Ужгородських таксистів таки ліцензують?
5 червня відбулася зустріч в. о. заступника начальника ДПІ в м. Ужгороді Юрія Сарая з представниками Головної територіальної транспортної інспекції в Закарпатській області та керівниками місцевих служб таксі.
Привід для зустрічі — прийнятий Закон України від 23.02.06 № 3492-IV "про внесення змін до Закону країни "Про автомобільний транспорт", який набув чинності 7 квітня 2006 року. Згідно з Законом, послуги з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі тепер будуть не тільки оподатковуватись, а й ліцензуватись. Як повідомив начальник головної територіальної транспортної інспекції Юрій Ревта, на сьогодні ліцензія послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі строком на 5 років коштує 340 гривень. Проте передбачається переглянути розмір вартості ліцензії, яка з вересня поточного року може становити вже 3400 гривень. Для отримання ліцензії перевізникові потрібно буде дотримуватися ряду вимог — мати діючий таксометер, шашку-ліхтар оранжевого кольору, пройти медичний огляд, отримати страховку тощо. "Вік" автомобіля не повинен перевищувати десяти років. У разі надання послуг з перевезення без наявності ліцензії будуть застосовуватись фінансові санкції в розмірі 1700 гривень двічі, а на третій раз автомобіль піддаватиметься конфіскації.
За словами Юрія Сарая, ліцензування ужгородських таксистів — це не примха місцевих податківців. Воно затверджене Верховною Радою, тому повинно виконуватися. Зміни до Закону набули чинності ще 7 квітня 2006 року і ДПІ в м. Ужгороді разом з іншими виконавчими службами вже більше двох місяців ведуть добровільні переговори з керівниками служб таксі. На думку Юрія Сарая, ліцензування приватних перевізників значно зменшить кількість нелегальних таксистів, яких нині в Ужгороді, за результатами перевірок, є достатньо. А це на користь тим службам таксі і окремим приватним перевізникам, які сплачують податки.
Як зауважив присутній на зустрічі директор ПП "Сіті-таксі" Володимир Калараш, приватні перевізники в принципі не проти ліцензування, але їх обурюють деякі моменти в Законі. Зокрема, якщо розмір ліцензії дійсно піднімуть до 3400 гривень, то доведеться значно підвищити плату за проїзд і відповідно втратити багатьох клієнтів. До того ж така ціна ліцензії, хоч вона і розрахована на 5 років, багатьом перевізникам буде просто не по кишені. Крім того, таксистів не влаштовує те, що щодня потрібно буде проходити медичний огляд, що забиратиме багато часу і сил. У приватних перевізників є й інші питання стосовно ліцензування, і якщо вони не отримають на них відповіді, то обіцяють провести масові акції протесту, блокувати облдержадміністрацію і дороги.
Щоб дійти компромісу з цього питання, податківці вирішили зустрітися найближчим часом з самими перевізниками з метою роз’яснення необхідності й окремих вигод ліцензування.
P. S. У четвер 8 червня протягом двох годин мешканці та гості Ужгорода не могли скористатися послугами таксі: таксисти бастували.
До цієї новини немає коментарів