“КУБ: Будні Українських Комунікаційників” і чому важливо вміти читати назви навиворіт?
“КУБ: Будні Українських Комунікаційників” і чому важливо вміти читати назви навиворіт?
Новий івент “КУБ” об’єднає фахівців діджитал-індустрій і хедів агенцій 29 вересня
Щодня представники діджитал-індустрій мислять неординарно, вигадуючи нові неймінги, стратегії розвитку брендів та концепти, тому повна назва події розшифровується навспак і звучить так: “Будні Українських Комунікаційників”, — як символ постійної креативної роботи.
Комунікаційна агенція “AVERINA” запрошує приєднатися до заходу “КУБ”, який відбудеться 29 вересня 2023 року. Цей івент покликаний об’єднати комунікаційників, піарників, діджитал-фахівців, дизайнерів, копірайтерів, журналістів та інших представників креативних індустрій на одній події, а також створити місце, де кожен зможе познайомитися із новими людьми, понетворкати, з кимось заколабитися та придумати цікаву ідею.
У рамках заходу буде організовано ряд цікавих лекцій від провідних фахівців галузі, які поділяться своїм досвідом та інсайтами щодо найактуальніших тем у світі комунікацій, медіа. Кожен матиме можливість поглибити свої знання, розширити базу контактів й знайти нові перспективи для співпраці.
Ідейним автором події є Роман Загорняк — директор AVERINA, власник популярного каналу “Будні піарника” та експерт у сфері комунікацій.
Роман вирішив об’єднати ком’юніті своїх друзів, тобто представників діджитал-сфери, на одному заході. Тож цікаве спілкування та кайфові люди на івенті точно будуть. У рамках першої частини події, спікерами стануть:
- Роман Загорняк — успішний комунікаційник та ідейник проведення цього заходу;
- Нікіта Руднік — засновник маркетингової агенції повного циклу Repost media;
- Дмитро Котенок — сo-founder Waylight — студії онлайн-бізнесу для експертів та криейторів;
- Микола Токарєв — амбасадор компанії PRNEWS.IO, платформи для публікації PR-матеріалів у ЗМІ по всьому світу;
- Анастасія Кириленко — засновниця PR-редакції “kirilllenka”;
- Катерина Волошина — головна редакторка MMR — провідного видання про маркетинг, комунікації, креатив та медіа;
- Дар’я Уманець — Head of Communications компанії infocus та co-owner infocus.assist.
У другій частині планується нетворкінг: можна буде завести нові знайомства, поспілкуватися із хедами агенцій, які працюють всередині бренду, можливо, хтось знайде нового партнера чи місце роботи, хтось зможе обмінятися класними кейсами, щоб створити новий продукт, який здивує усіх. Також на події можна буде долучитися до благодійності, задонативши в фонд "603.7", який допомагає військовим.
Агенція “AVERINA”, заснована Анастасією Аверіною, пропонує учасникам івенту відкрити для себе нові можливості у сфері медіа та комунікацій.
Місце проведення — ТРЦ Gulliver. Інші деталі незабаром будуть на каналі “Будні піарника”. Скоріше підписуйтеся, щоб нічого не пропустити!
До теми
- На Закарпатті прогнозують значні дощі та підвищення рівнів води
- На Закарпатті не зафіксовано жодного випадку метапневмовірусу
- Синоптики попереджають про погіршення погоди на Закарпатті завтра - сильні опади, ожеледиця
- Кращі бренди Закарпаття-2024
- Федір Шандор презентував "Туристичну карту Сваляви"
- На Закарпатті відпочивали діти, котрі навчаються в українсько-угорській школі в Будапешті
- «Бограч-index» – січень 2025: за місяць продукти подорожчали на 4,9%
- Drone Force – перший крок до професіонала з БпЛА
- 2024 рік - названо лідерів Закарпаття за напрямами
- На Закарпатті прогнозують погіршення погоди - сніг, хуртовини, на дорогах ожеледиця
- Графік святкових богослужінь до свята Богоявлення (Хрещення Господнього) та освячення води 2025 року в Ужгороді
- На Закарпатті створили адаптаційний прихисток для дітей, яких повернули з-за кордону
- З початку холодного сезону до медичних закладів Закарпаття звернулися 34 пацієнти з переохолодженням
- Що на Закарпатті читали дорослі та діти у 2024 році?
- Командир гармати "Історик": іменем ужгородця Миколи Гаєвого назвали Центр сучасної історії в Українському католицькому університеті
- Закарпатська Туристична Організація оголосила 2025 туристичний рік в Закарпатті роком митецького туризму
- Два роки за новим календарем. Як у 2024 закарпатці почали ставитися до нових дат християнських свят
- В антології «Наша Перша світова» представлено і Закарпаття
- Працівники релокованого підприємства SHEMAX готували домашню випічку на свята для захисників ФОТО
- Закарпатські патрульні цьогоріч виявили 455 водіїв, які користувалися телефоном під час керування авто
До цієї новини немає коментарів