На вулицях не буде реклами алкоголю та тютюну
Кабінет Міністрів ініціює повну заборону реклами алкогольних і слабоалкогольних напоїв, а також тютюнових виробів засобами зовнішньої реклами (на щитах, стендах, табло).
Про це повідомила прес-служба віце-прем??р-міністра з гуманітарних і соціальних питань Миколи Томенка, посилаючись на затверджений на засіданні Кабміну 31 серпня проект закону "Про внесення змін до статті 22 Закону України "Про рекламу", що забороня? рекламу тютюну й алкоголю засобами зовнішньої реклами.
За даними прес-служби Томенка, уряд наполягатиме на невідкладному розгляді цього законопроекту на сесії Верховної Ради в зв?язку з тим, що одним із пріоритетів Кабміну ? оздоровлення українців.
Заборону на рекламу алкоголю і тютюну засобами зовнішньої реклами планують запровадити з 1 січня 2006 року.
Раніше Томенко ініціював заборону зовнішньої реклами алкоголю і тютюну з 1 січня 2006 року.
Томенко керу? радою з питань реклами, створеною за розпорядженням Кабміну від 26 грудня 2003 року для координації діяльності міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади і суб??ктів рекламного ринку.
У липні 2003 року Рада ухвалила закон "Про рекламу", яким затвердила основи рекламної діяльності.
За законом, рекламу тютюну й алкоголю заборонено на радіо і телебаченні, на перших і останніх сторінках газет і обкладинках журналів, на транспорті.
Кореспондент.net
До цієї новини немає коментарів