Сучасні сервіси «АТБ» значно поліпшують життя мешканців Закарпаття

Сучасні сервіси «АТБ» значно поліпшують життя мешканців Закарпаття
Незважаючи на складний рік пандемії коронавірусу, карантину та обмежень, найбільша торговельна мережа України продовжує активно впроваджувати сучасні інноваційні рішення та сервіси. Вони покликані зробити процес купівлі товарів в «АТБ» максимально комфортним, простим і безпечним для кожного.

 

Ця місія компанії має важливу соціальну складову, так само як і безперебійне забезпечення мільйонів громадян України, в тому числі й мешканців нашого Закарпаття, гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. В асортименті 1162 магазинів «АТБ» у 24 областях країни сьогодні понад 3,5 тисячі найменувань продукції.

Компанія системно докладає чималих зусиль, аби виводити обслуговування покупців  і весь процес купівлі товарів загалом на якісно новий, сучасний, комфортний рівень. Наразі «АТБ» вже вважається лідером із впровадження сучасних клієнтських сервісів.

«Стратегія нашого розвитку заснована на потребах клієнтів, яких  в «АТБ» традиційно вважають партнерами по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які важливі для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців – це комфорт, гарантована якість та доступні ціни. Ефективно вирішувати такі завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень і створенню додаткових клієнтських сервісів», –  поділився Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

У цьому році відкрився перший у країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес приймання замовлення, його обробки та доставки вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу в Ужгороді зазвичай займає менше часу, ніж ми очікуємо кур'єра з піцою. Такий сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя навіть в умовах найсуворішого національного карантину.

Крім того,  «АТБ» тепер пропонує сервіс попереднього замовлення.  Покупцеві більше не треба витрачати час на пошуки продуктів в торговому  залі – заощадити час і мінімізувати контакти можна, зібравши свій пакет онлайн та  вибравши магазин, де його можна оплатити й забрати. До того моменту, коли клієнт прийде в маркет, його продукти вже будуть зібрані. Навіть оплатити таку  покупку можна онлайн, а тоді  лише показати чек в спеціально відведеній зоні магазину. На все це вистачить і п'яти хвилин. У десяти магазинах «АТБ» наразі тестують  ще один сервіс задля недопущення утворення черг біля кас. Йдеться про технологію Scan & Go, яка дозволяє за допомогою смартфона відсканувати штрих-коди вибраних продуктів і оплатити їх онлайн у спеціальному мобільному додатку «Скануй Купуй». А далі треба лише показати консультанту на виході інформацію стосовно оплати. Невдовзі планується поширити цю технологію на всі супермаркети найбільшої вітчизняної мережі.

Черг біля кас «АТБ» зараз майже немає, адже раніше впровадили сервіс «Єдина черга». У торговельній мережі ввели чітку систему розподілу потоку клієнтів у прикасових зонах. У торговому залі все облаштовано зручно для покупців, тож довго шукати товар не доведеться.

Також стартував проєкт зі встановлення в магазинах прайс-чекерів. Це невеличкі прилади, за допомогою яких можна самому відсканувати товар і дізнатися його вартість. Поки нововведення тестують  у п'яти магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже в сотні супермаркетів.

Особливе місце серед нетривіальних диджитал-рішень компанії посідає інтелектуальний помічник «АТБОТ». Ось уже понад рік він спілкується з мільйонами клієнтів у популярних сьогодні месенжерах Viber і Telegram, замінивши застарілу та скасовану паперову книгу скарг і пропозицій. Здатен швидко  надавати детальну інформацію про асортимент, акції, магазини, вакансії. Аби його запустити, треба відсканувати камерою смартфона QR-код та перейти за посиланням. Це зручний канал зворотного зв'язку і серйозний крок у диджиталізації українського ритейлу.

 «Наше завдання – створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для купівлі товарів  у мережі «АТБ». Всі сервіси, які ми нині впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення та прискорення цього процесу.  Комфорт і легкість купівлі товарів – ось головна мета, яку сьогодні ставить перед собою всеукраїнська торговельна мережа “АТБ”», – пояснила Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».

Цікаво, що багато з того, що в наші дні є нормою для будь-якого закарпатського супермаркету, було протестовано та впроваджено (а часом навіть розроблено) в мережі «АТБ».

Анна Кляшторна

 

16 жовтня 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів