Євробачення-2005: Визначено логотип конкурсу і збільшено його фінансування
Компанія "Badge Company BV", яка є власником права використання логотипу "Євробачення-2005", підписала договір з компанією "Українські сувеніри" на ексклюзивне право використання логотипу конкурсу.
[b]Логотип українського "?вробачення" буде жовто-блакитним[/b]
"Відповідно до договору, українська компанія матиме виключне право на реалізацію українських сувенірів з логотипом "?вробачення-2005", - повідомили в "Українських сувенірах".
Логотип матиме жовті і блакитні кольори.
"Нове обличчя 50-літнього символу за традиці?ю містить жовто-блакитні українські кольори ? вони наповняють серце, що знаходиться в середині логотипу", - сказано в повідомленні.
Компанія повідомля?, що в Ки?ві за адресою Пушкінська, 31 в "Українських сувенірах" можна оглянути перші зразки сувенірів із символікою конкурсу.
Раніше Київська міська державна адміністрація закликала Національну телекомпанію (НТКУ) передати виробникам сувенірів право на використання логотипу конкурсу.
[b]Парламент збільшив фінансування "?вробачення"[/b]
За прийняття закону про внесення відповідних змін до закону України про державний бюджет на 2005 рік проголосувало 294 народних депутати. Цим законом фінансування конкурсу збільшу?ться на 36,2 млн гривень.
Відповідно до закону додаткове фінансування "?вробачення" пропону?ться забезпечити за рахунок скорочення витрат держбюджету, передбачених на підготовку кадрів для фінансової системи вищими навчальними закладами ??? й ?V рівнів акредитації.
[b]Обвинувачення[/b]
Тим часом, 10 компаній, які займаються наданням світлового, звукового і сценічного устаткування, а також дизайнерські компанії обвинувачують НТКУ в непрозорому розподілі замовлень на роботи з підготовки до конкурсу "?вробачення-2005".
Про це сказано в зверненні компаній до Президента Віктора Ющенка, голови Верховної Ради Володимира Литвина, прем??р-міністра Юлії Тимошенко і журналістів.
"Представники Національної телекомпанії України, насамперед в особі віце-президента Грицака, у виборі технічних і дизайн-партнерів конкурсу зневажають прозорими підходами у визначенні підрядних організацій", - наголошу?ться в зверненні.
Компанії відзначають, що до цього часу тендер на визначення технічних і дизайнів-партнерів не проведено.
У зверненні наголошу?ться, що НТКУ прийма? неоднозначні рішення, зокрема, стосовно закордонних партнерів, наприклад, датської компанії "SeeLіte", що раніше вже забезпечувала світлотехнічним устаткуванням "?вробачення".
"Представники Національної телекомпанії спеціально затягують терміни проведення тендеру ..., лобіюючи інтереси певних фірм, зокрема, шведської компанії "Spectra", - підкреслю?ться у зверненні.
Послуги "Spectra", інтереси якої нібито лобію? НТКУ, за даними компаній, майже на 1 млн. ?вро дорожчі за послуги "SeeLіte".
Подібна ситуація, заявляють компанії, склалася і з проведенням тендерів на розробку декорацій і відеодизайну.
НТКУ, зазначено в повідомленні, залучила до художнього оформлення сцени дизайнера Михайла ?лька, у той час як виконавчий продюсер "?вробачення-2005" Павло Грицак стверджував, що цю роботу викону? шведська сторона.
Компанія заявля?, що ?лько ніколи не займався масштабними сценографічними проектами.
Вони впевнені, що політика НТКУ в розподілі замовлень ставить їх у нерівні умови.
Компанії сподіваються на увагу представників вищої влади до ситуації з "?вробаченням-2005".
Звернення підписали керівники компаній "Галі-лео", "Фе?рія", "Біта мюзік", "Арена-дизайн", "Гагарін медіа", "Зонг", "Технологія і дизайн", "Спецефект", "Студія ТВ плюс", "Експо 2000".
НТКУ вибрав як офіційного туроператора конкурсу одну компанію. ?нші 9 провідних українських туроператоров об??днались, щоб допомогти організаторам у прийомі гостей і учасників конкурсу. Компанії впевнені, що одна фірма може не впоратися з поставленим завданням і НТКУ може звернутися по допомогу до них.
Раніше віце-прем??р-міністр Микола Томенко заявляв про необхідність проведення прозорих тендерів на послуги з організації і проведення "?вробачення-2005".
Підготовлено за матеріалами Українських новин та Л?ГАБізнес?нформ.
До цієї новини немає коментарів