Податківці посилили вимоги до звітності закарпатських платників податку на прибуток

Посилено вимоги до податкової звітності та обов’язку подання фінансової звітності платниками податку на прибуток і неприбутковими організаціями.
Поняття податкової декларації (розрахунку) визначене ст. 46 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) поширено також на звіти, в яких відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору.
Пунктом 46.2 ст. 46 Кодексу визначено, що фінансова звітність є додатком до податкової декларації та її невід’ємною частиною, подається як платниками податку на прибуток підприємств (разом з декларацією з податку на прибуток), так і неприбутковими підприємствами, установами та організаціями (разом зі звітом про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації).
Таким чином, неприбуткові підприємства, установи та організації разом зі звітом про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2016 рік подають до контролюючого органу річну фінансову звітність.
Крім того, уточнено перелік обов’язкових реквізитів, які повинна містити податкова декларація (пп..48.3, 48.4 ст. 48 Кодексу).
Також звертаємо увагу, конкретизовано порядок зарахування сплачених авансових внесків при виплаті дивідендів.
До п. 57.1¹ ст. 57 Кодексу внесено зміни, згідно з якими авансові внески, сплачені при виплаті дивідендів протягом звітного періоду, зараховуються у зменшення нарахованого податкового зобов’язання з податку на прибуток, задекларованого у податковій декларації за такий податковий (звітний) період, у разі їх перевищення над сумою податку – переносяться у зменшення податкових зобов’язань наступних податкових (звітних) періодів до повного їх погашення, у разі отримання від’ємного значення об’єкта оподаткування такого наступного періоду – на зменшення податкових зобов’язань майбутніх податкових (звітних) періодів до повного їх погашення (п.п. 57.1¹. 2 п. 57.1¹ ст.. 57 Кодексу).
Ця та інша детальна інформація про зміни в оподаткування податком на прибуток підприємств у 2017 році викладена у листі ДФС України від 08.02.2017 № 2991/7/99-99-15-02-01-17.
ДФС у Закарпатській області
До теми
- На Закарпатті відсьогодні заборонено вилов струмкової форелі: обмеження діятимуть до березня
- Як Закарпаття перебудовує кордон на перспективу
- Осінні фотосесії у Park Paradise
- Як проходить сезон збору винограду на Закарпатті
- Осіння поїздка для школярів та вихованців садочків у Park Paradise
- Пункти пропуску на Закарпатті можуть призупиняти роботу під час повітряних тривог: що відомо
- Чому міліють річки Закарпаття та як це впливає на водойми
- На річках Закарпаття очікується подальше зниження водності
- 10 найкращих шкіл на Закарпатті за результатами НМТ-2026
- Закарпаття разом із Румунією впроваджує новий освітній проєкт у сфері STEM та історії
- На Закарпатті 24–25 серпня зберігатиметься висока та надзвичайна пожежна небезпека
- Перші прапори незалежної України в Ужгороді: як це було
- Річки Закарпаття міліють: водність окремих басейнів впала до 17% (ФОТО)
- На Закарпатті приготували найбільший в Україні медівник
- Вакансій майже втричі більше, ніж офіційно зареєстрованих безробітних: кого найбільше шукають роботодавці на Закарпатті
- На Закарпатті протягом трьох наступних днів прогнозують сильну спеку до +39°
- В Ужгороді зафіксували новий температурний рекорд
- Поки в Україні зростає кількість шлюбів, на Закарпатті побільшало розлучень через ДРАЦС
- На Закарпатті смертність удвічі перевищує народжуваність: статистика за перше півріччя 2026 року
- Ветеранський туризм на Закарпатті: між гостинністю та системними бар'єрами
До цієї новини немає коментарів