«Закарпаттяобленерго» запустило в чат-боті сервіс інформування про планові роботи в електромережах

Нагадуємо: планові перерви, які виконує компанія, це перерви через виконання планових робіт з технічного обслуговування електричних мереж, спрямованих на підвищення надійності електропостачання та покращення якості обслуговування споживачів. Інформацію про ці роботи компанія оприлюднює заздалегідь на офіційному сайті за посиланням: https://zakarpat.energy/customers/planovi-vidklyuchennya/
Як працює новий сервіс у чат-боті?
Чат-бот надсилає повідомлення про планові перерви в електропостачанні, які пов’язані з технічним обслуговуванням мереж.
Щоб отримувати повідомлення, необхідно:
1. Зареєструватися в чат-боті в одному з месенджерів (Інструкція для реєстрації)
- Telegram: https://zakarpat.energy/telegrambot
- Viber: https://zakarpat.energy/viberbot
2. Додати до чат-бота свій особовий рахунок. Як це зробити:
- ввести номер особового рахунку – особовий рахунок вказаний у договорі та рахунку за спожиту електроенергію і складається з дев'яти цифр;
- підтвердити особовий рахунок – для підтвердження потрібно ввести номер лічильника електроенергії (або останні 5 символів EIC-коду особового рахунку), номер лічильника розташований на корпусі лічильника, EIC-код можна знайти у веб-сервісі Електронна абонентська книжка (для тих клієнтів, які зареєстровані в цьому сервісі).
Користувачі, які зареєстрували в чат-боті кілька особових рахунків, отримуватимуть інформацію про планові роботи за кожною конкретною адресою (особовим рахунком).
Які повідомлення надходитимуть споживачам?
Система надсилатиме кілька повідомлень про плановані роботи: - за 5 днів до початку робіт; - за 1 день до проведення; - у день виконання робіт із зазначенням орієнтовного часу завершення.ПрАТ «Закарпаттяобленерго» закликає споживачів активно користуватися чат-ботом, щоб своєчасно отримувати інформацію про планові роботи в електромережах, послуги оператора системи розподілу та нові сервіси компанії.
До цієї новини немає коментарів