На дорогах Закарпаття вводять нові обмеження для руху вантажних фур
Кабмін заборонив перевезення подільних вантажів вагою понад 40 тонн автомобільними дорогами. Про це йдеться у відповідній постанові №869 від 21 жовтня 2015 року.
"Рух транспортних засобів та їхніх складів з навантаженням на одиночну вісь понад 11 т, здвоєні вісі — понад 16 т, строєні вісі — понад 22 т або фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів — навантаження на одиночну вісь — понад 11 т, здвоєні вісі — понад 18 т, строєні вісі — понад 24 т або фактичною масою понад 44 т, а на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах — понад 46 т) у разі перевезення подільних вантажів автомобільними дорогами забороняється. Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 т або фактичною масою понад 24 т автомобільними дорогами загального користування місцевого значення", - повідомляється в постанові. Прес-служба уряду повідомляє, що найближчим часом "Укравтодор" та служби автомобільних доріг у всіх областях України оприлюднюють інформацію про нові обмеження на офіційних сайтах відомств і встановлять відповідні дорожні знаки. "Ні для кого не секрет, що руйнує дороги і невелика частина недобросовісних перевізників, які порушують існуючі вагові норми. Дуже довго недобросовісні перевізники прикривалися недосконалим законодавством і відкуплялися хабарами. Зараз почнуть діяти жорсткі правила, для ефективного контролю ми суттєво збільшуємо штрафні санкції за порушення, будуємо мережу з 200 пунктів автоматичного контролю ваги авто "на ходу", а також закуповуємо 100 мобільних вагових комплексів. З 2016 року на дорогах запрацює нова транспортна інспекція "УкртрансБезпека", яка буде використовувати сучасні засоби відеофіксації і контролю ваги "на ходу" і таким чином забезпечить чітке дотримання вагових норм, і збереже наші дороги від руйнування. Тільки після цього можна буде починати вкладати кошти в їхній ремонт", - підкреслив директор департаменту стратегічного розвитку автомобільних доріг і автотранспорту Роман Хміль. Наголошується, що введення нових вагових норм дозволить сповільнити катастрофічні темпи руйнування автомобільних доріг України, чим заощадить державі мільярди гривень на їхнє подальше відновлення. За розрахунками експертів рух транспортних засобів вагою понад 40 тонн призводить до зменшення міжремонтних термінів з 12-18 років до 6-10 років. Крім того, відбувається скорочення термінів служби мостових споруд з розрахункових 100 років до 30-40 років. Це все веде до додаткових фінансових витрат, яких можна уникнути. Нагадаємо, у 2015 році Міністерство інфраструктури України почало комплексну реформу дорожнього господарства, метою якої є децентралізація, викорінення корупції та забезпечення цільового фінансування доріг. Готується до другого читання законопроект №0954 передачі доріг місцевого значення, засобів і техніки на їхнє утримання до сфери управління облдержадміністрацій. З жовтня 2015 року в Україні запрацювала міжнародна ініціатива щодо забезпечення прозорості у будівельній галузі CoST, яка об'єднує представників влади, громадськості і бізнесу. Перші результати роботи за 4 пілотними проектами "Укравтодору" обіцяють представити вже в лютому 2016 року.
До цієї новини немає коментарів