В Ужгороді молодь говорила про те, як перетворити соцмережу на бізнес-інструмент (ФОТО)

Нагадаємо, неформальні зустрічі успішних людей із молоддю започаткувало управління у справах культури, молоді та спорту Ужгородської міської ради. Перша така зустріч із засновником «EnjoyTheWood» Ігорем Фостенком та засновником групи компаній «Yabryk Management Group» Василем Ябриком вийшла дуже емоційною та змістовною.
Не менш цікавими для аудиторії були й учорашні спікери – теж відомі у своїх сферах люди. Це – контентрайтерка в санаторному комплексі «Деренівська Купіль» та кількох ІТ-компаніях, SMM-спеціалістка бренду Amelie, журналістка видання «Вікна-новини» (СТБ) Евеліна Гурницька та маркетолог, таргетолог, спеціаліст із безпеки в соцмережах, власник рекламного агентства PR² Роберт Гурай. Як з'ясувалося, тема заробітку у соціальних мережах, просування власного бізнесу цікава не лише студентству, адже на зустріч прийшли і підприємці, громадські активісти.
Присутніх привітали міський голова Богдан Андріїв, секретар міської ради Арсен Мелкумян, заступник міського голови Василь Гомонай, начальниця управління у справах культури, молоді та спорту Алла Чернобук, після чого запрошені спікери розпочали свої презентації.
Евеліна Гурницька спочатку розповіла про себе: про досвід роботи у журналістиці, видання, компанії та проєкти, над якими працювала. Далі детально розказала, як персональний бренд у соцмережах впливає на кар'єру і допомагає залучати нових замовників, як соцмережі формують уявлення про нас. Поділилася й історіями та випадками з особистого життя, які стали каталізаторами певних подій у професійній діяльності.
Про затребуваний напрям – таргет-рекламу й те, чому без неї – ніяк, розповів Роберт Гурай. Працює Роберт у сфері таргетингу вже 7 років, за цей час успішно реалізував понад 50 проєктів, серед яких просування брендів та політичних партій.
Таргетована реклама – це реклама, спеціально налаштована на конкретні аудиторії (користувачів соціальних мереж), яка може працювати на досягнення певних цілей. Як отримати від рекламної кампанії максимальний результат, які чинники враховувати, які інструменти для цього краще використовувати, щоб усе зробити правильно – детально пояснив Роберт. Розповів також про факапи та цікаві випадки з власного досвіду.
З присутніми активно спілкувалися про ефективне просування продукту в соцмережах, зокрема як зрозуміти свою цільову аудиторію, які критерії слід ураховувати при написанні текстів, і відповідно до цього – як створювати контент, що приваблюватиме читачів, клієнтів. Спікери охоче ділилися лайфхаками, якими користуються, відповідали на запитання.
Приємним подарунком для авторів кращих запитань стала можливість отримати індивідуальні консультації щодо просування бренду у соцмережах і таргетованої реклами – їх особисто нададуть Евеліна Гурницька та Роберт Гурай.
Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради





































До теми
- "Я не міг загинути, коли мене чекала така дівчина": історія чопського прикордонника Євгенія
- В Ужгородському перинатальному центрі у листопаді з’явилися на світ 162 малюки
- Ужгородець Назар Тафій волонтерить на потреби війська та пише наукову роботу про збірку Андрія Любки
- «Ремонтуємо навіть натівську зброю, до якої немає інструкцій…» Історія бійця 128-ї бригади Івана
- «У мене помінялося ставлення до росіян. На початку повномасштабки була ненависть, а тепер з’явилося презирство…» Історія бійця 128-ї бригади Роланда
- Позивний «Трамп» - Віктор з Страбичова пройшов шлях від солдата до капітана у 101-й окремій бригаді територіальної оборони Закарпаття
- «До війни я випікав у ресторані «Наполеони» й «Медовики», а зараз у нас найпопулярніший – вафельний торт зі згущонкою». Історія бійця 128-ї бригади Богдана
- Тренується шість днів на тиждень і у 16 років став чемпіоном світу: історія мукачівського боксера Ростислава Трусова
- Між закордоном і армією 22-річний “Шкіпер” обрав ЗСУ!
- У жовтні в Ужгородському перинатальному центрі народилися 90 дівчаток і 90 хлопчиків
- Світло пам’яті на Пагорбі Слави в Ужгороді
- Карета швидкої допомоги «Оксана»: артефакт війни – в Ужгородському замку
- Ветеранська справа: як поблизу Мукачева вирощують креветку та африканського сомика
- "Ми не можемо щось дати, якщо самі цього не маємо", — Василь Мандзюк про роботу капелана в тилу
- Які штами грипу циркулюватимуть в Закарпатті, чи зафіксовані вже випадки і коли чекати на епідемію
- Серйозна розмова: як українським батькам навчити дітей розуміти свої права
- Карпатська філія забезпечує паливними дровами населення і заклади соціальної сфери
- Кожна дитина важлива - "Дорога життя" в Ужгороді доводить це вже 26 років
- Ужгородці назвали головні проблеми міста та країни в опитуванні ГО «Захист держави»
- Раз на рік – для всіх: в Ужгороді відбувся щорічний День відкритих дверей у резиденції єпископів

До цієї новини немає коментарів