Як «Закарпатгаз» готується до опалювального сезону?

Як «Закарпатгаз» готується до опалювального сезону?
Управління експлуатації систем газопостачання ПАТ «Закарпатгаз» основний акцент у підготовці до опалювального періоду, що невідворотно наближається, робить на проведенні планового технічного обслуговування (ПТО) будинків багатоповерхової забудови. Наразі такі обстеження проведено у понад 46 тисячах помешкань краян.

 

Через значне скупчення мешканців у багатоповерхівках у кільканадцять разів збільшується й вірогідність ризиків, що можуть обернутися загрозою для життя і здоров’я наших клієнтів. Різновидом порушень, що спричинилися до тимчасового припинення газопостачання у майже 400 випадках, стало утримання в неналежному стані димових та вентиляційних каналів.

- Головний меседж, з яким звертаємось до ЖРЕРів та організацій-ліцензіатів, що мають дозволи на проведення робіт з перевірки стану вентиляційних і димових каналів: не тільки видавайте довідки, а реально перевіряйте і очищуйте вентиляційні й димові канали, -наголошує начальник управління систем газопостачання ПАТ «Закарпатгаз» Зіновія Стецків. – Лише за умови виконання цієї вимоги ми зможемо уникнути у зимовий час ситуацій на кшталт нещодавньої, що мала місце в обласному центрі, на Оноківській, 16…

Висловлюючись мовою фахівців, за зазначеною адресою було виявлено банальне засмічення вентиляційного каналу. Як показала перевірка, оголовки каналів у будинку належним чином не пронумеровано, вентиляційні канали поплутано з димохідними, вони захаращені сміттям. Цей випадок підтверджує хибну, але укорінену практику, що полягає, зокрема, в недостатній роботі у цьому напрямку ТОВ «Підзамок». Згідно з Правилами безпеки систем газопостачання, затвердженими у червні 2015 року, безпечну експлуатацію та технічне обслуговування димових і вентиляційних каналів забезпечує власник (балансоутримувач та/або орендар (наймач) житла. Саме він зацікавлений у тому, щоб перевірка і прочищення димових та вентиляційних каналів були виконані ЖРЕРом та спеціалізованою організацією у належний термін, а інформація про це – надана у ПАТ «Закарпатгаз». Наразі ж «практика» розходиться з «теорією», викладеною у підзаконному акті. Претензій з приводу надання зазначеної інформації немає хіба що до ЖРЕРів №7 та №8. До інших же, в тому числі й до спеціалізованих підприємств – ТО «Наш добробут», КП «УжБУД-Сервіс», ряду інших – годі достукатися!

ПАТ «Закарпатгаз» повідомляє: в Ужгороді, на вул. Оноківській, 16, з 4 по 7 липня триватиме планове технічне обслуговування з тимчасовим припиненням газопостачання для  44  споживачів природного газу. Просимо мешканців будинку, як власників, з усією відповідальністю поставитися до запланованих робіт, забезпечивши фахівцям активне сприяння та доступ до помешкань.

Виконаймо це спільними зусиллями, аби зима не принесла несподіваних та прикрих сюрпризів!

 

01 липня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів