“Дорога вина та смаку Закарпаття”: Як за кілька днів побачити туристичне Закарпаття по-новому
У подорож поїхали і блогери та журналісти, які популяризуватимуть карпатську культуру для своєї аудиторії, – пише Varosh.
Михайло Данканич, директор АРР “Закарпаття”, яке організовувало тур для туроператорів та блогерів, розповідає про концепцію подорожі. Агентство спільно із партнерами з України та Польщі працює над проєктом “Світ Карпатських Розет – заходи із збереження унікальності культури Карпат”. Він втілюється у рамках Програми транскордонного співробітництва “Польща-Білорусь-Україна 2014-2020”. І в межах цього проєкту 19-21 жовтня відбулася промопоїздка “Дорогою вина та смаку Закарпаття”.
«Ми довго обирали локації для того, аби показати учасникам найкраще, що є на Закарпатті, а тоді дізналися про вже сформований маршрут “Дорога вина та смаку” і вирішили показати саме його. Для цього звернулися до Громадської спілки і спільними зусиллями організували все. Важливо, що досить багато учасників – це туроператори, які зазвичай залучають в Україну іноземного туриста. Це круто, адже тепер вони знатимуть, що на Закарпаття можна привезти групу іноземних туристів, і їм є що показати, адже наш край надзвичайно привабливий та багатий як з культурної, так і з туристичної точки зору», – мовить Михайло Данканич.
За його словами, акцент подорожі, звісно, на кулінарії та культурі. Гості дегустували місцеві крафтові смаколики, куштували традиційні страви, знайомилися з територіями, де збережені традиції виготовлення локального продукту, як-от буйволина ферма, сироварні, природні локації, тощо. Водночас відбувалися атракції, наприклад, на винограднику організували змагання зі збору винограду, його чавлення. У програмі також – урбанізм, історія – прогулянка Береговом, похід до Хустського замку, нічна екскурсія мукачівським замком Паланком. Такий тур – це і закарпатське SPA – купання в термальних джерелах. У маршруті охоплено фактично все Закарпаття. Що більше днів, то більше місцин, історій, смаків, розваг.
Ph: Сергій Гудак
Маршрут “Дорога вина та смаку Закарпаття” важливий для промоції закарпатського туризму і локального крафтового виробництва. Його втілює однойменна Громадська спілка “Дорога вина та смаку Закарпаття”. А ознайомчу поїздку організувало Агентство регіонального розвитку та транскордонного співробітництва “Закарпаття” Закарпатської обласної ради.
«Туроператорам важлива саме цілісна Дорога, адже жодна локація, яка б цікава вона не була, не може запропонувати настільки велику програму для гостя, аби він спеціально їхав на неї з іншого регіону чи з-за кордону. Дорога ж – це низка перевірених і якісних об’єктів, які діють як єдине ціле, об’єднані спільною програмою, комунікують і працюють, щоби в комплексі дати найкращі враження для туристів, які отримують можливість гарно відпочити, пізнаючи нове. У підсумку є спільний різноманітний, смачний і цікавий маршрут, готовий до прийому гостей, водночас, доволі гнучкий, такий, що може мати різні конфігурації залежно від побажань туроператорів і туристів», – розповідає Анатолій Полосков, голова Громадської спілки “Дорога вина та смаку Закарпаття”.
Така мандрівка спонукатиме туристів приїздити на Закарпаття не на день-два, а щонайменше на три, або й тиждень. Адже Дорога вина та смаку Закарпаття – це безліч ідей та форматів відпочинку в регіоні. І, що важливо, це розвиток ніші еногастрономічного туризму.
«Наша задача – залучити якнайбільше туристів на Закарпаття завдяки створенню якісної послуги, Дороги вина та смаку Закарпаття як туристичного продукту. Еногастрономічний туризм, “туризм про вино і кухню” – це світовий тренд. Міжнародний еногастрономічний турист, який здійснює мандрівки з метою куштувати локальні вина і продукти, знайомитися з особливими виробництвами, є якісним і вдумливим гостем. За статистикою, такий гість витрачає під час мандрівки в середньому чотири рази більше, ніж інші, так звані “масові” туристи», – зазначає А. Полосков.
У проєкті беруть участь ті туристичні об’єкти, готелі й ресторани, які відповідають вимогам про легальність, комфорт і безпеку для гостей.
“Дорога вина та смаку Закарпаття” – готовий продукт для туроператорів, з яким вони покажуть гостям області топові принади. Це нова, свіжа, крута нагода, спонука, інспірація, аби відкрити Закарпаття для інших. Спеціалісти з туризму вже одержали друковані карти маршруту, а незабаром він з’явиться на відповідному сайті.
Евеліна Гурницька, Varosh
Головне фото: Сергій Гудак
До теми
- Найкращі виноградники Закарпаття у 2024 році. Рейтинг Закарпатської туристичної організації
- Відсьогодні Мукачівський історичний музей у замку "Паланок" змінює графік роботи
- Топ-7 туристичних місць на Закарпатті, які варто відвідати восени
- В Ужгороді з нагоди Дня туризму відзначили представників цієї сфери
- Із нагоди Дня туризму музеї Закарпаття запрошують завтра, 27 вересня, усіх охочих на «Вільні години»
- Навчаються сталому туризму та ходять у гори: на Рахівщині тривають активності «Щасливих дітей»
- На Закарпатті зросли податкові надходження від туристичної галузі
- «Синь і Вир». Відомій скульптурі біля верховинського озера виповнюється 40 років
- За пів року національні природні парки Закарпаття відвідали майже 57 тисяч туристів
- За пів року на Закарпатті сплатили понад 8,6 млн грн туристичного збору
- Нову туристичну родзинку створили у Мукачеві до Дня міста
- За 4 місяці 2024 року на Закарпатті сплатили 5,8 млн грн туристичного збору
- В Ужанському Нацпарку зростають 23 види орхідей
- На Закарпатті квітне Долина нарцисів
- Нова туристична атракція Закарпаття: «Сквер Трьох яблук, що змінили світ»
- 2024-ий – рік квіткового туризму на Закарпатті
- Закарпаття представлене на міжнародній туристичній виставці у Лісабоні
- На Закарпатті починають квітнути шафрани та білоцвіти
- Найбільше туристичного збору у січні надійшло до бюджету Ужгорода
- На Драгобраті запрацював перший постійно діючий пошуково-рятувальний пункт
До цієї новини немає коментарів