Корисні новини
Закарпатцям на замітку: все про європротокол і коли його використовувати?
Лише в Ужгороді, в літній сонячний день за сприятливої погоди стається близько 8 ДТП. Зимою ж, чи при поганих погодних умовах ця цифра може зростати до 25 за добу. Така статистика є доволі лякаючою, адже це говорить про дуже високу ймовірність для водія стати учасником дорожньо-транспортної пригоди. На щастя, левова частка таких інцидентів відбувається без шкоди здоров’ю учасників дорожнього руху та без значної шкоди їх майну. Розуміючи таку ситуацію та малозначність діяння, для зменшення бюрократичної складової і навантаження на органи поліції, законодавцем ще в 2011 році було прийнято закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дорожньо-транспортних пригод та виплат страхового відшкодування”, яким було впроваджено Європротокол. У яких випадках ним зручно користуватися, які нюанси - розповідає юрист ПАО "Consensus" Андрій Мейсар.
5 фактів про Закарпатський драматичний театр, які ви могли не знати
Цікаві факти, які повинні знати закарпатці.
Хандра чи депресія? Психолог радить в осінню пору приділити більше часу собі і своєму емоційному стану
Осінь, попри свою мальовничість, дехто вважає періодом депресій,та чи це дійсно так? Тим часом психолог каже, нерідко люди перебільшують, називаючи депресією звичайну осінню хандру.
Закарпатцям - про нововведення: де необхідно носити маску?
На виконання доручення Прем'єр-міністра України Міністерство охорони здоров'я надає роз'яснення що таке “громадське місце”, де необхідно носити маски чи респіратори у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції відповідно до постанови №211.
День кар’єри: Як «прокачати» свої «м’які» навички і що є ключовим під час пошуку роботи?
Закінчуєш університет, тримаєш у руках диплом і не розумієш, що далі. Аби мінімізувати такі ситуації, в УжНУ кілька років поспіль улаштовують Дні кар’єри. У вівторок, 3 листопада, у рамках проведення Дня кар’єри ЄС в Ужгородському національному університеті відбулася низка заходів.
Big Data і Look-Alike аудиторія: в Київстарі розповіли про тренди маркетингу
Фахівці провайдера підготували ряд статей про актуальні маркетингові стратегії, без яких сьогодні важко уявити собі розвиток будь-якої компанії. Мова про Big Data і Look-Alike аудиторії.