Завершуються зйомки українського трилера
Українська кінопрокатна компанія “Артхаус Траффік" закінчує роботу над українським пригодницьким трилером “Штольня", повідомив директор, продюсер компанії “Артхаус Траффік" Денис Іванов на прес-конференції в Києві.
Бюджет фільму – близько 4 млн. грн., переважно це внески приватних інвесторів, зокрема, співпродюсерами фільму виступили кліпмейкер Олексій Хорошко і компанія “Артхаус Траффік".
Фільм розповідає про п’ятьох студентів, котрі під час археологічної практики знаходять печеру, гублять план штольні й опиняються у підземеллі, з якого, за словами продюсера, не всі виберуться живими.
Режисер фільму Любомир Кобильчук зазначив, що фільм – не для людей зі слабкими нервами, оскільки зразком для зйомок стали японські фільми жахів, після яких “страшно ручку взяти в руки". За його переконанням, фільм буде тримати глядача у постійній напрузі.
Зйомки проводили на околицях Києва, в печерах, перетворених під час Другої Світової війни на військовий дот. Хорошко розповів, що ці печери розташовано на глибині 15 метрів під землею, вони мають три рівні, розгалужені на лабіринти, у яких губляться головні герої. Продюсер зазначив, що декорацій у фільмі практично немає, є лиш реальність.
Він наголосив, що головні ролі у фільмі зіграли непрофесійні актори, яких підбирали на конкурсній основі. Водночас, ролі другого плану зіграли професійні актори.
Крім того, Іванов зазначив, що фільм знято українською мовою й орієнтовано на українського глядача. “Ми намагалися відійти від літературної мови, тільки “жива розмовна мова" присутніх, – додав він.
Іванов наголосив, що Міністерство культури України, якому 2005 року держбюджет виділив 50 млн. грн. на підтримку виробництва вітчизняного кіно, у фінансуванні “Штольні" відмовило. “Навіть коли ми попросили 800 тис. грн. на його завершення – отримали словесну відмову", – сказав директор “Артхаус Траффік".
Фільм “Штольня", зйомки якого тривали впродовж 40 днів минулого літа, вийде в прокат у квітні цього року.
За мотивами фільму компанія “Артхаус Траффік" планує розробити гру для мобільних телефонів, комп’ютерну гру і випустити саунд-трек, повідомив директор компанії.
За матеріалами УНІАН
До цієї новини немає коментарів