Як на Закарпатті показували "фешн"

Як на Закарпатті показували "фешн"
Нову колекцію презентувала відома львівська модельєр Лілія Дзундза.

 

Попередній раз дизайнерка демонструвала свої роботи закарпатцям у 2013-му році в ужгородському ресторані "Олд Континент", тому яскрава, вишукана подія привернула увагу закарпатського бомонду. Найпалкіші прихильниці модельєрки приїхали навіть зі Львова, щоб першими побачити нові колекції, а їх під час "Срібного мережива мрій" демонстрували аж три – "Складні комбінації", "Етно-стиль" і "Осінь-зима 2016".

Показ супроводжувався насиченою програмою – львівський струнний квартет "Фенікс" створював салонний настрій і потішив публіку каверами відомих рок-хітів, учасник шоу "Голос країни" Діма Лібра розчулював ліричними композиціями, а студія сучасного танцю "Бліц" додавала динаміки й видовищності номерами зі своєї нової програми.

Для тих, хто у всьому звик бути першим, працював шоу-рум, в якому можна було одразу купити ексклюзивні моделі львівського дизайнера, представлені на показі, чим і скористався дехто з гостей.

Лілія Дзундза – молодий, але досвідчений дизайнер, адже працює у своїй сфері вже 10 років. Їй вдається створювати дивовижний одяг, який підкорює новизною, свіжістю, екстраординарними рішеннями, жіночністю і особливою елегантністю. Філософія бренду – незалежність і внутрішня свобода, акцент на жінці, як на особистості. Місія бренду Лілія Дзундза – робити жінку щасливішою та впевненішою у собі.

Особливими рисами бренду є складний крій, бездоганна якість виконання, поєднання часом найнесподіваніших матеріалів, технік і текстур: розпис по шкірі, хутро й батік, мереживо та скло... У Домі моди Лілії Дзундзи створюють речі з любов’ю; кожен шовчик, кожна деталь розробляються разом із художниками, майстрами і продумовуються так, щоб все виглядало бездоганно, а носилося довго.

Джерело: zak-kor.net

 

15 червня 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів