Як студенти популяризували в Ужгороді мову Бальзака й Едіт Піаф

Як студенти популяризували в Ужгороді мову Бальзака й Едіт Піаф
Реклама, як відомо, є рушієм розвитку. Тож не дивно, що оточує нас на кожному кроці. Днями наші студенти-французи спробували використати чудодійне пальне маркетингу як приворотне зілля для власної спеціальності.

 

Французька мова… Сама назва вже навіює романтику й особливу звукову енергетику. Утім інтерес до її опанування знижується. Це спонукало студентів 4-го курсу французького відділення ФІФ до невеличкої акції в історичному центрі міста. Захід приурочили до Року французької мови в Україні.

Традиційні французькі частування, вишукана музика та юнацький ентузіазм, без сумніву, оживили будень міста та викликали зацікавленість ужгородців. Смачні призи отримували учасники квесту – завдання полягало у правильному прочитанні слів або ж афоризмів цією мовою.

На запитання «Що ви тут робите, кого представляєте чи що продаєте?» – студенти відповідали: «Французьку мову популяризуємо!».

Реакція перехожих вражала різноманіттям:  схвилювання, задоволення, сміх, настороженість і навіть обурення. Але кожна з них була однозначно кращою за індиферентність. Мабуть, найкращий подарунок для всіх, хто доклав зусилля до організації заходу.

Кілька годин на свіжому повітрі, затишна атмосфера і чудовий настрій залишили приємний відбиток на ще одній сторінці університетського життя молоді.

Ідея знайшла відгук у зацікавлених чи здивованих обличчях майже 300 перехожих, у їх усмішках та фотографіях на пам’ять. Складно сказати, чи зміниться ситуація зі вживанням французької мови після цієї акції, чи посприяє вона реальній популяризації мови. Але щодо активності студентів, їхньої спроможності генерувати ідеї та сміливості ступити перший крок, з якого все починається, сумнівів не залишається.

Богдан Зілінець, cтудент відділення журналістики

Медіацентр УжНУ

 

02 листопада 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів