Хто ж порушує законодавство на ринку перевезень?

Для зниження тарифів на проїзд у громадському транспорті є економічні підстави.

 

Ряд регіонів вже звернулися Антимонопольного комітету України з проханням вжити заходів, аби припинити порушення конкурентного законодавства на ринку перевезень. Таке  втручання насамперед призведе до зниження тарифів на перевезення пасажирів.

На сьогодні на  ринку відбулось зниження вартості паливно–мастильних матеріалів. Роздрібна ціна на пально-мастильні матеріали суттєво знизилася. Так, на дизпальне вона коливається від 14,60 грн. до  17,49 грн., на газ від 7,45 грн.  до 9,30 грн. Тобто вартість пального зменшилася  на 18,6 % - 23,6% (для ДП) та 6,9% - 10,2% (для газу). Проте саме ціна на пально-мастильні  матеріали є однією із основних складових, закладених у тариф на перевезення пасажирів. А його перевізники, незважаючи на зниження вартості пального, знижувати не поспішають. 

Проте, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України щодо встановлення повноважень органів виконавчої влади з приводу регулювання цін і тарифів, обласні адміністрації на сьогодні позбавлені можливості впливати на цінову ситуація на ринку перевезень пасажирів на внутрішньообласних маршрутах загального користування.

Натомість Антимонопольний комітет такі важелі впливу має. Тим паче, коли йдеться про ознаки узгодженої поведінки, тобто створення монополії на ринку перевезень. Саме тому ряд областей звернулися за роз’ясненнями до керівництва Антимонопольного комітету. Отримані рекомендації буде запроваджено спільного з регіональним відділенням АМКУ у Закарпатській області, аби знизити вартість проїзду та дати можливість пасажирам обрати найбільш вигідний для них тариф.

 

06 лютого 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів