Студентів УжНУ вчили організовувати івенти

Студентів УжНУ вчили організовувати івенти
13 жовтня на відділенні журналістики Ужгородського університету відбулося засідання прес-клубу «Медіаперспективи». Цього разу гостем став Євген Забарило – менеджер культурних проектів ГО «Культурна ініціатива КОЛО», організатор ряду культурно-мистецьких заходів в Ужгороді та ініціатор створення культурної платформи Закарпаття.

 

Cеред присутніх були студенти всіх курсів відділення журналістики, зокрема й спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю». Тренінг мав назву «Як організувати цікавий івент», а тому гість ділився власним досвідом організації різноманітних подій місцевого рівня та розповідав молоді, як вона може долучитися до подібних ініціатив, повідомляє Медіацентр УжНУ.

За останні кілька місяців Євгену вдалося організувати День міста, культурно-мистецькі вечори на даху видавництва «Закарпаття», в ботанічному саду УжНУ тощо. Кожну з цих подій присутні якщо не відвідали, то принаймні чули про них. Тепер же мали змогу дізнатися про те, як генеруються й утілюються в життя ідеї цих івентів.

Євген багато розповідав про те, як аналогічні заходи ініціюють в інших містах України. Зауважує: має на меті повернути Ужгороду колишнє звання європейського центру культурних процесів. Водночас разом зі своїми однодумцями шукає стиль міста. Адже, як знаємо, мода існує сьогодні, а стиль – завжди. Крім того, говорили й на актуальну нині тему проведення свят у період війни.

Велику увагу під час тренінгу гість присвятив співпраці зі ЗМІ. На сьогодні Євген дописує в близько 5 видань, часом веде блоги. Згадує про те, як читав лекції з дисципліни «Культура як сектор безпеки» в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. Вважає: сфера культури нині є зброєю, котра робить із нас своєрідних військових (проводить паралелі зі зброєю медійника – словом).

На погляд Євгена, перш ніж узятися за створення матеріалу, журналіст має визначити мету: зафіксувати факт або ж генерувати тему. Крім того, працівники ЗМІ мають повне право створювати для медіапростору унікальні новини.

Загалом же тренінг пройшов досить продуктивно й насичено, а враження студентів були тільки позитивними. Так, студентка 4-го курсу відділення журналістики Ірина Олаг розповідає: «З Євгеном була знайома ще до тренінгу, тому й хотіла, аби він завітав на наше відділення й привідкрив завісу, котрою для нас дещо закрите навколишнє. Як колись допоміг це зробити мені.

Досі пам'ятаю першу зустріч, що була дуже лаконічною – ніби замітка, але розширена. А все тому, що поставив мені єдине питання (воно, до речі, прозвучало й у четвер на початку засідання прес-клубу): «Ви фіксуєте інформацію чи генеруєте ідеї?». Ось це питання згадую частенько, адже повторюючи його, розумію: що я пишу, для кого, з якою метою, а головне – навіщо?».

Другокурсник відділення журналістики Остап Попович теж прокоментував зустріч із паном Забарилом: «Раптовий візит пана Євгена мене приємно здивував. Пам'ятаю, як у травні він з'явився на якійсь із лекцій і розповідав про свій проект – креативні індустрії територій, запрошував на відкриті лекції про історію графіті та пост-графіті, на які я згодом пішов і завів купу класних знайомств – серед них і сам лектор – Блажей Русин, з яким ми пізніше навіть ходили «бомбити» стіни. Цей тренінг теж був цікавим. Багато чого я знав і раніше, а ось порада користуватися телеграм-ботами справді зацікавила».

 

16 жовтня 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів