У Закарпатті запрацювали 14 нових віддалених робочих місць пенсійного фонду

Раніше такі віддалені робочі місця діяли в Чопі та селищі Дубове Тячівського району. Тепер же вони працюватимуть у 16 населених пунктах області: Великій Бийгані Берегівського, Ставному і Кострині Великоберезнянського, Вилоку Виноградівського, Нижніх Воротах Воловецького, Кольчині і Великих Лучках Мукачівського, Тур’їх-Реметах Перечинського, у Великому Бичкові Рахівського, Дубовому і Солотвині Тячівського, Велятині і Липчі Хустського, Довгому Іршавського районів та містах Чоп і Перечині. Відповідні угоди укладені з органами місцевого самоврядування.
Прийом громадян на віддалених робочих місцях фахівці Фонду здійснюватимуть відповідно до затверджених графіків, здебільшого у приміщеннях міських, селищних, сільських рад. Тут надаватимуться основні пенсійні послуги: прийом документів на призначення і перерахунок пенсії, надається довідкова інформація (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду), консультації щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення та ін., приймаються замовлення на видачу повідомлень, довідок, виписок, інших документів з питань пенсійного забезпечення та видаються замовлені довідки, оригінали трудових книжок; приймаються заяви на виготовлення пенсійного посвідчення та видаються замовлені пенсійні посвідчення; надається перелік документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання та ін.; забезпечується доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду, надається допомога в користуванні ними.
Довідково. В червні цього року проведено реорганізацію системи Пенсійного фонду України в Закарпатській області, в результаті якої було ліквідовано об’єднані управління Фонду в районах. Але ця реорганізація жодним чином не спричинила скорочення органів Фонду області, навпаки мережа надання пенсійних послуг розширилась: в кожній адміністративно-територіальній одиниці області працюють відділи обслуговування громадян – сервісні центри (загалом 11 районних сервісних центрів та 2 міськрайонні – в Ужгороді і Мукачеві), відділи з питань призначення та перерахунку пенсій – так звані бек-офіси (17 відділів, з яких по 2 відділи – в Ужгороді, Мукачеві, Тячеві і Хусті) та відділи/сектори з питань виплати пенсій (10 відділів і 3 сектори). І, як зазначено вище, – ще 16 віддалених робочих місць Пенсійного фонду.
Головне управління Пенсійного фонду України
в Закарпатській області
До теми
- ID-паспорт для пораненого військового - без черг, бюрократії й затримок
- Які штами грипу циркулюватимуть в Закарпатті, чи зафіксовані вже випадки і коли чекати на епідемію
- Простір підтримки і відновлення: на Закарпатті допомагають військовим повернути рівновагу
- «Бограч-index» – жовтень 2025: за місяць ціни за продукти змінилися на - 2,1%
- На Закарпатті збільшується кількість хворих на ГРВІ: медики радять подбати про імунітет
- На Закарпатті вакцинувалися проти грипу 642 людини
- Закарпатка створила клінінговий бізнес завдяки Службі зайнятості
- Серйозна розмова: як українським батькам навчити дітей розуміти свої права
- На Закарпатті побільшало злочинів за участю неповнолітніх, але зменшилася кількість тяжких правопорушень
- Імпровізація через емоції: в Ужгороді діє плейбек-театр для підлітків та дорослих
- Кожна дитина важлива - "Дорога життя" в Ужгороді доводить це вже 26 років
- За минулий тиждень на грип та ГРІ на Закарпатті захворіло 3375 осіб
- Закарпатців запрошуєть реєструватися га School of Resilience — безкоштовний проєкт для особистісного розвитку молоді
- Найстарішому закарпатцю – 107 років!
- Як працюють РЕБ-системи: український досвід «Бабая»
- Завершується приймання робіт на конкурс «Карпатський сторітелінг»: встигнути виграти путівку у табір у Словаччину
- На Закарпатті переселенка з Шостки вирощує понад 150 сортів троянд
- Захворюваність на ГРВІ нижча епідемічного порогу на 43%
- Із початку року на Закарпатті всиновили 52 дитини
- На Закарпатті реалізують проєкт комплексної підтримки ветеранів з громад «Повертаю себе собі»

До цієї новини немає коментарів