З якими питаннями споживачі звертаються до «газового» контакт-центру?
Оператори обслуговують запити споживачів щоденно (без вихідних) з 8:00 до 20:00.
Метою створення контакт-центра є забезпечення якісного зворотнього зв'язку зі своїми клієнтами та впровадження більш ефективного формату взаємодії між ПАТ «Закарпатгаз» та споживачами природного газу. Відтепер наші клієнти можуть отримати консультації з усіх питань, зателефонувавши за єдиним номером контакт-центру (0312) 48-83-04, щоденно з 8:00 до 20:00, або написавши листа на електронну адресу [email protected]. Дзвінки зі стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими та міжміськими тарифами, дзвінки з мобільних – відповідно до тарифного плану вашого оператора мобільного зв'язку.
За телефоном
Як правило, це багатоканальні лінії. Але є періоди, коли вони перевантажені:
- у 10-20 числах місяця надходить багато запитань щодо розрахунків;
- наприкінці місяця та у 1-5 числах – через передачу показань лічильників.
Якщо вам відразу не відповіли, не поспішайте класти слухавку. Наберіться терпіння. Швидше за все, всі оператори зайняті, проте щойно хтось з них звільнитися - підхопить ваш дзвінок.
Електронною поштою
Не забувайте в своєму повідомленні разом із запитанням і зазначенням проблеми ідентифікувати себе. Вкажіть, своє повне ім'я, яке газове господарство вас обслуговує, номер вашого особового рахунку. Бажано також вказати номер телефону, за яким оператор контакт-центру зможе з вами зв'язатися, якщо для вирішення вашої проблеми чи відповіді на ваше запитання знадобиться додаткова інформація.
Швидше за все, вам відразу ж прийде автоматична відповідь про те, що ваш запит отримано контакт-центром. Відповідь на запит прийде пізніше.
Ви також можете в останніх числах місяця надіслати електронною поштою свої показання лічильника. Проте бажано не ставити запитання одночасно із передачею показань лічильника. Краще надіслати два повідомлення: у одному вказати свої показання, у іншому - поставити запитання.
З якими питаннями можна звертатись до контакт-центру
Звернутися до контакт-центру ви можете з будь-якою проблемою та поставити будь-яке запитання щодо газопостачання. На практиці це означає, що оператор намагатиметься допомогти вам. І якщо у нього немає готової відповіді, він з'єднає вас з фахівцем або надасть контакти профільної служби.
З якими заявками можна звернутися до контакт-центру та на які запитання оператори як правило можуть дати оперативну відповідь:
- Показання лічильника
- Дізнатись стан особового рахунку (борг або переплата, показання лічильників, дані про зарахування коштів, сплачених споживачем)
- Консультації за розрахунками, платіжними документами (як заповнювати квитанцію)
- Дізнатись, чи надійшли сплачені за газ кошти
- Консультації з укладання договору чи переоформлення особового рахунку (де і яким способом це можна зробити, які потрібні документи)
Ви також можете залишити оператору контакт-центру відгук щодо якості обслуговування, проконсультуватись з приводу реєстрації та користування особистим кабінетом.
Зверніть увагу, оператори контакт-центру не здійснюють розрахунки (перерахунки) та не вносять зміни у особові рахунки. Вони можуть пояснити ваші нарахування, проконсультувати, надати інформацію щодо необхідних документів і контакти служби газової компанії з відповідними повноваженнями.
До цієї новини немає коментарів