Сесія у формі гри: Для оцінювання студентів математики УжНУ використовують вікторину

Ігрова платформа, відповіді на швидкість і рейтинги – на факультеті математики та цифрових технологій для оцінювання знань студентів використовують платформу Kahoot. Про переваги й недоліки такої форми проведення карантинної сесії Медіацентру розповів заступник декана ФМЦТ Павло Мулеса.
Дистанційне навчання – пройдений етап. На черзі – дистанційне оцінювання знань. Аби результати були об’єктивними, на ФМЦТ впровадили тестування студентів за допомогою онлайн-вікторини Kahoot. Заступник декана факультету Павло Мулеса каже: стверджувати, що ця платформа найкраща, – не можна, однак цікавість у студентів вона викликає беззаперечну.
Проходження тестового завдання
«Хоч якими б дорослими здавалися студенти, вони все одно полюбляють різного виду забави. А тестування Kahoot якраз відбувається в яскравій ігровій формі. На кожному кроці учасники тестування мають можливість порівняти свої результати з поточними результатами інших учасників і ще завзятіше боротися за перемогу. Причому враховується не тільки правильність відповіді, а й швидкість, із якою учасник обирає правильний варіант», – розповідає Павло Мулеса.
Тестувати можна у два способи. Це може бути як одночасне онлайн-тестування групи, так і тестувальний челендж, щоб у будь-який час потренуватися працювати з платформою.
Рейтинг гравців у тренувальній версії Kahoot
«З приходом карантину я застосовую Kahoot на різних курсах з майже всіх предметів, під час модульних контрольних, заліків. Спочатку студенти тренуються проходити тести, але оцінювання відбувається одночасно в усіх. Для цього кожен учасник має підключитися з двох пристроїв – комп’ютера і телефона. На комп’ютері вони бачать запитання, а на телефоні дають на нього відповідь. Застосування двох пристроїв дозволяє швидко відповідати навіть учасникам, у яких швидкість інтернет-каналу є досить слабкою».
Щоб викладач міг ідентифікувати відповіді, студенти проходять авторизацію. Триває тестування недовго: на кожне запитання Павло Мулеса відводить 10 секунд: «Такі тести дають можливість швидко перевірити знання студентів, бо ти або знаєш відповідь, або її не знаєш. Час на обдумування можна виставляти окремо до кожного запитання від 5 до 240 секунд. На легкі питання я зазвичай виставляю таймер на 10 секунд, якщо ж питання важче – даю 20 секунд на відповідь. Таке швидке опитування не дає часу студенту на списування, підглядання чи ще якісь способи махлювання. Причому швидкість надання відповідей теж враховується сервісом Kahoot», – додає П. Мулеса.
Результати доступні у зведеній детальній таблиці, яку потім можна перевести у бали. Крім того, Павло Мулеса підготував покрокову інструкцію з використання сервісу. Інші викладачі можуть нею також скористатися.
Ксенія Шокіна, Медіацентр УжНУ
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- «У перші дні війни ворог мав величезну перевагу, в багато десятків разів…» Історія бійця 128 бригади Кирила
- «Мені 53 роки, я колишній начальник карного розшуку, капітан міліції. У обох моїх очах штучні кришталики, але я пішов у бойову бригаду…» Історія бійця 128-ї бригади
- Рентген для меча: що показали дослідження старовинного експонату в ужгородському замку?
- "Я відкопав цього військовослужбовця і ми продовжили далі бій": історія прикордонника Андрія Яворини
- «Я повернувся в Україну не для того, щоб сидіти в тилу, тому не роздумував». Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- Як варять бограч у закарпатській 128-ій бригаді
- “Спостерігаємо значне збільшення заяв від вступників” – ректор УжНУ Володимир Смоланка про проміжні результати вступної кампанії 2025
- «По нас і «Гради» працювали, і ствольна артилерія, і танки, і вертушки…» Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- Десантник «Шакал» із Вовкового
- «Більше пів року я прожив у російській окупації, у мене майже вся сім’я в ЗСУ, тому навіть не думаю, щоб «косити» чи піти в СЗЧ…» Історія бійця 128 бригади Вадима
- «Я бачила, як потрібна була кров»: історія донорства Діани Товстун після пекла Маріуполя
- «152 мм смерті за 15 метрів»: як пікап урятував життя артилериста з Ужгорода
- Освіта на дві країни: чи повернуться до закарпатських шкіл учні, які під час війни виїхали за кордон
- «Під інтенсивним ворожим вогнем ми витягнули чотирьох поранених піхотинців із бойової позиції й доставили в безпечне місце…» Історія трьох бійців 128-ї бригади
- «Ми з однокласником пішли в ЗСУ незалежно один від одного й зустрілися на війні в одному підрозділі...» Історія бійця 128-ї бригади Михайла
- Проєкт "Карпатські ведмеді": як футбол сприяє психологічній реабілітації та соціалізації ветеранів і військовослужбовців
- «Мені 24 роки, і в мене троє дітей, молодшому сину всього 2 місяці. Але я не думаю звільнятися…» Історія бійця 128-ї бригади Андрія
- «Ми всі тут для того, щоб наші діти не воювали…» Історія бійця 128-ї бригади Володимира
- Штурмовик із Руських Комарівців. Сержант Тарас Гурніш посмертно нагороджений орденом «За мужність» ІІІ ступеню
- «Коли почалася повномасштабка, мені було 55. Але я пояснив своїм рідним, що на порозі рідної хати не зможу їх захистити, і пішов у ЗСУ…» Історія бійця 128-ї бригади Миколи
До цієї новини немає коментарів