Залізничне сполучення "Загонь-Будапешт" після аварії відновлять лише наступного тижня

Очікується, що лише наступного тижня рух поїздів на залізниці в Угорщині, де на вихідних відбулася масштабна аварія, відновлять, - пише Mukachevo.net.
Вранці 7 травня дев'ять вагонів вантажного поїзда із залізною рудою, зійшли з рейок на ділянці, що з'єднує Ніредьгазу та Дебрецен. Вантажний потяг, який перевозив залізну руду з України, прямував з прикордонної станції Загонь до Австрії.
"Рух потягів буде відновлено на одній колії, після чого можна буде розпочати відновлення іншої колії, яка зазнала більш серйозніших пошкоджень під час аварії вантажного поїзда", - про це заявив Аттіла Ходнодь, керівник регіональної дирекції угорських залізниць MAV.
Вартість відновлення всієї залізничної колії перевищує один мільярд форинтів. Аттіла Ходьнодь зазначив, що всі вагони, які зійшли з рейок, були підняті назад на колію та доставлені на сусідню залізничну станцію Хайдухадгаз. Він додав, що протягом 140 метрів повністю замінять залізничні колії, після чого розпочнуть реконструкцію електричної мережі.
Згідно з планами, рух поїздів на електричній тязі по правій колії може розпочатися наступного тижня. Далі буде відновлення фундаменту та земляних робіт лівої колії, яка стала повністю непридатною на місці аварії. Потрібно буде повністю замінити 3600 метрів колії.
Через аварію шлях із Загоні до Будапешта може збільшитися для пасажирів на кілька годин. Пасажирам, які подорожують поїздами InterCity радять пересісти на спеціальний автобус, що курсує між Дебреценом і Ніредьгазою.
До теми
- Закарпатська академія мистецтв – осередок, де формують агентів культурних змін
- "Коли ти отримав зір повторно, ти дивишся на цей замилений світ інакше": інтерв'ю з ветераном війни Михайлом Філоненком
- Був художником – став військовим. Олег з Ужгорода навіть у війську продовжує творити
- «Та котра би жона пішла в полонину?» Про що говорять біля домашньої ватри вівчарі Хустщини, які зійшли після літування
- «Моїм рідним було б ганьба, якби я став ухилянтом…» Історія бійця 128 бригади Віталія
- Правова підтримка ветеранів: які питання найбільше турбують захисників після війни
- Змінити символи війни на обереги: ужгородський скульптор створює прикраси з гільз
- Вийшло третє доповнене видання "Ужгород відомий та невідомий"
- 94 дні, чотири пари взуття і майже 400 тисяч гривень: історія благодійного походу Артема Єрохіна
- "Усе накопичується – втома, загиблі товариші... Але про СЗЧ навіть не думаю". Історія бійця, який відвойовував Херсонщину
- 10 фактів про Закарпатський народний хор, які ви могли не знати
- «Наші рідні вірять, що ми повернемося з війни, тому моя головна місія – максимально зберегти людей…» Історія бійця 128 бригади Андрія
- Вечір в Ужгороді зі шпигунами та секретами
- Доторкнутися до грона і полюбити своє. На Закарпатті для майбутніх виноробів та туристів влаштували відкритий збір винограду
- Снайпер «Ярий». Молодший сержант Іван Яров переніс понад 30 операцій, але й далі влучно стріляє
- «Не люблю хвалитися, як знищую ворога, мені важливіше рятувати товаришів…» Історія бійця 128 бригади Василя
- Мукачівський прихисток: як митець відроджує творчість у будинку Ерделі
- "Дуже радий, що туди потрапив": військовий Луганського прикордонного загону Елмар Цап розповів про службу
- Закарпатський поліцейський із позивним «Сіті»: від страху до майстерності – історія молодого оператора дронів на фронті
- Відомий кондитер Валентин Штефаньо започаткував дипломатичні гастроекскурсії
До цієї новини немає коментарів