До уваги громадян, які перетинатимуть кордон України з Угорщиною та Словаччиною автобусами!

Це, насамперед, пов’язано з початком літнього туристичного сезону та відпочинком дітей у таборах за кордоном, що у рази збільшило кількість туристичних автобусів до країн Євросоюзу, та збільшенням на 70% рейсових автобусних перевезень. Іншою причиною є посилений контроль з боку прикордонних та митних служб суміжних держав громадян, їх багажу при в’їзді до країн Євросоюзу, що збільшує час проходження пунктів пропуску на угорській та словацькій стороні. Також варто врахувати незавершену реконструкцію пасажирського напряму пункту пропуску «Ужгород – Вишнє Нємецьке» та відсутність окремої смуги для руху автобусів. Це, в свою чергу, призводить до їх додаткового накопичення перед КПП, особливо у вихідні дні.
Зі свого боку, керівництво Закарпатської митниці спільно з прикордонною службою вживає комплекс заходів з метою швидкого пропуску та оформлення пасажирів та автобусів, в тому числі ініційовані зустрічі з керівництвом контролюючих органів суміжних держав щодо прискорення оформлення пасажирських автобусів на їх території. А на рівні керівників митних постів «Тиса» і «Ужгород-автомобільний» такі зустрічі проводяться практично щодня. Варто також зазначити: попри те, що під час реконструкції пропускна спроможність КПП «Ужгород – Вишнє Нємецьке» з української сторони складає орієнтовно 20 автобусів на добу, закарпатські митники оформляють в середньому 55 автобусів на добу.
Тож, Закарпатська митниця рекомендує громадянам при плануванні подорожей за кордон автобусами врахувати можливі часові затримки перед зазначеними КПП, особливо у вихідні дні.
Пресслужба Закарпатської митниці
До теми
- «Мені 53 роки, я колишній начальник карного розшуку, капітан міліції. У обох моїх очах штучні кришталики, але я пішов у бойову бригаду…» Історія бійця 128-ї бригади
- Рентген для меча: що показали дослідження старовинного експонату в ужгородському замку?
- 10 книжкових подарунків із Закарпаття: чому на них варто зупинити свій вибір
- "Я відкопав цього військовослужбовця і ми продовжили далі бій": історія прикордонника Андрія Яворини
- «Я повернувся в Україну не для того, щоб сидіти в тилу, тому не роздумував». Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- "Я щодня чекаю сина додому": спогади матері мукачівського Захисника
- Як варять бограч у закарпатській 128-ій бригаді
- “Спостерігаємо значне збільшення заяв від вступників” – ректор УжНУ Володимир Смоланка про проміжні результати вступної кампанії 2025
- “Пам’ятайте, що за кожним ветераном чи ветеранкою стоїть унікальний і складний досвід ”, - психологиня Людмила Балецька
- «По нас і «Гради» працювали, і ствольна артилерія, і танки, і вертушки…» Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- Віктор Суліма (Грузин): «Мрію відкрити невеличкий туристичний комплекс десь у мальовничому селі»
- «Відвертість» Михайла Дороговича: відомий фотограф презентував перше видання своїх робіт
- "Найлегше – це керувати дроном, а найважче – розібратися в цих всіх лініях, радіохвилях": історія 19-річної пілотки БПЛА
- Десантник «Шакал» із Вовкового
- Сонячний годинник Ужгорода і його особливий час
- «Більше пів року я прожив у російській окупації, у мене майже вся сім’я в ЗСУ, тому навіть не думаю, щоб «косити» чи піти в СЗЧ…» Історія бійця 128 бригади Вадима
- «Я бачила, як потрібна була кров»: історія донорства Діани Товстун після пекла Маріуполя
- Герої без зброї: начальник караулу Володимир Штимак про дитячу мрію, яка здійснилась, та виїзди на межі життя
- «152 мм смерті за 15 метрів»: як пікап урятував життя артилериста з Ужгорода
- Станцювати чардаш, побачити клявзи й потрапити під полонинську грозу. Туристична подорож Закарпаттям століття тому
До цієї новини немає коментарів