Залізничне сполучення "Загонь-Будапешт" після аварії відновлять лише наступного тижня

Очікується, що лише наступного тижня рух поїздів на залізниці в Угорщині, де на вихідних відбулася масштабна аварія, відновлять, - пише Mukachevo.net.
Вранці 7 травня дев'ять вагонів вантажного поїзда із залізною рудою, зійшли з рейок на ділянці, що з'єднує Ніредьгазу та Дебрецен. Вантажний потяг, який перевозив залізну руду з України, прямував з прикордонної станції Загонь до Австрії.
"Рух потягів буде відновлено на одній колії, після чого можна буде розпочати відновлення іншої колії, яка зазнала більш серйозніших пошкоджень під час аварії вантажного поїзда", - про це заявив Аттіла Ходнодь, керівник регіональної дирекції угорських залізниць MAV.
Вартість відновлення всієї залізничної колії перевищує один мільярд форинтів. Аттіла Ходьнодь зазначив, що всі вагони, які зійшли з рейок, були підняті назад на колію та доставлені на сусідню залізничну станцію Хайдухадгаз. Він додав, що протягом 140 метрів повністю замінять залізничні колії, після чого розпочнуть реконструкцію електричної мережі.
Згідно з планами, рух поїздів на електричній тязі по правій колії може розпочатися наступного тижня. Далі буде відновлення фундаменту та земляних робіт лівої колії, яка стала повністю непридатною на місці аварії. Потрібно буде повністю замінити 3600 метрів колії.
Через аварію шлях із Загоні до Будапешта може збільшитися для пасажирів на кілька годин. Пасажирам, які подорожують поїздами InterCity радять пересісти на спеціальний автобус, що курсує між Дебреценом і Ніредьгазою.
До теми
- «Ми зупинили ворожих штурмовиків із автоматів, а далі їх розібрали на друзки наші безпілотники й арта…» Історія бійця 128-ї бригади Миколи
- «У своєму підрозділі ми живемо сім’єю – тут братерство, а не статутщина…» Історія бійця 128-ї бригади Богдана
- Урок мужності від закарпатських гвардійців: дрони, медицина і натхнення
- Від фізика до снайпера. Як шкільний вчитель став невидимим воїном Нацгвардії
- «Велика Паладь-Нодьгодош»: перше відкриття прикордонного КПП за 20 років. Як працюватиме і розвиватиметься новий пункт пропуску на Закарпатті?
- «Мені є за кого воювати – шестеро дітей. Наймолодша донька народилася минулого місяця…» Історія бійця 128-ї бригади Володимира
- «Я українець і готовий життя покласти за своїх дітей…» Історія бійця 128-ї бригади Василя
- Плямисті олені, 57 гектарів і пантокрин: ферма, якої нема більше ніде в Україні
- Петанк як реабілітація: в Ужгороді пройшов тренінг для фізіотерапевтів
- Ліф на варті кордону: чотирилапий герой Чопського загону
- Може летіти на відстань до 7 км: волонтери "Руху підтримки закарпатських військових" виготовили дрон "Горгона"
- «В пікіруючому польоті скидаю вибухівку прямо у ворожий бліндаж…» Історія бійця 128-ї бригади Романа
- «За три виїзди в мене було п’ять підривів на протипіхотних мінах…» Історія бійця 128-ї бригади Олега
- "Моє завдання як оператора БПЛА — збереження особового складу та захист держави" — нацгвардієць Мар’ян Витязь
- «Діти – моя найбільша мотивація, я тут, щоб росіяни не дійшли до мого дому…» Історія бійця 128-ї бригади Василя
- Кавування по-закарпатськи у ветеранській кав’ярні Gato: історія Михайла Кузьми “D2”
- Від сцени до лінії фронту: історія актора Мукачівського драматичного театру Євгена Човбана
- «Чи виконав я свою місію – відомстив за батька? Поки ні, буду воювати до закінчення війни…» Історія Владислава, бійця 128-ї бригади
- «Після того, як ми побачили ті звірства, які вчинили росіяни в Бучі, Бородянці, Ізюмі, головне для нас – не стати такими ж, як вони» Історія капелана Андрія
- Закарпаття спільно з Румунією та Угорщиною організує освітні заходи для школярів та вчителів
До цієї новини немає коментарів