Парадокс: попри наявність на Закарпатті сучасних асфальтних заводів – робота стоїть
Незважаючи на теплу погоду на Закарпатті дорожні фірми, у тому числі дуже потужні закордонні компанії, які цього року заїхали в область, змушені призупиняти роботи через відсутність витратних матеріалів для виробництва асфальту.
– Мало того, що цього місяця Мінфін всупереч законодавству відібрав від нас левову частку грошей із «дорожнього експерименту», який є єдиним джерелом для капітального ремонту доріг на Закарпатті, тепер роботи зупиняються через відсутність вагонів та локомотивів, – обурюється Геннадій Москаль. – Потужні фірми збудували в області сучасні асфальто-бетонні заводи, які здатні виробляти необхідну кількість сировини, але не можуть цього зробити, бо «Укрзалізниця» не дає вагонів на доставку витратних матеріалів з інших областей України. А якщо кілька вагонів і знайдеться, немає локомотивів, які тепер задіюють тільки для експортно-імпортних перевезень. Врешті-решт за «польські експерименти» в «Укрзалізниці» має хтось відповісти, інакше складається враження, що робота блокується навмисно і йде відвертий саботаж! Дійшло до того, що румунські компанії, які зайшли цього року на Закарпаття, домовляються про доставку асфальту вантажівками з Румунії, щоб не зірвати контракти і встигнути виконати роботи до настання морозів.
Я направив прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману телеграму з проханням терміново втрутитися в ситуацію і навести на «Укрзалізниці» лад. Тому що імпорт готового асфальту з Румунії – це нечувана річ, яка є показником ефективності «Укрзалізниці» і ганьбою для України. Наша область робить усе, щоб відремонтувати якомога більше доріг цього року, уже зроблено стільки, скільки не робилося років двадцять. Але я заявляю відверто – уся відповідальність за можливий зрив дорожніх робіт на Закарпатті лягає персонально на уряд України!
moskal.in.ua
На Воловеччині відкрили потужний асфальтний завод, що вироблятиме 260 тонн асфальту на годину
До теми
- Селище Дубове розпочало спільно з румунською комуною Мірешу спільний проєкт з покращення готовності до природних загроз
- «Бограч-index» – вересень 2025: за місяць ціни за продукти змінилися на - 6,2%
- В Ужгороді відбувся круглий стіл про роль ветеранів у формуванні нової української еліти
- Квитки з Ужгорода до Європи вже у продажі: розклад, ціни, вартість альтернативних маршрутів
- Результати НМТ 2025: з якими предметами найкраще впоралися закарпатські вступники
- 6-те місце в Україні: на Закарпатті за пів року ввели в експлуатацію понад 215 тис. м? житла
- На Закарпатті найменше розлучень: статистика за перше півріччя 2025
- Три громади Закарпаття вчилися управляти публічними інвестиціями
- Механізми підтримки громад: донори, інституції та реальні кейси
- Закарпаття: за останній тиждень підтверджено три десятки випадків COVID-19
- «Бограч-index» – серпень 2025: за місяць ціни за продукти змінилися на - 11%
- Нацпарк «Синевир» – домівка для понад 30 врятованих бурих ведмедів
- Закарпатська обласна станція переливання крові повідомляє про потребу в донорах крові усіх груп
- "Повертаю себе собі" - проєкт, мета якого допомогти ветеранам і родинам знайти нові точки опори
- Стіл для найсміливіших із нас – традиція вшанування пам’яті про захисників України. Долучайтесь!
- Мистецька резиденція неподалік Ужгорода має шанс стати центром культурного життя Закарпаття
- Унікальне видання - за донат: Федір Шандор пропонує поповнити бібліоколекції виданням "Мілітарна хроніка Закарпаття"
- "Казали, що ми не повинні жити на світі, бо ми роми, ми зіпсована нація", — згадують очевидці нацистського геноциду
- Ветеранська політика в дії: приклад успішної інтеграції захисників України у поліції в Закарпатській області
- Тея, Муначімсо Айві, Раліна, Деян, Теодор, Іслам - серед імен, які закарпатці давали своїм дітям цьогоріч
До цієї новини немає коментарів