На Закарпатті взялись за розробку туристичного бренду краю

Звісно, для популяризації туристичного потенціалу області на вітчизняному та міжнародному туристичних ринках.
Як відомо, наш край має унікальне геополітичне та географічне розташування, межує з 4 державами – Угорщиною, Польщею, Румунією і Словаччиною. Високий природно-рекреаційний і курортний потенціал, самобутня історія і культура, розгалужена мережа туристично-рекреаційних, санаторно-курортних та готельних закладів, супутня до туризму інфраструктура створюють сприятливі умови для відпочинку та оздоровлення, – повідомляє прес-служба Закарпатської облради.
Мережа санаторно-курортних, туристично-рекреаційних і готельних закладів області нараховує 443 об’єкти, у тому числі оздоровчих – 18, рекреаційних – 146, туристичних – 279 об’єктів.
Динамічно розвивається зимовий туризм, усе популярнішими стають гірськолижні траси. Сьогодні на території області нараховується 69 витягів, 35 ратраків і 46 пунктів прокату гірськолижного спорядження. За відгуками відпочиваючих, кращими є такі гірськолижні центри: гора Красія на Великоберезнянщині, села Пилипець, Подобовець, Ізки на Міжгірщині, полонина Драгобрат на Рахівщині.
Крім цього, близько 360 сільських садиб готові надавати туристичні послуги (проживання, харчування, організація відпочинку).
Успішно функціонують 21 туристично-інформаційні центри, які володіють всією інформацією щодо наявного туристичного потенціалу.
Основними напрямами розвитку туризму в області є бальнеологічний, гірськолижний, сільський, екологічний, пішохідний туризм.
Розбудова туристичної інфраструктури територією районів та місцевостей, де наявні термальні та мінеральні води, гірськолижні витяги є одним з основних напрямів розвитку туристичної галузі краю.
Тож формування образу території, регіону має практичне соціально-психологічне та економічне значення, оскільки територіальний символічний капітал, позитивний імідж території та успішний бренд – це, передусім, засіб економічної конкуренції та знаряддя боротьби за визнання, запорука залучення інвестицій у розвиток регіону, зростання туристичних потоків, розвиток інфраструктури.
У ході роботи другої сесії облради сьомого скликання було затверджено Програму розвитку туризму і курортів у Закарпатській області на 2016 – 2020 роки.
Для реалізації заходів цієї Програми , відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації 04.04.2016 № 147 „Про організацію і проведення маркетингового дослідження та моніторингу туристичних потоків у Закарпатській області” управління туризму та курортів облдержадміністрації спільно з райдержадміністраціями, міськвиконкомами, вищими навчальними закладами, громадськими організаціями проводить маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків у Закарпатській області.
Розглянувши заявки учасників із зазначеного питання, управління запропонувало провести маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків у Закарпатській області фахівцям Закарпатського відділення соціологічної асоціації України.
Метою цього заходу є формування чіткої регіональної політики в сфері туризму з урахуванням потреб туристів, які відвідують Закарпатську область.
Основне завдання – визначити реальну кількість туристів, які відвідують Закарпатську область протягом одного місяця та найпоширенішу мету поїздки туристів у наш край, сформувати діаграму за цілями поїздки; означити цільового туриста Закарпатської області з точки зору внутрішнього та в’їзного туризму; розробити проект туристичного бренду.
Зазначений захід передбачено провести методом експертного опитування (туризмознавці, власники туристичних закладів) та експрес-опитуванням туристів.
Звіт (презентація) за підсумками дослідження питання дозволять визначити основні показники розвитку туризму в області; підняти рівень інформованості про основні потреби цільових туристів Закарпаття; здійснити прогноз розвитку туристичної галузі Закарпатської області та сформувати концепцію туристичного бренду Закарпаття та його візуалізацію через розробку брендбуку.
Результати проведеного дослідження передбачається максимально використати для розробки туристичного бренду Закарпаття, що сприятиме покращенню позитивного іміджу області та України як сучасної європейської держави, зміцненню міжнародного авторитету, популяризації національної культурної спадщини та туристичного потенціалу, розвитку міжнародного туризму та інвестиційної привабливості.
До теми
- Відбувся форум, присвячений інтеграції ромів Закарпаття в освітній простір
- Закарпатський обласний центр підготовки населення до нацспротиву відкриває 10-й набір на навчальний курс
- В Ужгороді протягом двох тижнів можна переглянути виставку дитячих робіт «Листівка миру»
- Закарпаття представило досвід підтримки ветеранів на Всеукраїнському форумі в Києві
- Пів сотні українських ветеранів піднялися на найвищу точку Карпат - гору Говерлу
- В Ужгороді презентували творчі роботи учасників конкурсу «Листівка миру» та нагородили переможців
- На Ужгородщині відкрили меморіальну дошку полеглому Герою-прикордоннику
- У Мукачеві відкрили сучасний ветеранський хаб
- На Закарпатті пілотував проєкт «Шкільний омбудсман»
- Хуст прийняв завершальний забіг Transcarpathian Grand Run — марафон і благодійність
- Реалізація державної стратегії розвитку розподіленої генерації: Закарпаття приймає виїзне засідання парламентського Комітету з енергетики
- П’ятеро закарпатців – спортсменів з інвалідністю та їхні тренери – отримуватимуть стипендію Президента України
- Завтра в Ужгороді вчетверте відбудеться культурно-мистецька акція «Жива спадщина»
- На Закарпатті відбулася серія тренінгів для жінок і дівчат у межах проєкту з розвитку лідерства та безпеки
- На Закарпатті відбулося обласне засідання Конгресу місцевих і регіональних влад при Президентові України
- «Діалоги влади та бізнесу»: на Закарпатті говоритимуть про безбар'єрний доступ до культурної спадщини
- 14 жовтня в Ужгороді відбудеться масштабний фестиваль кар’єри «Платформа твоїх можливостей»
- «Платформа твоїх можливостей»: 14 жовтня в Ужгороді вперше відбудеться обласний фестиваль кар’єри
- У дитячому реабілітаційному центрі у Пилипці відкрили новий спортивний майданчик
- На Закарпатті провели засідання моніторингового комітету програми Interreg VI-A NEXT «Польща – Україна 2021 – 2027»

До цієї новини немає коментарів