Більшість інформації виборці отримують з теленовин

Виборці значну частину інформації про вибори отримують з теленовин і довіряють новинам, передає Інтерфакс-Україна.

 

Про це свідчать результати опитування Українського інституту соціологічних досліджень ім. Яременка, проведеного спільно з центром "Соціальний моніторинг" у період з 18 по 22 лютого серед 3056 мешканців 172 населених пунктів України. Можлива похибка вибірки соціологічного дослідження не перевищує 1,83%.

За даними опитування, 94% респондентів інформацію про політичні події в країні отримують з теленовин, 83% їм довіряють. При цьому найбільшою популярністю користується програма "Подробности" на телеканалі "Інтер" - 64% (довіряє - 54%).

Серед популярних програм також названо ток-шоу "Я так думаю" та "Йду на Ви" (телеканал "1+1"), "Свобода слова" і "Подробно з Д. Кисельовим" ("ICTV"), "Час" ("5 канал").

Значно менше інформації про політичну ситуацію, згідно з опитуванням, виборці отримують з газет - 69%, довіряє газетам - 51%. Фаворитам серед преси, відповідно, було названо "Факты и комментарии", "Сільські вісті", "Сьогодні", "Голос України", "Комуніст".

Значна частина виборців отримує інформацію з політичної реклами, особливо телевізійної (52%), буклетів і листівок (24%), біг-бордів (23%), радіореклами (20%).

Як засвідчили результати опитування, переважна більшість опитаних сказали, що політична реклама усіх без винятку основних гравців парламентських перегонів їм "не подобається, дратує".

Ефективність роботи агітаторів, які відвідують помешкання виборців, як зазначають експерти, є досить низькою. Більшість опитаних заявили, що ці візити ніяк не вплинули на намір голосувати за ту чи іншу політичну партію чи блок.

 

01 березня 2006р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів