На Закарпатті взялись за розробку туристичного бренду краю

Звісно, для популяризації туристичного потенціалу області на вітчизняному та міжнародному туристичних ринках.
Як відомо, наш край має унікальне геополітичне та географічне розташування, межує з 4 державами – Угорщиною, Польщею, Румунією і Словаччиною. Високий природно-рекреаційний і курортний потенціал, самобутня історія і культура, розгалужена мережа туристично-рекреаційних, санаторно-курортних та готельних закладів, супутня до туризму інфраструктура створюють сприятливі умови для відпочинку та оздоровлення, – повідомляє прес-служба Закарпатської облради.
Мережа санаторно-курортних, туристично-рекреаційних і готельних закладів області нараховує 443 об’єкти, у тому числі оздоровчих – 18, рекреаційних – 146, туристичних – 279 об’єктів.
Динамічно розвивається зимовий туризм, усе популярнішими стають гірськолижні траси. Сьогодні на території області нараховується 69 витягів, 35 ратраків і 46 пунктів прокату гірськолижного спорядження. За відгуками відпочиваючих, кращими є такі гірськолижні центри: гора Красія на Великоберезнянщині, села Пилипець, Подобовець, Ізки на Міжгірщині, полонина Драгобрат на Рахівщині.
Крім цього, близько 360 сільських садиб готові надавати туристичні послуги (проживання, харчування, організація відпочинку).
Успішно функціонують 21 туристично-інформаційні центри, які володіють всією інформацією щодо наявного туристичного потенціалу.
Основними напрямами розвитку туризму в області є бальнеологічний, гірськолижний, сільський, екологічний, пішохідний туризм.
Розбудова туристичної інфраструктури територією районів та місцевостей, де наявні термальні та мінеральні води, гірськолижні витяги є одним з основних напрямів розвитку туристичної галузі краю.
Тож формування образу території, регіону має практичне соціально-психологічне та економічне значення, оскільки територіальний символічний капітал, позитивний імідж території та успішний бренд – це, передусім, засіб економічної конкуренції та знаряддя боротьби за визнання, запорука залучення інвестицій у розвиток регіону, зростання туристичних потоків, розвиток інфраструктури.
У ході роботи другої сесії облради сьомого скликання було затверджено Програму розвитку туризму і курортів у Закарпатській області на 2016 – 2020 роки.
Для реалізації заходів цієї Програми , відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації 04.04.2016 № 147 „Про організацію і проведення маркетингового дослідження та моніторингу туристичних потоків у Закарпатській області” управління туризму та курортів облдержадміністрації спільно з райдержадміністраціями, міськвиконкомами, вищими навчальними закладами, громадськими організаціями проводить маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків у Закарпатській області.
Розглянувши заявки учасників із зазначеного питання, управління запропонувало провести маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків у Закарпатській області фахівцям Закарпатського відділення соціологічної асоціації України.
Метою цього заходу є формування чіткої регіональної політики в сфері туризму з урахуванням потреб туристів, які відвідують Закарпатську область.
Основне завдання – визначити реальну кількість туристів, які відвідують Закарпатську область протягом одного місяця та найпоширенішу мету поїздки туристів у наш край, сформувати діаграму за цілями поїздки; означити цільового туриста Закарпатської області з точки зору внутрішнього та в’їзного туризму; розробити проект туристичного бренду.
Зазначений захід передбачено провести методом експертного опитування (туризмознавці, власники туристичних закладів) та експрес-опитуванням туристів.
Звіт (презентація) за підсумками дослідження питання дозволять визначити основні показники розвитку туризму в області; підняти рівень інформованості про основні потреби цільових туристів Закарпаття; здійснити прогноз розвитку туристичної галузі Закарпатської області та сформувати концепцію туристичного бренду Закарпаття та його візуалізацію через розробку брендбуку.
Результати проведеного дослідження передбачається максимально використати для розробки туристичного бренду Закарпаття, що сприятиме покращенню позитивного іміджу області та України як сучасної європейської держави, зміцненню міжнародного авторитету, популяризації національної культурної спадщини та туристичного потенціалу, розвитку міжнародного туризму та інвестиційної привабливості.
До теми
- На Мукачівщині зустріли героя, який повернувся із полону
- У Вільшанському дитячому будинку-інтернаті запрацювали два нові відділення
- Серед звільнених напередодні з полону - закарпатець
- Діти закарпатських військовослужбовців вирушили на відпочинок до Литви
- Після укусів комах: на Закарпатті двоє підлітків з ускладненнями потрапили до хірургії
- Відзнаку командира підрозділу – орден «Полеглого воїна» – присвоїли 11 закарпатським бійцям 33-ї окремої механізованої бригади.
- Закарпаття знову зустріло евакуаційний потяг із сім’ями з прифронтових областей
- «Замки Закарпаття»: в краєзнавчому музеї ім. Т. Легоцького відкрили нову експозицію
- Ще двох закарпатців звільнено з російського полону
- Сучасний дефібрилятор закарпатській команді ветеранів Gladiator передав Словацький паралімпійський комітет
- Краєзнавчий музей імені Тиводара Легоцького святкує 80-річчя: міжнародна конференція зібрала науковців із України та з-за кордону
- Унікальна операція на Закарпатті: військовому встановили 3D-протези обох ніг
- Стали відомі імена переможців конкурсів на здобуття обласних галузевих премій за 2024 рік
- До Ужгорода завітає з концертом Національний ансамбль солістів «Київська камерата»
- На Мукачівщині підбиття підсумки Міжнародного скульптурного симпозіуму
- Поліцейські Берегівщини повідомили про підозру архітектору, причетному до умисного пошкодження пам’ятки архітектури національного значення
- Закарпаття приймає фінал всеукраїнських змагань "Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги"
- Під час сьогоднішнього обміну з російського полону в Україну вдалося повернути ще трьох захисників-закарпатців
- У рідне село після російського полону повернулися двоє військових із Рахівщини
- На Закарпатті відбудеться 2-ий щорічний «ECO FILM FESTIVAL by CHYSTO. DE?!»
До цієї новини немає коментарів