У пункті пропуску "Тиса" на Закарпатті запустили електронну чергу

Електронну чергу запустили 8-го травня на пункті пропуску "Тиса", що на українсько-угорському кордоні, у Закарпатській області. Реєстрація розпочалася з 9 години. Станом на 17-ту годину в електронній черзі вже є 234 вантажівки. Як інформує Суспільне, відсьогодні через електронну систему "єЧерга" водії мають реєструватися заздалегідь, а не в самому пункті пропуску, після цього їм надішлють сповіщення про наближення їхньої черги в електронний кабінет або на телефон.
Далекобійник Євген приїхав на пункт пропуску "Тиса" з Києва. Каже: для цього зареєструвався в електронну чергу. "Потрібно було ввести дані автомобіля та електронної декларації. Це дуже добре, тому що я завантажився і можу свій час провести так, як я хочу, тобто не стояти тут, як ми стояли по 10 кілометрів, а бути дома, чи займатися своїми справами, а потім на вказаний час приїхати. Це доволі супер", — розповів чоловік.
До пункту пропуску "Тиса", що на українсько-угорському кордоні, реєстрація в електронну чергу розпочалася о 9 годині. Розповів начальник відділу державного нагляду в Закарпатській області Державної служби України з безпеки на транспорті Олександр Копитчак. "У пропускному пункті Чоп-Захонь стоять у черзі близько 280 вантажівок, які приїхали до запуску електронної черги. Вони всі проходять живою чергою без реєстрації, так, як до цього проходили. У кінці черги стоять працівники Укртрансбезпеки та патрульні поліції, які інформують водіїв вантажівок, які під'їжджають до них, що їм необхідно зареєструватися в електронній черзі, а далі їм прийде повідомлення, коли їм потрібно перетнути кордон, тобто на дорозі після нашого поста нікого не буде, водії вирушають на місця паркінгу, на сервісні зони, на заправку і там очікують смс", — ділиться Олександр.
Олександр Копитчак каже: в електронній черзі мають реєструватися водії автомобілів, що мають вагу від 7 з половиною тонн. Процедура займає близько 5 хвилин. "Зареєструватися можна на сайті "echerha.gov.ua", а також є спеціально створені додатки, які дублюють функціонал сайту. Водій реєструється за допомогою електронної пошти, йому надходить код-підтвердження, вводить цей код і створюється для нього електронний кабінет, де він може слідкувати за будь-якою інформацією, тобто стати в чергу, дивитися завантаженість на будь-якому пропускному пункті. Інформація, яку йому необхідно внести, це — паспортні дані, якщо це водій, що переходить кордон за допомогою системи "Шлях", то автоматично підтягується державний номерний знак тягача, далі водій вводить номер причепа, а також номер накладної та валютно-митну декларацію. Після цього натискає кнопку "Стати в чергу" і йому надходить інформація про приблизний час перетину кордону", — розповів чоловік.
За словами Олександра, електронна черга запрацювала і на пунктах пропуску "Ужгород" та "Дякове".
До теми
- Закарпатська міфологія на картах таро: як художниця з Ужгорода популяризує український фольклор за кордоном
- Гідні умови праці й зарплата, як у сусідів із ЄС: підготувати й утримати фахівців
- "Синевирське диво" під час війни. Як правильно зробити бізнес на вівцях, а репутацію - на ефективному керівництві
- Як ветеранам повернутися до цивільного життя й роботи: досвід Семена Махліна
- Меблі лікаря Новака, старовинні медичні інструменти та шеврони: експонати Музею історії Закарпатської обллікарні
- Історія однієї картини: «Верховинське село» Антона Кашшая
- «Собака для ветерана»: історія Дмитра та його улюбленця Блека
- Удочерили трьох сестричок і завели козу. Родина з Київщини кардинально змінила життя на Закарпатті, і не тільки своє
- «Полон — це дрібниці, найстрашніше — бачити, як гине Маріуполь»: історія захисника Азовсталі Геннадія Збандута
- Сьогодні на Закарпатті стартує Український тиждень імунізації
- Михайло Маркович: «За старими фотографіями — велика історія і зниклий світ, який треба відкривати»
- «Велика Паладь-Нодьгодош»: перше відкриття прикордонного КПП за 20 років. Як працюватиме і розвиватиметься новий пункт пропуску на Закарпатті?
- Плямисті олені, 57 гектарів і пантокрин: ферма, якої нема більше ніде в Україні
- Кавування по-закарпатськи у ветеранській кав’ярні Gato: історія Михайла Кузьми “D2”
- Закарпаття спільно з Румунією та Угорщиною організує освітні заходи для школярів та вчителів
- “Вуйко Еко”: як ветерани Вуйко, Грузин і Директор на Закарпатті крафтовий бізнес започаткували
- Нести вантаж війни легше удвох: історії любові й боротьби
- Книги, які найчастіше купували в Ужгороді від початку 2025 року
- Ветерани Закарпаття створили обласну команду з адаптивного спорту. Репортаж з тренування
- Снайпер, офіцер, бойовий командир ДПСУ Дмитро Полончак: "Гіршого за Бахмут пекла я не бачив. Але найгірше, що висновків ніхто не робить"
До цієї новини немає коментарів