«Закарпаттяобленерго» запустило в чат-боті сервіс інформування про планові роботи в електромережах

«Закарпаттяобленерго» запустило в чат-боті сервіс інформування про планові роботи в електромережах
Відтепер отримувати інформацію про планові роботи в електромережах Закарпаття стало ще простіше – компанія запустила новий сервіс сповіщень через чат-бот у Telegram та Viber.

 

Нагадуємо: планові перерви, які виконує компанія, це перерви через виконання планових робіт з технічного обслуговування електричних мереж, спрямованих на підвищення надійності електропостачання та покращення якості обслуговування споживачів. Інформацію про ці роботи компанія оприлюднює заздалегідь на офіційному сайті за посиланням: https://zakarpat.energy/customers/planovi-vidklyuchennya/

Як працює новий сервіс у чат-боті?

Чат-бот надсилає повідомлення про планові перерви в електропостачанні, які пов’язані з технічним обслуговуванням мереж. 

Щоб отримувати повідомлення, необхідно:

1.    Зареєструватися в чат-боті в одному з месенджерів (Інструкція для реєстрації

2.    Додати до чат-бота свій особовий рахунок. Як це зробити:

  • ввести номер особового рахунку – особовий рахунок вказаний у договорі та рахунку за спожиту електроенергію і складається з дев'яти цифр;
  • підтвердити особовий рахунок – для підтвердження потрібно ввести номер лічильника електроенергії (або останні 5 символів EIC-коду особового рахунку), номер лічильника розташований на корпусі лічильника, EIC-код можна знайти у веб-сервісі Електронна абонентська книжка (для тих клієнтів, які зареєстровані в цьому сервісі). 

Користувачі, які зареєстрували в чат-боті кілька особових рахунків, отримуватимуть інформацію про планові роботи за кожною конкретною адресою (особовим рахунком).

Які повідомлення надходитимуть споживачам?

Система надсилатиме кілька повідомлень про плановані роботи:

-    за 5 днів до початку робіт;

-    за 1 день до проведення;

-    у день виконання робіт із зазначенням орієнтовного часу завершення.

ПрАТ «Закарпаттяобленерго» закликає споживачів активно користуватися чат-ботом, щоб своєчасно отримувати інформацію про планові роботи в електромережах, послуги оператора системи розподілу та нові сервіси компанії.

 

 

28 лютого 2025р.

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів