В Ужгороді молодь говорила про те, як перетворити соцмережу на бізнес-інструмент (ФОТО)

Нагадаємо, неформальні зустрічі успішних людей із молоддю започаткувало управління у справах культури, молоді та спорту Ужгородської міської ради. Перша така зустріч із засновником «EnjoyTheWood» Ігорем Фостенком та засновником групи компаній «Yabryk Management Group» Василем Ябриком вийшла дуже емоційною та змістовною.
Не менш цікавими для аудиторії були й учорашні спікери – теж відомі у своїх сферах люди. Це – контентрайтерка в санаторному комплексі «Деренівська Купіль» та кількох ІТ-компаніях, SMM-спеціалістка бренду Amelie, журналістка видання «Вікна-новини» (СТБ) Евеліна Гурницька та маркетолог, таргетолог, спеціаліст із безпеки в соцмережах, власник рекламного агентства PR² Роберт Гурай. Як з'ясувалося, тема заробітку у соціальних мережах, просування власного бізнесу цікава не лише студентству, адже на зустріч прийшли і підприємці, громадські активісти.
Присутніх привітали міський голова Богдан Андріїв, секретар міської ради Арсен Мелкумян, заступник міського голови Василь Гомонай, начальниця управління у справах культури, молоді та спорту Алла Чернобук, після чого запрошені спікери розпочали свої презентації.
Евеліна Гурницька спочатку розповіла про себе: про досвід роботи у журналістиці, видання, компанії та проєкти, над якими працювала. Далі детально розказала, як персональний бренд у соцмережах впливає на кар'єру і допомагає залучати нових замовників, як соцмережі формують уявлення про нас. Поділилася й історіями та випадками з особистого життя, які стали каталізаторами певних подій у професійній діяльності.
Про затребуваний напрям – таргет-рекламу й те, чому без неї – ніяк, розповів Роберт Гурай. Працює Роберт у сфері таргетингу вже 7 років, за цей час успішно реалізував понад 50 проєктів, серед яких просування брендів та політичних партій.
Таргетована реклама – це реклама, спеціально налаштована на конкретні аудиторії (користувачів соціальних мереж), яка може працювати на досягнення певних цілей. Як отримати від рекламної кампанії максимальний результат, які чинники враховувати, які інструменти для цього краще використовувати, щоб усе зробити правильно – детально пояснив Роберт. Розповів також про факапи та цікаві випадки з власного досвіду.
З присутніми активно спілкувалися про ефективне просування продукту в соцмережах, зокрема як зрозуміти свою цільову аудиторію, які критерії слід ураховувати при написанні текстів, і відповідно до цього – як створювати контент, що приваблюватиме читачів, клієнтів. Спікери охоче ділилися лайфхаками, якими користуються, відповідали на запитання.
Приємним подарунком для авторів кращих запитань стала можливість отримати індивідуальні консультації щодо просування бренду у соцмережах і таргетованої реклами – їх особисто нададуть Евеліна Гурницька та Роберт Гурай.
Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради





































До теми
- У Закарпатській обласній станції переливання не вистачає крові усіх груп для ЗСУ
- У січні в Ужгороді народилося 201 маля — вага найменшого 930 грамів
- В Ужгородській міськраді проаналізували епідемічну ситуацію: захворюваність на ГРВІ, грипу і COVID-19 зростає
- У закарпатському облмуздрамтеатрі запрацювала дитяча театральна студія
- Ужгородський батальйон ТрО потребує патріотів, які бажають стати на захист Батьківщини поруч з побратимами-закарпатцями
- Як у Закарпатській обласній клінічні лікарні ім. Андрія Новака протезують захисників України
- В Ужгороді минулого року соціальні працівники отримали 382 повідомлення про факти домашнього насильства
- Загальнонаціональна хвилина мовчання: в Ужгороді двічі на тиждень проводитимуть акцію пам'яті полеглих Героїв
- В ужгородській кав’ярні військових безкоштовно пригощають кавою
- Солдат ламається не на війні, а коли вертається назад - автор «Історії, яку варто почути» Євген Дубровський
- Графік святкових богослужінь до свята Богоявлення (Хрещення Господнього) та освячення води 2025 року в Ужгороді
- В Ужгороді вже понад 70 мініскульптурок. Як все починалося і скільки встановлені без спеціальних дозволів
- В Ужгороді у новорічну ніч народилося двоє дівчаток та хлопчик
- Богдан Андріїв: "Хай 2025 рік стане роком довгоочікуваної перемоги та миру!"
- В Ужгороді провели різдвяну зустріч для родин полеглих захисників
- В Ужгороді відбулася благодійна колядницька хода
- Богдан Андріїв: "Бажаю, щоб Різдвяна зірка осяяла дорогу додому всім, хто зараз далеко від рідних"
- В Ужгороді два роки діє соціальна послуга «Асистент дитини»
- На Закарпатті гостра нестача крові з негативним резус-фактором
- Триває аукціон «Купи зустріч – допоможи фронту»
До цієї новини немає коментарів