину. На все це вистачить і п'яти хвилин. У десяти магазинах «АТБ» наразі тестують ще один сервіс задля недопущення утворення черг біля кас. Йдеться про технологію Scan & Go, яка дозволяє за допомогою смартфона відсканувати штрих-коди вибраних продуктів і оплатити їх онлайн у спеціальному мобільному додатку «Скануй Купуй». А далі треба лише показати консультанту на виході інформацію стосовно оплати. Невдовзі планується поширити цю технологію на всі супермаркети найбільшої вітчизняної мережі.
.jpg)
Черг біля кас «АТБ» зараз майже немає, адже раніше впровадили сервіс «Єдина черга». У торговельній мережі ввели чітку систему розподілу потоку клієнтів у прикасових зонах. У торговому залі все облаштовано зручно для покупців, тож довго шукати товар не доведеться.
Також стартував проєкт зі встановлення в магазинах прайс-чекерів. Це невеличкі прилади, за допомогою яких можна самому відсканувати товар і дізнатися його вартість. Поки нововведення тестують у п'яти магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже в сотні супермаркетів.
Особливе місце серед нетривіальних диджитал-рішень компанії посідає інтелектуальний помічник «АТБОТ». Ось уже понад рік він спілкується з мільйонами клієнтів у популярних сьогодні месенжерах Viber і Telegram, замінивши застарілу та скасовану паперову книгу скарг і пропозицій. Здатен швидко надавати детальну інформацію про асортимент, акції, магазини, вакансії. Аби його запустити, треба відсканувати камерою смартфона QR-код та перейти за посиланням. Це зручний канал зворотного зв'язку і серйозний крок у диджиталізації українського ритейлу.
«Наше завдання – створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для купівлі товарів у мережі «АТБ». Всі сервіси, які ми нині впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення та прискорення цього процесу. Комфорт і легкість купівлі товарів – ось головна мета, яку сьогодні ставить перед собою всеукраїнська торговельна мережа “АТБ”», – пояснила Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».
Цікаво, що багато з того, що в наші дні є нормою для будь-якого закарпатського супермаркету, було протестовано та впроваджено (а часом навіть розроблено) в мережі «АТБ».
Анна Кляшторна
До теми
- Закарпатців закликають стати донорами крові напередодні різдвяно-новорічних свят
- Інструктор «Устім» - про навчання майбутніх операторів ССО
- "Я не міг загинути, коли мене чекала така дівчина": історія чопського прикордонника Євгенія
- Ужгородець Назар Тафій волонтерить на потреби війська та пише наукову роботу про збірку Андрія Любки
- «Ремонтуємо навіть натівську зброю, до якої немає інструкцій…» Історія бійця 128-ї бригади Івана
- «У мене помінялося ставлення до росіян. На початку повномасштабки була ненависть, а тепер з’явилося презирство…» Історія бійця 128-ї бригади Роланда
- Позивний «Трамп» - Віктор з Страбичова пройшов шлях від солдата до капітана у 101-й окремій бригаді територіальної оборони Закарпаття
- «До війни я випікав у ресторані «Наполеони» й «Медовики», а зараз у нас найпопулярніший – вафельний торт зі згущонкою». Історія бійця 128-ї бригади Богдана
- Тренується шість днів на тиждень і у 16 років став чемпіоном світу: історія мукачівського боксера Ростислава Трусова
- Між закордоном і армією 22-річний “Шкіпер” обрав ЗСУ!
- Карета швидкої допомоги «Оксана»: артефакт війни – в Ужгородському замку
- "Ми не можемо щось дати, якщо самі цього не маємо", — Василь Мандзюк про роботу капелана в тилу
- Які штами грипу циркулюватимуть в Закарпатті, чи зафіксовані вже випадки і коли чекати на епідемію
- Серйозна розмова: як українським батькам навчити дітей розуміти свої права
- Карпатська філія забезпечує паливними дровами населення і заклади соціальної сфери
- Кожна дитина важлива - "Дорога життя" в Ужгороді доводить це вже 26 років
- Результати НМТ 2025: з якими предметами найкраще впоралися закарпатські вступники
- «Бограч-index» – серпень 2025: за місяць ціни за продукти змінилися на - 11%
- Нацпарк «Синевир» – домівка для понад 30 врятованих бурих ведмедів
- Унікальне видання - за донат: Федір Шандор пропонує поповнити бібліоколекції виданням "Мілітарна хроніка Закарпаття"

До цієї новини немає коментарів