Аеропорт “Ужгород” прийняв перший авіарейс у рамках угоди між Україною та Словаччиною

Для чого потрібна угода?
Міжнародний аеропорт «Ужгород» розташований у гірській місцевості таким чином, що поріг злітно-посадкової смуги 10 розташований за кілька сотень метрів від україно-словацького кордону. Використання повітряного простору сусідньої країни – необхідна умова для здійснення посадок за приладами на цьому аеродромі. Угода була підписаний у вересні минулого року під час офіційного візиту Президента України Володимира Зеленського до Словацької Республіки.
«Відсьогодні можливості використання аеродрому для авіакомпаній в Ужгороді розширено. Це результат тривалої роботи України на міжнародному рівні - і ми очікуємо, що він позитивно вплине на розвиток авіаперевезень у регіоні.
Ми бачимо, що є попит як на міжнародні, так і внутрішні авіарейси. Наприклад, польоти за відновленим влітку цього року маршрутом Київ - Ужгород - Київ майже завжди відбуваються з повною посадкою пасажирів. Спираючись на низку позитивних тенденцій, зараз активно працюємо над подальшим розвитком регіональних аеропортів країни», - розповів Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.
Попередньо була здійснена імплементація протоколів технічної взаємодії зі словацькою стороною, виконана розробка та запровадження нових схем вильоту/прильоту на аеродром “Ужгород”. Це дало можливість аеропорту стати більш доступним для виконання польотів, зокрема при ускладнених метеоумовах та у нічний час.
Міністерство інфраструктури України
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Михайло Маркович: «За старими фотографіями — велика історія і зниклий світ, який треба відкривати»
- «Ми зупинили ворожих штурмовиків із автоматів, а далі їх розібрали на друзки наші безпілотники й арта…» Історія бійця 128-ї бригади Миколи
- «У своєму підрозділі ми живемо сім’єю – тут братерство, а не статутщина…» Історія бійця 128-ї бригади Богдана
- Урок мужності від закарпатських гвардійців: дрони, медицина і натхнення
- Від фізика до снайпера. Як шкільний вчитель став невидимим воїном Нацгвардії
- «Велика Паладь-Нодьгодош»: перше відкриття прикордонного КПП за 20 років. Як працюватиме і розвиватиметься новий пункт пропуску на Закарпатті?
- «Мені є за кого воювати – шестеро дітей. Наймолодша донька народилася минулого місяця…» Історія бійця 128-ї бригади Володимира
- «Я українець і готовий життя покласти за своїх дітей…» Історія бійця 128-ї бригади Василя
- Подорож потягом з України до країн ЄС без тривалих зупинок на кордоні, пересадок та очікувань. Для мешканців Ужгорода це незабаром стане реальністю
- Плямисті олені, 57 гектарів і пантокрин: ферма, якої нема більше ніде в Україні
- Петанк як реабілітація: в Ужгороді пройшов тренінг для фізіотерапевтів
- Ліф на варті кордону: чотирилапий герой Чопського загону
- Може летіти на відстань до 7 км: волонтери "Руху підтримки закарпатських військових" виготовили дрон "Горгона"
- «В пікіруючому польоті скидаю вибухівку прямо у ворожий бліндаж…» Історія бійця 128-ї бригади Романа
- «Ми не готуємо солдатів, ми готуємо патріотів» – Олександр Сіденко про нову модель предмета «Захист України»
- «За три виїзди в мене було п’ять підривів на протипіхотних мінах…» Історія бійця 128-ї бригади Олега
- "Моє завдання як оператора БПЛА — збереження особового складу та захист держави" — нацгвардієць Мар’ян Витязь
- «Діти – моя найбільша мотивація, я тут, щоб росіяни не дійшли до мого дому…» Історія бійця 128-ї бригади Василя
- Кавування по-закарпатськи у ветеранській кав’ярні Gato: історія Михайла Кузьми “D2”
- Від сцени до лінії фронту: історія актора Мукачівського драматичного театру Євгена Човбана
До цієї новини немає коментарів