Людмила Сюзева: “Пізнай Ужгород” – проєкт, який дозволяє побачити місто по-новому”

Людмила Сюзева: “Пізнай Ужгород” – проєкт, який дозволяє побачити місто по-новому”
Карантин вніс суттєві зміни у всі сфери життя. Особливо відчули негативний вплив обмежень об’єкти культури та туризму. Та все ж небайдужі змогли протистояти випробовуванням та знайти нові форми роботи. Зокрема, сьогодні, напередодні Дня туризму, розповімо про так звані “антиковідні” самостійні прогулянки Ужгородом від громадської організації “Щасливі діти”. Якщо точніше, то йдеться про проєкт “Унікальні туристичні маршрути "Пізнай Ужгород" в інтерактивних листівках з аудіогідами”. Про нього поговоримо із менеджеркою Людмилою Сюзевою.

 

- Що таке “Пізнай Ужгород” у формальному плані — ми неодноразово читали у ЗМІ. А от що це у глобальному?

- Це проект, який створює промоцію Ужгорода вустами його жителів. Він об’єднує людей, які це місто люблять і мають, що розповісти про нього. Ми  даємо можливість всім охочим навіть за межами країни дізнаватися про Ужгород, завдяки міжнародному додатку відкриваємо його на новій арені, заохочуємо розповідати про Ужгород іншим.

Особисто для мене «Пізнай Ужгород» є такою потужною мотивацією для саморозвитку. Я відкрила для себе місто по-новому, дізналася багато того, про що раніше не знала чи просто не помічала. Відбулися знайомства з крутими неймовірними людьми.  І це вже не просто робочі стосунки, це щось більше. Я б сказала, дружба.

- До речі, про команду. Хто ці люди?

- Це найкращі фахівці у своїх сферах. Якщо говорити про екскурсоводів, то це — 8 крутих людей, які досліджують місто, знають багато таємниць, є практикуючими гідами. Це — Владислав Товтин, Тетяна Літераті, Наталія Світлинець, Павло Худіш, Юрій Славік, Юрій Яновський, Юлія Малик, Олександр Шершун. Цікавий досвід, бо з кількома з них ми знайомилися уже після розмови по телефону. Їх я знала через соцмережі, але особисто знайомою не була. На першому етапі я через месенджер озвучила концепцію проєкту та свої очікування, а далі вже пішло-поїхало. Як бачу, інтуїція не підвела. Бо команда зібралася дуже потужна. Кожен відповідальний, творчий і неординарний. Все склалося якнайкраще.

Наша творча команда теж об’єднує талановитих людей: дизайнера, ілюстратора, копірайтера, журналіста тощо. Це люди зі схожими цінностями, які небайдужі до міста, його історії та сьогодення. Кожен з них зацікавлений, аби Ужгород став ще більш привабливим для туристів.

- Скільки часу минуло з перших задумок до моменту, коли проєкт почав матеріалізовуватися у вигляді проєктної заявки?

- Сама ідея зародилася ще у 2018 році, але більш викристалізувалася під час реалізації проєкту “Таємниці старовинного Ужгорода” минулого літа. Вже тоді виникла концепція і перші штрихи. Кожен гарний проєкт чи продукт має “дозріти” перш, ніж оформитися у конкретну картинку. Потрібно було проаналізувати, чи є на ринку щось подібне. Тут же хотілося поєднати інновації та цифрові технології. Щоб це було цікаво, небанально, сучасно і смачно. Для цього продукту важливі деталі: функціонал, юзабіліті та навіть візуальне оформлення.

- Щодо оформлення. Листівки мають доволі нестандартний вигляд і підхід...

-  В плані ілюстрування я одразу знала, що це мала бути Олена Бугренкова. У неї свій почерк. Вона ілюструє дитячі книжки і робить це небанально й цікаво. Олена у нашому проєкті мала повну свободу. Єдине, що я висловила побажання, аби на листівках були зображені різні пори року й час доби. Кожна листівка — карта маршруту. Однак, перед нами не стояло завдання, аби всі об’єкти були зображені, як на істинній деталізованій карті. Тут було важливо показати ключові точки, по яким йде маршрут. Ужгород — не таке велике місто, і всі маршрути проходять буквально по одних й тих же локаціях. Але Олені вдалося показати Ужгород різносторонньо й неординарно.

- То виходить, що основне у проєкті — аудіогіди і листівки?

- Так, то два основні продукти, які можуть існувати абсолютно автономно. Аудіогіди на izi.travel — один продукт, який, окрім іншого, дозволяє відкрити Ужгород на міжнародному рівні, чого раніше не було. Сувенірні набори листівок — інший продукт. Вони яскраві й повністю містять точки маршрутів. Виходить, що один продукт підсилює інший. Те, що аудіогіди та листівки видані українською та англійською мовами, суттєво розширює цільову аудиторію. Варто ще згадати про наліпки, якими дуже хотілося доповнити набір. Тому ми наповнили набори стікерами, які є елементами з карт. Бо діти таке люблять. Стікери вийшли у вигляді сердечок, що символізує любов до міста.

- Тобто проєкт розрахований і на дорослих, і дітей?

- “Пізнай Ужгород” має широку цільову аудиторію. Ми намагалися зробити так, аби розповіді були цікаві як дорослим, так і підліткам. Оскільки екскурсії спрямовані на самостійні прогулянки, хотілося б, аби такою можливістю скористалися сім’ї з дітьми. Таким чином, батьки показали б приклад дітям, що вивчати історію, культуру та архітектуру міста дуже цікаво й важливо. Кожна листівка містить запитання по маршруту. Тому, якщо батьки хоч трохи мають творчу жилку, легко можуть влаштовувати квести для дітей. Наша організація працює з дітьми, а тому закликаємо батьків ставати нашими союзниками і стимулювати дітей пізнавати місто. Тим паче, якщо така можливість — безкоштовна.

- До речі, а чому безкоштовна?

- Тому що проєкт підтриманий Українським культурним фондом в рамках програми “Культура. Туризм. Регіони”, яка реалізовується спільно з програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» та Офісу розвитку малого та середнього підприємництва/SME.DO при Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

- Проєкт практично завершено. Що далі?

- Дуже хочемо з командою мережувати проєкт і створити сувенірний набір “Пізнай Закарпаття”. Щоб він складався з різних частин, які б стосувалися інших закарпатських міст чи навіть цілих районів. Один такий проєкт ми вже подали на конкурс. Він стосується населених пунктів та родзинок Ужанської долини. Тож, тримаємо кулаки. А поки готуємося до презентації даного проєкту. І запрошуємо всіх взяти участь. По-перше, це можна зробити з будь-якого куточка світу, адже буде оналайн-презентація. А, по-друге, перші 100 учасників презентації гарантовано отримають сувенірні набори “Пізнай Ужгород” у подарунок. Всі деталі як щодо презентації, так і самого проєкту можна дізнатися на офіційній сторінці організації: https://www.facebook.com/shaslyvidity

Пресслужба ГО “Щасливі діти”

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

24 вересня 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів