Віртуальна хмарна АТС Київстар: зроблено для бізнесу

Віртуальна хмарна АТС Київстар: зроблено для бізнесу
Компанія представила віртуальні мобільні АТС, головне завдання яких — об'єднати телефонні номери компанії (стаціонарні і мобільні) в єдину корпоративну мережу для виведення комунікації з клієнтами на новий рівень.

 

Для чого потрібна хмарна АТС

Єдина мережа, побудована всередині однієї компанії для продуктивного спілкування, дозволяє:

  • автоматично розподіляти дзвінки по потрібним адресатам;
  • одночасно виконувати велику кількість дзвінків — позбавляє від накладок;
  • переадресовувати вхідні без розриву зв'язку;

Хмарна АТС потрібна для роботи з клієнтами та ведення клієнтської бази. Дає можливість записувати і зберігати в мережевому сховищі телефонні розмови, інтегрується в CRM-системи типу Bitrix24 і Terrasoft.

Переваги віртуальних АТС Київстар

Економія

IP-телефонія (kyivstar.ua/uk/ip-telephone-lines) економить гроші на телефонізацію бізнесу, так як не вимагає установки обладнання для аналогової АТС і працює всюди, де є інтернет Київстар. Це вигідно для великих компаній, яким необхідно масштабувати внутрішню і зовнішню комунікацію на велике число співробітників — у віртуальної телефонної станції не обмежена кількість телефонних номерів і голосових каналів.

Ніяких зайвих розмов

Хмарна телефонна станція виключає дзвінки співробітників «не туди», а зокрема за кордон або на розважальні ресурси та інші витратні для компанії номера. Ці види дзвінків можна заблокувати, а по іншим — налаштувати детальну статистику.

Ніякої «зобов'язалівки» і тарифікації

Кожному учаснику корпоративної телефонної мережі присвоюється короткий внутрішній номер. Він зберігається, навіть якщо співробітник міняє номер мобільного. Короткий номер залишається закріпленим за посадою і функцією працівника. Тарифікація всередині мережі відсутня, а настройка відбувається онлайн.

Зростання продажів

Клієнти, які дзвонять по одному з корпоративних номерів, рідко чекають більше тридцяти секунд. Хмарна АТС не змусить клієнтів чекати: дзвінки розподіляються автоматично по каналах продажів, відділам компанії або спеціальним категоріям. Втратити або упустити вхідний дзвінок при такому підході складно.

Єдиний номер завжди з вами

Філії в різних містах можуть використовувати один номер, наприклад, міста, в якому знаходиться головна контора фірми, або номер з простою комбінацією цифр, що легко запам'ятовується.

Всі номери в межах корпоративної хмарної АТС зберігаються незалежно від локалізації компанії. Офіс може переїхати, а всі номери і дані збережуться. Єдина умова — стабільний інтернет Київстар, як провайдера зв'язку.

Просунута взаємодія

З віртуальною АТС Київстар відпадає необхідність в придбанні, оплаті та встановленні спеціальних додатків та іншого софта для проведення конференцій. Для цього передбачена система Smart conference. У ній передбачено:

  • сповіщення учасників (до 128 осіб);
  • управління на веб-порталі;
  • звітність про проведення;
  • аудіозапис ходу заходу.

З умовами підключення і тарифікації можна ознайомитися на офіційному сайті провайдера kyivstar.ua.

 

02 листопада 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів