«За три виїзди в мене було п’ять підривів на протипіхотних мінах…» Історія бійця 128-ї бригади Олега

– Чому пішов у ЗСУ? – повторює питання Олег. – Бо війна почалася, а як же інакше. Поговорив із дружиною дітьми, сказав на роботі, вони нормально сприйняли…
Кур’єр – один із найкращих водіїв. Він підвозить на позиції боєприпаси, спорядження й провізію, вивозить хлопців на заміну, евакуює поранених… Через специфіку роботи часто наближається до ворожих позицій і потрапляє під вогонь. А підриви на протипіхотних мінах навіть не рахує.
– Якось за три виїзди в мене було п’ять підривів. Старий маршрут, яким я їздив на позиції, опинився під ворожим вогнем, довелося прокладати новий, а він виявився замінованим – росіяни з касет накрили його протипіхотними «пелюстками». І ми ще з одним водієм (на жаль, він уже загинув) спіймали три «пелюстки». Пощастило, що одним і тим же колесом. Проїхали на пошматованому колесі ще метрів 800, вивантажили все хлопцям і зуміли повернутися фактично вже на диску. Росіяни всіма способами намагаються перерізати нашу логістику – і дистанційно мінують під’їзні шляхи, і «їжаки» розкидають із дронів…
Під час виїздів Олега неодноразово атакували ворожі FPV-дрони, кілька його машин згоріли, він і сам багато разів ризикував життям.
– Під час нашого штурму з’явилися поранені піхотинці, я одразу виїхав на точку евакуації. Бій ще тривав, вороги були метрів за 300, місцевість гарно проглядалася з неба. І мою машину атакував дрон-камікадзе. Пощастило, бо дрон облетів машину й захотів ударити спереду, а я це помітив і різко загальмував. Дрон на швидкості не встиг зреагувати і вдарив за кілька метрів, якби я не зупинився, він влетів би прямо у водійське місце. Машина заглохла, моє обличчя й руки в пилюці від вибуху, я на адреналіні заводжу її й рушаю, а вона знову глохне, бо на третій передачі. Заводжу ще раз, під’їжджаю до точки евакуації, забираю поранених і вивожу в безпечне місце. Під час того штурму і боєкомплект доводилося підвозити, і поранених евакуювати – я чергував у посадці неподалік…
Як найдосвідченіший водій Кур’єр допомагає своїм колегам – показує безпечніший маршрут, підміняє, коли виникає необхідність. Незважаючи на кілька контузій, він продовжує їздити на позиції.
– Терміновий виїзд може бути кожну хвилину, і я завжди переживаю, чи добре доїду, заберу хлопців і чи повернуся без втрат – це головне. Що тут найважче? Чути по рації про обстріл наших позицій або ворожий штурм і поранених чи загиблих товаришів. За ці три роки багато хлопців загинули, в тому числі кілька товаришів, котрих я добре знав. Це найважче…
Дома на Хмельниччині Олега чекають дружина й двоє дітей. Сину 19 років, а доньці 6.
– Я воюю за майбутнє своїх дітей і своєї нації. Бо розумію – якщо ми не зупинимо ворога, він не дасть жити ні нам, ні нашим дітям…
До теми
- «У перші дні війни ворог мав величезну перевагу, в багато десятків разів…» Історія бійця 128 бригади Кирила
- «Мені 53 роки, я колишній начальник карного розшуку, капітан міліції. У обох моїх очах штучні кришталики, але я пішов у бойову бригаду…» Історія бійця 128-ї бригади
- Рентген для меча: що показали дослідження старовинного експонату в ужгородському замку?
- "Я відкопав цього військовослужбовця і ми продовжили далі бій": історія прикордонника Андрія Яворини
- «Я повернувся в Україну не для того, щоб сидіти в тилу, тому не роздумував». Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- "Я щодня чекаю сина додому": спогади матері мукачівського Захисника
- Як варять бограч у закарпатській 128-ій бригаді
- «По нас і «Гради» працювали, і ствольна артилерія, і танки, і вертушки…» Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- Віктор Суліма (Грузин): «Мрію відкрити невеличкий туристичний комплекс десь у мальовничому селі»
- "Найлегше – це керувати дроном, а найважче – розібратися в цих всіх лініях, радіохвилях": історія 19-річної пілотки БПЛА
- Десантник «Шакал» із Вовкового
- «Більше пів року я прожив у російській окупації, у мене майже вся сім’я в ЗСУ, тому навіть не думаю, щоб «косити» чи піти в СЗЧ…» Історія бійця 128 бригади Вадима
- «Я бачила, як потрібна була кров»: історія донорства Діани Товстун після пекла Маріуполя
- «152 мм смерті за 15 метрів»: як пікап урятував життя артилериста з Ужгорода
- Освіта на дві країни: чи повернуться до закарпатських шкіл учні, які під час війни виїхали за кордон
- «Під інтенсивним ворожим вогнем ми витягнули чотирьох поранених піхотинців із бойової позиції й доставили в безпечне місце…» Історія трьох бійців 128-ї бригади
- «Ми з однокласником пішли в ЗСУ незалежно один від одного й зустрілися на війні в одному підрозділі...» Історія бійця 128-ї бригади Михайла
- Герої без зброї: водій-рятувальник Василь Довганич про мотивацію, яка не в нагородах, а в допомозі людям
- Проєкт "Карпатські ведмеді": як футбол сприяє психологічній реабілітації та соціалізації ветеранів і військовослужбовців
- Чому військові люблять котиків? Володя Попович «Котик»
До цієї новини немає коментарів