«АТБ вітає тебе!»: найбільша торговельна мережа України до Нового року подарувала таунхаус і вручила сотні цінних призів

Як і в будь-якій іншій акції «АТБ», правила були максимально прості та зрозумілі, а умови чесні. Зробивши покупку на досить скромну на цей час суму (від 200 гривень), треба було зареєструвати код, зазначений на чеку – і колесо фортуни моментально крутилося, вказуючи на виграш. За час акції на касах магазинів «АТБ» було видано більш як 6 мільйонів чеківіз кодами. Понад триста тисяч українців зареєстрували отримані промокоди тавипробували щастя. Майже п'ятдесят тисяч покупців створили на сайті «АТБ» унікальні вітальні листівки для своїх близьких. Щодня число реєстрацій перевищувало 25 тисяч. Тим, кому удача посміхнулася, негайно відправляли виграні подарунки. Хтось одразу ж на мобільний одержав сертифікат із солідною знижкою на покупки в популярних торговельних мережах, хтось незабаром відправився на пошту за золотою прикрасою або роботом-пилососом... А от найбільшомувезунчику, власнику головного подарунка, довелося запастися терпінням. Чек на купівлю новенького житла – таунхаусу – урочисто вручили в Києві напередодні Нового року.
Переможцем промо «АТБ вітає тебе» став скромний майстер лісового господарства з міста Городня Чернігівської області Дмитро Максименко. За його словами, це вже друге диво, що відбулося з ним останнім часом.
«Місяць томув моїй родині сталося поповнення – у мене народилася друга донька. І от тепер я став власником головного подарунка в новорічній акції «АТБ»! Зізнаюся, навіть не міг повірити, що мені так пощастило. Нове житло буде дуже доречним для моєї сім’ї, що збільшилася, — розповів Дмитро Олександрович. – Коли зателефонували та запросили до Києва на святкову церемонію, то я подумав, що став учасником програми розіграшів. Однак сумніви швидко розвіялися. Я вже багато років майже щодня ходжу в цей супермаркет за продуктами для своєї родини та добре знаю, що тут усе по-чесному».
Цікаво, що в чеку, що став щасливим для Дмитра Максименката його сім’ї, зазначені продукти, які він купує майже щодня — сирки, йогурти, його улюблена пляшечка пепсі…
Як він розповів під час отримання головного подарунка, раніше ніколи в акціях перших місць не одержував, хоча й щиро сподівався на удачу. І, як бачимо, недарма! Дива трапляються, особливо перед Новим роком і з «АТБ».
Задумавши настільки масштабний і щедрий промопроєкт, в «АТБ» хотіли, насамперед, створити атмосферу затишку та магії майбутніх свят – причому на цілий місяць.
«Промо від «АТБ» – це завжди незабутні емоції та фантастичні подарунки! У нас чесні ціни та чесні акції зі зрозумілими умовами. А яскраві святкові конкурси тапромо з цінними подарунками стали вже своєрідною візитівкою торговельної мережі № 1 в Україні», — повідомила Ірина Ковальска, що є районним керівником «АТБ».
Уже майже три десятиліття українці перед святами поспішають за гарантовано свіжими продуктами до новорічного столу в магазини «АТБ». І справа не тільки в різноманітному асортименті гарантовано свіжих продуктів, яких на прилавках дискаунтерів цієї торговельної мережі більш як 3,5 тисячі найменувань. Свою роль також відіграє можливість ощадливо витрачати сімейний бюджет.Однак перед святами головне – зануритися в атмосферу Різдва та Нового року. Кожен може відчути, що з «АТБ» можливо все: і порадувати своїх близьких улюбленими вишуканими делікатесами за розумною ціною, і одержати під ялиночку приємний подарунок – навіть ключі від шикарного таунхаусу!
Щоб реалізувати масштабний всеукраїнський проєкт, «АТБ» вдалося об'єднати 16 брендів від 4 компаній-виробників: Pepsi, Sandora, «Садочок», «Чудо», «Машенька», «Славяночка», «Агуша», Хрусteam, Cheetos, Mirinda, 7 Up, Persil, Silan, Losk, Nescafe, Norven. Партнерами акції стали агентство маркетингових сервісів Twiga'Go, Comfy, Gold.ua і сервіс MEGOGO.
Щорічно «АТБ» проводить безліч акцій з багатим призовим фондом (автомобілі, електросамокати, електроніка, побутова техніка тощо), у яких беруть участь мільйони клієнтів мережі. При цьому акції, що проводятьу «АТБ», завжди мають чесні правила. За статистикою 97% громадян хоч раз відвідували інноваційний дискаунтер «АТБ» або брали участь в акціях багаторічного лідера українського ритейлу.
Ольга Черненко
-->
До теми
- Україна відзначає День вишиванки
- У НПП «Синевир» триває екологічна акція «Збережи первоцвіти»
- В Ужгороді організували виставку “Мій Ужгород — маленький мій Париж. 51 день великої війни”
- Долучайтеся до акції: закарпатці формують великодні набори для потребуючих (ВІДЕО)
- Десятки мільйонів гривень склала гуманітарна допомога АТБ українцям в перший тиждень війни
- Усе йде за планом! Як за рік виріс товарообіг і рівень сервісу в «АТБ»
- В Закарпатському музеї народної архітектури та побуту проведуть День селфі
- Вузькоколійна велодрезина: на Закарпатті з’явилась цікава атракція
- Забруднення річок Закарпаття – чи є вихід з порочного кола?
- 70 закарпатців здали кров до благодійної акції "Здай кров – подаруй надію"
- Ужгород приєднався до загальноукраїнської кампанії «16 днів активізму проти ґендерно зумовленого насильства»
- На Закарпатті проведуть акцію "16 днів проти гендерного насильства"
- У Мукачеві триває квест до Дня Святого Мартина
- Поділися книгою з військовими у шпиталях
- Зібрали 35 пакетів: студенти Хустського професійного ліцею сфери послуг організували еко-акцію
- Близько 400 дерев висадили в Ужгороді у рамках акції "Озеленення планети"
- Цифровое пианино – погружение в мир качественной музыки
- Ужгород долучився до благодійної акції "Монетки дітям" (ВІДЕО)
- В Ужгороді засідання комісії з безпеки дорожнього руху та координації роботи автотранспорту
- Рекорд заради життя: 2437 людей замкнули живим ланцюгом два мости, щоб допомогти врятувати Павлика Мотичку
До цієї новини немає коментарів